Kapıyı açtığımda yanlış eve girdiğimi düşündüm, ama sonra gerçekten benim evim olduğunu fark ettim.
"B-Baekhyun ne yaptın?"Evim hakkında şok olmuş bir şekilde sordum. Zemine ve masalara dağılmış kağıtlar, sarı yapışkan notlar siyah duvarlarımı dağınık bir şekilde sarmışlardı ve değerli beyaz vazomla doldurulmuş çiçek demetleri.
Sadece bu değil, paspasla yere serilen temizlik malzemeleri ortalıktaydı ve elle çizilmiş resimler evin her yerine yapışkan bir şekilde bantlanmıştı.
"H-hoşuna gitti mi? Evi samimi yaptım!"Baekhyun bana daha sıkı sarılarak kıkırdadı.
"Bu bir karmaşa. Evin daha iyi görünmesi için kafanın içinde ne vardı senin? Tamamen her şey çöpe atılmış görünüyor. Bunu da mı temizlememiz gerekiyor? Tanrım."Başımda ağrı oluştuğunu hissettim.
"Ne demek çöp! Onlara bayıldım!"Baekhyun bağırdı ve daha fazla resim çizmek için benden uzağa gitt.
İç çekerek, duvardan bir fotoğraf çektim ve onları çöp torbasına tek tek doldurmaya başladım. Baekhyun ne yaptığımı fark etti ve hemen çöp torbasını benden uzaklaştırdı.
"Baekhyun geri ver."Sabrımı zorlayan Baekhyun'a emrettim.
"Tamam! E-Eğer bunu b-beğenmediysen kendim i-için saklarım."Baekhyun kekeledi ve öfkeyle dengesiz bir şekilde yürüdü. Yavaşça tek tek yavaşça fotoğrafları çektiğini, -köşelerden ve kenarlardan- ve çantaya koyduğunu gördüm.
Nihayet evim eskisi gibiydi, öncesi gibi temiz ve düzenli. Bundan sonra yukarı çıkıp bir duş aldı ve üstündekileri rahat giysiler ile değiştirerek geri döndü.
Baekhyun'un yanımdaki yatakta uyuduğunu görmeyi bekliyordum ama etrafta gözükmüyordu. Kalkıp gitmek üzereyken, Baekhyun'un yapışkan çizimlerinden bir tane daha gördüm ve ne çizdiğini fark ettiğimde onu almak için uzandım. Bana benzeyen şeyin özensiz bir çizimiydi, çünkü beni resmin üzerine işaret eden bir okun üstünü karalamıştı.
Yüzümdeki sırıtış yerine, bir gülümseme çizmişti ve bu noktada beni biraz yumuşattı,resmi yerinde bıraktım.
Aşağı indim, tüm yazı ve resimlerin gittiğini, beyaz vazomun tekrar boşaldığını gördüm. Baekhyun'un oturma odasında, mutfakta, banyolarda, ofiste ya da başka bir yerde bulamadım.
Panik yapmaya başladım ama sonra arka bahçenin kapısının açık olduğunu fark ettim. Bahçeye çıktım ve etrafa bakındım.
Baekhyun benim yüzme havuzumda, ekstra balkonumda ya da bahçenin geri kalanında değildi. Daha da yürüdüm ve sonunda Baekhyun'u büyük çöp torbasıyla büyük ağaçlarımdan birinin arkasında gördüm, ve torbanın içindekiler etrafa dağılmıştı.
"Büyük uzun boylu kaba adam."Büyük bant parşömenimi kullanmadan ve attığım resimleri bantlamadan önce gözlerini öfkeyle kapattı ve ovuşturdu. Kayıp parçaları aradı ve onları bulmaya devam etti.
"Bir daha on-onunla hiç a-ama hiç konuşmayacağım."Baekhyun bazı kelimelerden sonra hıçkırarak homurdandı. İç çekerek, titreyen esmere uzandım ve onunla pazarlık etmeye çalıştım:
"Baekhyun içeri gir, burası soğuk."Soğuk hissetme konusunda ne kadar hassas olduğunu bildiğimden beri bu konu konuda bende hassastım.
Baekhyun inatla başını salladı ve benimle konuşmayı reddetti. Onu içeri almadan önce onu kaldırdım çektim ve sağ omzumun üzerinden attım. Beni tekmeledi ve inmek için mücadele etti, ama onu yukarı çıkardım ve yatak odasının kapısını anahtarımla kilitledim. Sonra geri döndüm ve bahçeden her yere uçmaya başlayan dağınık kağıt parçalarına gittim. Yavaş yavaş her parçayı aldım ve çöp torbasına koydum. İşim bittiğinde, oturma odasına girdim ve kirli durumu görmezden gelerek her şeyi masaya geri döktüm. Bir parça bant yırttım ve onları tek tek bir araya getirmeye çalıştım. Bu biraz zaman aldı, ama bitirdikten sonra, onları tekrar evin her yerine yapıştırdım ve fotoğrafların çaba ile çizilmiş olduğunu itiraf etmek zorunda kaldım.
Görevimi tamamladıktan sonra yukarı çıktım ve kapıyı açtım, Baekhyun'un Channie'yi kucakladığını, kapının yanına yaslandığını, yüzünde ıslak gözyaşları olduğunu ve uyuduğunu gördüm.
"Aptal."Dedim ve gözyaşlarını silmeden önce alnını açtım.
"Ağlamayı kes, kalbim ağrıyor."Duyamamasına rağmen fısıldadım.
"Gülümsediğinde daha güzel görünüyorsun."Kıkırdadım ve onu yatağa kaldırdım. Saçlarını düzelttim ve farkettim ki bardaki alkol ve kirin kokusu üstüne sinmişti ve orada yerde oturduğunu hatırladım.
Yavaş yavaş dar kot pantolonunu çıkarmaya karar verdim ve sütlü beyaz bacaklarından kaydırmadan önce fermuarını açtım. Sonra çizgili süveterinin düğmelerini açtım ve sonunda tişörtünü çıkardım, onu boxeri ile bıraktım. Tüm kıyafetleri toplayarak onları bir köşeye attım ve hepsini bir sepete koydum. Ona bir yorgan atacaktım, ama yarın beni yarı çıplak uyuduğu için öldüreceğini biliyordum, ama düz bir karnında daireler çizdiğimde ve ona gıdıklama hissi verdiğimde umursamadım.
İsteksizce uzaklaştım ve gardırobuma girdim ve yatağa oturmadan önce büyük bir beyaz gömlek aldım. Baekhyun'u biraz kaldırdıktan sonra, büyük tişörtünü yavaşça kaydırdım ve ellerini tişört deliklerinden çıkarmadan önce buldum, sonra kalçalarının yarısını kaplayacak şekilde kenarlarına çektim. Yorganı yukarı çekerek omuzlarının yanına soktum ve rilakkuma ayının başının altına çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...