soğuk

1.8K 109 61
                                    

"Ama burası benim odam."dedi Chanyeol .

"O zaman odam nerede?"

"Elbette burada."Chanyeol cevapladı.

"N-ne?" sordum.

"Aish Baekhyun her zaman bana bir şeyler tekrar ettiriyorsun. Burası senin odan dedim."Chanyeol düşüncelerimi doğruladı.

"Ama sen de buradasın."

"Yani? Sadece bir odam var."Chanyeol basitmiş gibi açıkladı.

"O zaman sadece bir odanız varsa neden seninle yaşamamı istedin?"

"Çünkü kovulmamana yardım ediyordum."Chanyeol bana gerçekten yardım ediyormuş gibi sırıttı.

"Oturma odasında uyuyacağım."Dedim.

"Neden? Alt kat soğuk oluyor."

"O zaman ısıtıcıyı açabilir miyim?" sordum.

"Hayır."Chanyeol hızlı bir şekilde cevap verdi.

"Ne? Niçin?"Sorguladım.

"Ya odamda uyursun ya da aşağıda donarsın."Chanyeol sırıtarak söyledi.

"O zaman aşağıda donacağım."Dedim ve Chanyeol'un sırıtışı biraz söndü.

"Peki o zaman gecenin bir yarısı bana yalvarmaya gelirsen seni içeri almayacağım."Chanyeol beni tehdit ederek söyledi. Onu görmezden geldim ve eşyalarımı oturma odasına götürdüm. Aşağı indiğimde Chanyeol'un kapısını kilitlediğini duydum.

İç çekerek, kenara atılmış gibi görünen ,bir plazma TV'ye bakan soğuk deri kanepeye oturdum. Bu çatı katı lüks ve birçok kişi için bir rüya gibi bir ev şeklinde görünüyor, ama önemli bir şeyden yoksundu-sıcaklık. Hiç sıcaklık yoktu ve hiç misafirperver değildi.

Bir şekilde Chanyeol'a benziyor-pahalı ve güzel ama soğuk ve rahatsız edici. İki kat kıyafet giydim ama kıyafetlerimin hiçbirinde palto ya da çok sıcak kıyafetler yoktu. Çantamı karıştırdıktan sonra, banyoyu kullanmadan ve hızlı bir duş almadan önce birkaç odadan geçtim. Sonra büyük beyaz tişörtümün üstüne ince bir ekose düğme koydum. Kot pantolonumu çıkardım ve sweatpants'a geçtim. Uyumak için uzandım ama ne yazık ki ben çok çabuk üşüyordum ve ondan sonra da titriyordum.

Sonunda halıda uyudum çünkü deri kanepeden daha sıcaktı. Kararsız bir şekilde uykuya daldım ama hala çok soğuktu ve uyuşmuş hissediyordum. Mmph o kadar rahat hissediyorum ki... ve muhtemelen şu anda rüya görüyordum.Şuan o kadar sıcaktı ki. Sıcaklığa doğru daha yakın sarıldım ve sonunda çok uzun bir süre sonra rahatlayabildiğimi hissettim.

++++++++++++++++

Chanyeol'ün bakış açısı

İnatçı Baekhyun! Neden benimle yatmadı ki? Beni savurdu gibi hissettim ve yatakta uyuyamayarak döndüm. İnsanlar onun yerinde olmak için insan öldürürdü ve buna rağmen yanıma yatmamıştı ben ona sormama rağmen - nankör Byun.

Tamam, bekleyeceğim, muhtemelen gecenin bir yarısı kapımı çalacak. Sonra onu reddediyormuş gibi yapacağım ve en az on kez bana yalvardıktan sonra içeri girmesine izin vereceğim.

Ama birkaç saat sonra gelmeyeceğini anladım. Merdivenlerden aşağı yürüdüm ve onu kanepede donarken görmeyi bekledim ama orada değildi. Uzaklaşmak üzereyken kanepeden küçük bir hapşırık duydum. Daha yakına yürüdüm ve yerde titrediğini gördüm. Dişlerimi sıktım ve aptal diye mırıldandım. O kadar inatçısın ki, güzel teklifimi reddettiğin için seni burada acı çekmeye bırakacağım. Bir nefes vererek uzaklaştım. Ama sonra başka bir küçük hapşırık verdi.

Umurumda değil...Bilmiyorum umrumda mı...bu benim sorunum değil. Ama yarın sabah bir cesetle ilgilenmek istemediğimden, bir battaniyeyle geri döndüm ve tüm vücudunu ve yüzünü kaplayacak şekilde üzerine attım ama titremesi durmadı.

Bir parçam onu burada bırakmak istedi, böylece dersini alabilirdi, ama diğer yarısı onu korumamı ve hiçbir şeyin ona zarar vermesine izin vermememi istedi. Küfrederek kollarımı sırtının ve bacaklarının altına koydum, sonra onu gelin tarzında yukarı kaldırdım ve yukarı çıkardım. Odama ulaştığımda onu yavaşça yatağa koydum ve kabarık beyaz yastıklarımdan birini başının altına koydum. Saçlarını biraz taradım ve yüzü ortaya çıktı. Uyuyorken çok tatlıydı. Uzun kirpikleri vardı ve küçük dudaklar biraz salya ile ayrıktı. Eğildim ve tükürüğünü sildim. Dudaklarının köşelerini öptüm.

Byun Baekhyun ne kadar cazip olursan ol seni öpmeyeceğim. Uyanana kadar bekleyeceğim ve uyanınca mümkün olan tüm duyguları deneyimlemene izin vereceğim. Ona acı çektirmek istiyorum, ama sonra gözleri-Evet, kesinlikle onun köpek yavrusu gözleri ve onu korumak istememi sağlayan küçük masum yüzüydü. Onun küstah tavrı bazen beni o kadar çok kendine çekiyordu ki, uzun zamandır kulüplere bile girmemiştim. Gerçekten bir şeylerle ilgilenmeyeli çok uzun zaman olmuştu.

Baekhyun, kontrol edemediğim şeyler yapıyorsun ve kalbimi açıyorsun. Belki ilk görüşte aşktı, ama ben bunu sadece ilgi olarak gördüm. Ama sonra Baekhyun, sevimli jestlerinden, gülümsemesine kadar ve yanımdaki kişilin... yaptığın her şey kilitli kalbimin zincirine baltayla vuruyor gibi.

Önümde böyle rahat hareket eden ilk kişi sensin ve bu dünya için o kadar değerlisin ki şimdi sana aşık olduğumu amlıyorum.

Dünya senin için çok acımasız bir yer, bu yüzden seni koruyacağım Baekhyun ah.

Sıcak klimayı açtım. Vücudum zaten sıcaktı ve bu yüzden rahatsız hissettim, gömleğimi üstümden fırlattım ve sevimli küçük köpek yavrusunun yanına yatağa yattım. Yumuşak horlamalar ve küçük sızlanmaları beni uyuttu.

Işık perdelerden içeri sızdığında uyandım ve uzaktan kumandam için uzandım, sonra onları kapatmak için beyaz bir düğmeye tıkladım. Boynumun üstünde gıdıklayan bir his vardı ve Baekhyun'un bana daha yakın hatta daha da yakın bir şekilde sarıldığını, kahverengi saçlarının uçlarının boynumdan kaydığını hissettim ve bunu görmek için ona döndüm.

Yüzümde bir gülümseme belirdi, yanağını bana sürtmeye devam etti ve sonra mükemmel bir yer bulduktan sonra rahatladı ve bir köpek yavrusu gibi sızladı. Bacakları benimkine karışırken elimi başının altına kaydırdım. Yattığı yere yerleştirildiğinden memnun olduktan sonra, göğsüme ıslak ve sümüksü bir şey düştüğünü hissettim.

Eğilip baktım ve biBaekhyun'un tekrar salyalarını akıttığını gördüm. Bilmeden kıkırdamaya başladım ve ilk kez birinin uyumasını izlemekten memnun hissettim. Kahkahalarım muhtemelen onu uyandırdı çünkü yakında gözlerini ovuşturdu ve birer birer açtı.

------------------------

------------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin