karma

535 38 6
                                    

Argh!

İnleyerek gözlerimi açtığımda gördüğüm ilk şey yatak odam oldu. Saçlarım terden alnıma yapışıyordu.

Yattığım yerde tavanı izlerken aniden sahneler kafamın içinde film şeridi gibi geçti.

Her şey bir rüya mıydı?

B-Baekhyun! Nerede o?

Çılgınca yataktan fırladım ve neredeyse benim odamın karşısındaki odaya doğru koşarken, yere yapışıyordum.

Kilitli kapıyı çalarken kapı açılmadan önce hışırtı sesi duyuldu, kapı açıldıktan sonra Sehun'un poker yüzünü gördüm ama gözlerinde acılık belirgindi.

Köşede, yüzünü avuç içine boğmuş Kris'in kambur figürü vardı. Ve sonra gözlerim yatağa kaydı, orada- yatan Baekhyun omzundan beline kadar kalın, beyaz bandajlarla sarılmıştı.

Şeffaf plastik tüpler ellerine ve kalp atışlarını ölçen bir bip makinesine bağlıydı.

Onlara olanları sorduktan sonra, Nayeon'un onları aradığını açıkladılar, bu yüzden bizim olduğumuz yere gelmişler bilinçsiz olan beni ve Baekhyun'u taşımışlar.

Ayrıca hiçbir şeyi unutmadığımı anlattım ve onlara tüm hikayeyi anlattım. Önce bana kızdılar ama sonra beni anladılar ve teselli ettiler.

Üç gün boyunca sırayla Baekhyun'la ilgilendik. Banyo yapamadığı için kollarını ve bacaklarını ıslak bezlerle sildik, serım takviyelerini değiştirdik ve sıcaklığın onun için rahat olduğundan emin olduk.

Bunca zaman bizde duş almadık, sadece kısa aralıklarla tuvalete gittik.

Sehun dolabın yanındaki uzak köşeye oturarak uyukluyordy. Kris Baekhyun'un yatağının dibinde uyuyordu ve ben de Baekhyun'un yanına yzanmıştım. Üst bedenim yatakta, bacaklarım yerde idi.

Üçüncü gün gece geç saatlere kadar parmaklarımın yanında yumuşak bir sıcaklık hissettim. Gözlerini açtım ve Baekhyun'a yaklaştım, kirpiklerinin yumuşakça çırpındığını gördüm.

Küçük bir köpek yavrusu sızlanması duymam ile, tamamen uyandım, hışırtı seslerine neden oldum, diğer ikisi de uyanmıştı bu yüzden, yatağın etrafında kalabalıklaştılar. Baekhyun ilk seferinde bir gözünü açtı ve ayağa kalkmaya çalıştı -

"Ne-AH!"Baekhyun büyük ihtimal ile sırtı hala ağrıdığından bağırdı. Gözlerini bana dikene kadar üçümüze baktı.

"Sen kimsin?"Baekhyun bana bakarak mırıldandı.

Ve ben bu iki kelimenin beni bu kadar etkileyebileceğini hiç bilmiyordum.

Ondan bunu duymak çok acı verici ve inciticiydi, bu yüzden Baekhyun'un da ona bunu söylediğimde hissetmiş olduğu şeyi tam olarak hissederken, bu iki iğrenç kelimeyle baş edemediğim için odanın dışına fırladım.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin