rüya

2K 127 56
                                    

Baekhyun'un bakış açısı

"Benimle yaşa."dedi Chanyeol.

"Ne?!"Muhtemelen ona deli gibi bakarken sordum.

"Kendimi tekrarlamaktan hoşlanmıyorum."Chanyeol dedi.

"Ama neden?"Sorguladım.

"Politika yüzünden. Kovulmak istemezsin, değil mi?"Sorguladı.

"Ama sizinle yaşamak istemiyorum Bay Park."ısrar ettim.

"Bunun için söyleyecek başka bir şeyin var mı?"Chanyeol sordu.

"Ama Bay Park aileniz ne olacak?" sordum.

"Tek başıma yaşıyorum."Dedi ve bana baktı.

"Ama..."Söyleyecek akıllıca bir şey düşündüğüm.

"Ama ne?"Chanyeol sözünü kesti. Kötü olurdu.Bu kötü olmaz mıydı? İç çekerek cevap verdim:

"Tamam."Chanyeol bana bilmiş bir sırıtış verdi ve masasına doğru yürüdü.

"Eşyalarını topla, akşam seni Sehun'un evinden alırım."dedi emrederek.

"Bekle, beni başka bir yerden alabilir misiniz?"Sehun'un benim için endişelenmesini istemediğim için sordum.

"Tamam, seni şirketten alacağım."Chanyeol cevap verdi. Şimdiye kadarki en normal konuşmayı yapmıştık ve sonra o önündeki kağıtları imzalamaya devam etti.

Neden onunla yaşamamı istedi ki? Ya bana zarar verirse?

Sonunda akşam yaklaştı ve ben eşyalarımı toplayarak şirkete geri döndüm. Sehun'un benim için endişeleneceğini biliyordum, bu yüzden yeni bir yer bulduğumu söyleyen bir not yazdım ama Sehun'un başka bir şehirde yeni bir görevi olduğu için geri dönene kadar notu görmeyecekti.

Şirketin önünde bir direğin yanında durdum ve dışarısı soğuk olduğu için donuyordum. Chanyeol'ün gelmesi neden bu kadar uzun sürdü ki? Yıllar süren bir süreden sonra yanıma siyah bir yarış arabası park etti, arabaya baktım ve Chanyeol'un bana gülümsediğini gördüm.

Onu bağırsaklarından tekmelemek istedim ama eşyalarımı arabanın arkasına doğru çektim ve ilk valizimi dikkatlice kaldırdım. Chanyeol, bana yardım etmek için arabadan dışarı çıktığında bavulum ile mücadele ettiğimi görmüş olmalıyd. O çok daha hızlıydı ve her şeyi birkaç dakika içinde arabaya yerleştirdi. Sonra arka yolcu tarafının kapısını açtığımda bir el kapıyı kapattı. Chanyeol'a sorgulayıcı bir şekilde baktım.

"Ön tarafta oturuyorsun. Şoförün gibi görünmek istemiyorum."dedi Chanyeol. Yavaşça iç çekerek ön yolcu kapısını açtım ve içeri oturdum. Chanyeol sürücü koltuğuna oturdu ve nefesini yüzüme vurarak bana yakın bir şekilde eğildi. Bu, ana erkek karakterin diğer ana karaktere eğildiği ve kız karakterle öpüşeceklerini düşünürken diğer kızın onu tokatladığı olay değil miydi? Hani şu filmlerde olan?

"Emniyet kemerimi kendim takabilirim."Dedim ve hızlı bir şekilde emniyet kemerimi bağladım ama Chanyeol kıpırdamadı.

"Ya seni şimdi öpersem Baekhyun?"
Chanyeol düşük bir ses tonuyla sordu.

Öpmek-BEKLE BENİ ÖPMEK Mİ?! Yüzüm sıcaklaştı ve pencereden dışarı bakmak için diğer tarafa dönerken onu ittim. Kıkırdadığını duydum. Sonradan arabanın motoru resmen kükremişti.

Sonra ne olduğundan emin değildim, ya çok fazla dönüş yapmıştık ve bu dönüşler benim uykumu getiriyordu ya da arabalarda uykuya dalmayı gerçekten çok seviyordum çünkü yavaşça göz kapaklarım kapandı ve başım arabanın camına yaslandı.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin