"Ne yapıyorsun Chan-ahhh yeol?!"Baekhyun, Chanyeol kulağının hemen altında ve çenesinin yanında özel bir noktaya emdiğinde inledi. Baekhyun, Chanyeol'u itmek ve reddetmek istedi ama boynundaki bu duyguyu sevdi ve Chanyeol'un diğer insanlara onu öldürmesini emreden o korkunç adam olduğunu unutmaya çalıştı.
Chanyeol isterse onu da öldürülebilirdi ve bu düşünce Baekhyun'a musallat oldu. Hala hyung'unu bulması ve Chanyeol'un yasadışı eylemlerine devam etmesini engellemesi gerekiyordu.
Baekhyun'un zihni, Chanyeol'un köprücük kemiklerine doğru hareket ettiği ve Chanyeol'un Byun Baekhyun'un tatlı tadını yuttuğu duruma geri döndü. Chanyeol, Baekhyun'un her iki bileğini de yatağın üzerinde tuttu ve ikincisinin boynuna, köprücük kemiklerine, kollarına, bacaklarına ve uyluklarına daha fazla hickey attı. Baekhyun her şey çok iyi hissettirdiği için garip hissetti.
"Benim.....sadece benimsin..."Chanyeol, Baekhyun'un cildinde mülkiyetini işaretlemeye devam ederken homurdandı. Yarı kapanmış gözlerle Baekhyun'dan güzel sesler çıkarmaya devam etti. Şehvet içinde o kadar kaybolmuştu ki Chanyeol, Baekhyun'un omzuna sıkıca sarıldığını fark etmedi. Baekhyun'un kafasında küçük anılar beynine geri akarken işler geriye döndü.
Mutluluk...onlar gülerken ve el ele yürürken kardeşinin sıcak eliydi onun elini çevreleyen. Kardeşi ona bir parça şeker verdi ve başının üstünü öptü. Saklambaç oynadılar ve Baekhyun dolaba saklandı. 20'ye kadar saydıktan sonra, kardeşi küçük kardeşini aramak için adını çağırdı. Birden ön kapı açıldı ve içeriye erkekler...misk kokulu parfüm ile siyah giyinmiş olan erkekler kardeşini köşeye sıkıştırdı.
Baekhyun, bu insanlar kardeşini sürüklediğinde kardeşine sarıldı. Kardeşi geri çekilmeden önce başını okşadı. O zamanlar küçüktü ve bir şey yapmak için güçsüzdü, ve oradaki erkekler düşüncelerini bölerken alaycı olarak gülüyorlardı. Korkunç yüzleri...iğrenç parfüm...onların sözleri:
"Bir şey yapmak için çok güçsüzsün, çocuk."Ve postacı onu keşfedene kadar onu orada bıraktılar. Güçsüz...zayıf...kalan tek ailesini götürdükleri için hiçbir şey yapamamıştı.
''Dur!"Baekhyun, gülen adamı aklımdan yok etmeye çalışırken çılgınca bağırdı.
"Baekhyun hareket etmeyi bırak."Chanyeol onu tutarak homurdandı. Baekhyun Chanyeol baktı ve aniden gerçekten sıkıca ona sarıldı, Chanyeol parmaklarının arasında kıyma olacaktı. Chanyeol, Baekhyun onu kendine yaklaştırırken sıcaklığın tadını çıkardı.
"D-dur..."Baekhyun gözlerini kapatarak neredeyse nefes nefese mırıldandı. Chanyeol, Baekhyun'un rahatsızlığını fark etti ve onu sakinleştirerek sırtını okşadı. Biraz gülümsedi çünkü savunmasız ama yapışkan olan bu Baekhyun'u sevmişti.
"Baekhyun ah seni koruyabilirim."Chanyeol, Baekhyun'un kulağına kibarlıkla fısıldadı.
"Mm mm." Baekhyun, Chanyeol'un yatıştırıcı sözlerini dinlerken sızlandı. O gece Baekhyun, Chanyeol'un kollarında uyuyakaldı ve onu ileri geri salladı. Baekhyun'un minik elleri Chanyeol'un gömleğine sarıldı, bir top gibi içine soktu ama Chanyeol buna önem vermedi.
"Baekhyun, herkes düşündüğün kadar iyi değil. Bu dünya hayal edebileceğinden çok daha kötü. Senin güzel prensin olamadığım için üzgünüm ama sana en çok değer veren kişi olabilirim."Chanyeol esmerin saçını tarayarak fısıldadı. Chanyeol, Baekhyun'un geçmişini düşünürken rahatlamasına izin verdi.
"Anne! Baba!"Araba önünde patlarken küçük bir çocuk çığlık attı. Ailesinin hep bahsettiği bir yolculuğa çıkıyorlardı, ama annesi ve babası yüzlerinden akan terle çok hızlı araba sürdüklerinde aksini olduğunu anlamıştı. Hızlı, siyah arabalar arkalarında yarıştı ve annesi ona bir öpücük verdi ve kapıyı açmadan ve çalılıklara itmeden önce üzgün bir şekilde mırıldandı. Çalılıklara düşmeden önce birkaç kez yuvarlandı, bu da onu ortaya çıkmak üzere olan tehlikelerden ve sahneden bir şekilde korudu. Arabaları kontrolünü kaybetti ve baş aşağı inmeden önce birkaç kez döndü.
Ailesinin alnından ve parmak uçlarından kan akarken ona baktıklarını gördü. Arabadan gaz sızmaya başladı ve daha sonra araba alevler içinde patladı, siyah arabalar ise onların çevresini kuşattı. Küçük çocuk onlara baktı ama ağlayamadı çünkü ne olduğunu anlamamıştı fakat siyah arabalardaki adamların kötü insanlar olduğunu biliyordu.
Ebeveynlerinin malikanesinde büyüdü, burada hizmetçiler ve uşaklar genç efendiye baktı. Küçük çocuk, ailesinin o kazada öldüğünü ve kimseye güvenilemeyeceğini öğrendi.
Ailesini öldüren amcasıydı. Onların şirketini istedi ve bu yüzden ailesini öldürmek için bir mafya tuttu, ama neyse ki küçük çocuk hayatta kaldı. Amca, çocuğun bir tehdit haline geleceğini düşünmemişti, bu yüzden onun varlığını unuttu.
Amca, çocuğun herkesten daha derin bir intikam aldığını ve yüz kat daha fazla intikam almaya yemin ettiğini çok az biliyordu. O kadar kararlıydı ki derslerinde başarılı oldu ve kısa bir süre sonra okulda birkaç sene sınıf atladı ve iş dünyasında bir doktora derecesi aldı ve amcasının daha önce işe aldığı mafya ile uğraştı.
Konaktan ayrıldı ve zayıf çocukluk benliğini silmek için özel bir çatı katı yaptırdı ve hizmetçiler ile uşaklar da ayrıldı. Patronu yıktı ve İmparatorluğunu oradan inşa etti, daha fazla güç ve toprakla genişledi. Sonra amcasını yavaşça öldürdü, önce ondan her şeyini aldı-para, şirket, her şey.
Karısını ve kızını masum oldukları için serbest bıraktı, ama sonra üzüntünün tüm aşamalarından geçtikten sonra o adamın kafasına bir kurşun sıktı.
O zamandan beri çocuğun pişmanlık, sıcaklık veya sevgi duygusu yoktu. Kimseye kolayca güvenmeyeceğine yemin etmişti ve etrafına koruyucu bir duvar inşa etmişti .
Ama sonra o gün bir esmerle bir karşılaştı ve biraz ilgi onları bu kadar uzağa götürdü. Soğukkanlı ve acımasız bir adamdı, ama bir şekilde küçüklüğünden beri almak istediği tüm sevgileri bu esmere vermek istedi.
İstediği ve özlediği, sevgi ve sevgiler Byun Baekhyun adıyla geldi. Sahip olabileceği tek şey Baekhyun ise, artık mutlu çocukluk anılarına ya da sevgilerine ihtiyacı yoktu. Birisi ona çok yaklaştığında nasıl tepki vereceğini asla bilmiyordu, bu yüzden onları her zaman kendinden uzaklaştırdı, ama bu sefer onu kendine çeken oydu.
O biliyordu ki onu her zaman yanında tutmalı veya o ailesini kaybettiğindeki gibi ona yolu göstermeli. Dünyaya karşı nefretle dolu derin bir intikam ve dokunulmaz bir tutum sergileyen çocuk bir çocuktu bu. Bu çocuğun adı da Park Chanyeol'du.
--------------------
beğenmeyi unutmayınnnn 😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...