ilk görüşme

5.6K 195 167
                                    

"Sadece bir kez soracağım, sana kim bana ihanet etmen için para ödedi?" Chanyeol elindeki silahin tetiğinde parmağını gezdirirken sordu.

"Ben- ben özür dilerim efendim! Yemin ederim bir daha asla yapma-"

"Sorularıma saçma sapan, bağlantısız cevaplar istemiyorum." Chanyeol silahını kafasına doğru nişan aldığı adama soğuk bir tonda söyledi.

"Daehyun! İsmi Daehyun!" Adam korkmuş bir şekilde çığlık atarak söyledi, söylediği için kurtulduğunu sanıyordu ama yanılıyordu.

Chanyeol adamın kafasından silahını çekti ama kendisine ihanet adamı öldürmesi için diğer adamına işaret verdi.

"Kurtul ondan." Adamın kaderini sonra erdirecek son iki kelime...

"HAYYYYYIIIIIRRRRR! Sana ismi verdikten sonra gitmeme izin vereceğini söylemiştin.Neden! Neden! İsmi sana verdim." Bıkkın adam artık yüzüne kazınmış korku ile bağırdı.

"Sana bir şey söyleyeceğim. Bu hayatta kalmanın tek yolu yalanlar ve yalanlarda sana istediğin cevapları verir." diyerek adamı cevapladı.

"Sen-sen buna pişman olacaksın Park Chanyeol!" Adam son kez odadan çıkarılmadan önce bağırdı.

Kapılar kapandıktan sonra soğuk kalpli genç sandalyesine oturdu ve baş parmağı ile işaret parmağı arasında kalemini döndürdü.

Park Chanyeol, yasadışı çalışmalarını örtbas edebilmek için kurduğu Park İşletme'nin acımasız ve korkulan CEO'suydu. Aynı zamanda bir mafya başı. Duyguları, hisleri yoktu ve dünya umurunda değildi. Onun altında çalışan mafya adamlarıyla şaşırtıcı bir İmparatorluğu olsa bile ilk 10 milyoner arasındaydı. Ama o hala daha fazla para ve daha fazla güç istiyordu.

+++++++++++++++++++

"İki çilekli kek ve iki macchiato lütfen." Baekhyun her şeyi mutlu bir şekilde yazan ve ona makbuz veren kasiyere gülümseyerek söyledi. Sonra şekerli kahvaltısını aldı ve kasadan uzaklaştı. Yeni bir gün yeni bir iş. Park İşletme'nin içinde yürürken görüşme için tamamen hazırdı. Burada çalışmak istiyordu çünkü çocukluk arkadaşı Sehun burada çalışıyordu. Sehun'u şaşırtmak için heyecan duyan Baekhyun önünde bir silüet görmemişti.

Her şey çok hızlı olmuştu karamelli macchiato Chanyeol'ün beyaz gömleğinden ve siyah takımından aşağı doğru döküldü. Arkasındaki iki adam hemen Baekhyun'u azarlarken aynı zamanda Baekhyun dökülen kahveyi temizlemek için tüm çabalarıyla uğraşıyordu.

Chanyeol'un okunamayan bir yüzü vardı. Üstündeki paltoyu çıkarıp gitmeden önce adamlarından birine fırlattı. Baekhyun özür dilemek istedi ama boşa giden kahvesine şuan daha çok üzülüyordu. Görüşme odasına başı eğik üzgün bir şekilde yürüdü.

Odanın önünde geldiğinde zaten burada uzun bir sıra vardı. İçeri girdiğinde ona kısa sorular soruldu ve Baekhyun işi alamayacağını hissetti.

Sonunda Baekhyun konforlu olan yangın çıkış merdiveninde nihayey çilekli kekini sesli bir şekilde yiyordu. Yeni bir iş bulması gerektiğine karar verdikten sonra iç çekti. Aniden yukarıdan bir ses duydu, meraklı olan Baekhyun merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.

"Adamın kaçmasına izin mi verdin! Sen ne zamandan beri bu kadar dikkatsizsin?!" Baekhyun bir ses duydu ve en üst basamağa ulaştığında bugün çarpıştığı adam ile kendiyle aynı boylarda bir adamı Sehun'u küçümserken gördü.

Sonra adama bakarken çarptığı adam Sehun'a tokat attı. Bir yankılanma sesi duyuldu ve Baekhyun'un bacakları kendi kendine haraket etti, ne olduğunu bilmiyordu. Onlara doğru koştu ve Sehun'u kendine çekti.

-------------------

-------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin