Baekhyun'un Bakış Açısı
Chanyeol beni daha önce olduğu gibi tekrar işe götürdü ama ben şirkete girmeden önce bir kahve aldım.
Ding sesi bana geldiğimi işaret etti ve içeri girip Chanyeol'ün bazı belgeleri imzaladığını gördüm. O kadar odaklanmış görünüyordu ki ve bende bunun -belki- biraz çekici olduğuna karar verdim.
"Ne? Bana kahve yok mu?"Chanyeol içeri girdiğimde surat asarak sordu. Tekmelenmiş bir köpek yavrusu gibi bana surat astığını görmek çok garipti. Oldukça tatlıydı, ama benim kadar tatlı değildi, haha.
İç çekerek, kahveyi yudumlarken isteksizce ona bakışlarımı kaydırdım. Her ne kadar istemesem de, Chanyeol'a benden bir kurşunu engellediği için bir hayat borçluydum. Ona baktığımı hissetti, bu yüzden beni kucağına çekti ve dudaklarımı öptü. Dudaklarında kalan kahvenin tadına baktım, daha yakından eğildim ve dudaklarını iyice öptüm.
Neyse ki, bana kahvenin yarısını bıraktı ve o arkadan bana sarılıyor iken ben mutlu bir şekilde kahvemi bitirdim. Ah, sabahları kahvenin bu güzel aroması...sadece mükemmel. Masamda oturdum ve dosyaları okudum ama işimin tam ortasında Chanyeol ayağa kalktı ve bana bir şeylerle ilgilenmesi ve çalışmaya devam etmem gerektiğini söyledi.
Ama meraklı bir kişiliğim olduğu için, onu takip etmek istedim. Ofis kapısından bakarken, asansörün önünde telefonda biriyle konuştuğunu duydum.
"Evet, ondan kurtul."Chanyeol telefondaki kişiye söyledi ve kanım çekildi. Diğer taraf bir şey söyledi ve Chanyeol cevap verdi:
"İki türlüde, oraya ulaşana kadar bekle."Sonra asansör kapıları açıldı ve içeri girdi.
Ne....az önce ne oldu? Yanlış duymuş olmalıyım. Chanyeol başka bir şeyden kurtuluyor olabilirdi. Çöp veya kullanılmış kıyafetler gibi. Ama bunu çok net söyledi. Kurtul. Bir insan? Birini öldürecek miydi? Bu hiç mantıklı değil! Yanındaki asansöre doğru koştum ve birinci kata gelene kadar öylece bekledim.
Chanyeol'un arkasından ne yaptığına bir göz attım ve bir çalının arkasına koştum. Arabasını aldığında, hızlı bir şekilde onu takip etmek için bir taksi çağırdım. Yol beklediğimden daha uzundu ve 45 dakika kadar sonra yolculuk bitti. Araban inip 5 metre arkasında durdum ve onu hızlı bir şekilde takip etmeden önce taksinin parasını ödedim.
Bir tepede olduğumuzu ve bir ağaç sürüsünün bu alanı bir orman gibi çevrelediğini fark ettim. Daha önce hiç buraya gelmemiştim ve çok tenha bir yer gibi görünüyordu. Rüzgarın ıslığı ve ağaçlardan gelen küçük gölgeler beni çok korkuttu.
Ayaklarım kendi kendine gitti ama Chanyeol ormanda profesyonel olarak yürüyormuş gibiydi. Daha önce burada olduğu belliydi ve onun için bu parkta sıradan bir yürüyüş gibiydi.
Öte yandan, iyi bir mesafeden saklanmakta ve iyi bir tempoda kalmakta zorlandım, ama beni hissetmemiş ve kestirmeden gitmiş gibi görünüyordu. Etrafıma baktım ve döndüğüm her yerde, güneş ışığını yukarıdan emen ve burada karanlık görünmesini sağlayan büyük uzun ağaçlar olduğunu fark ettim.
Etrafta dolaşırken ayaklarımın altındaki yaprakların ezilme sesi duyuldu. Sonra her şey çok hızlı oldu, bir el kafamın arkasına hızlıca vurdu ve biraz uykumu getirdi, nerdeyse yere düşüyordum. Ama sonra büyük bir el kollarımın her ikisini de kavradı ve arkaya çekti. Ben mücadele ettim ve onların kollarımı kavrayışından kurtulmaya çalıştım ama onlar çok güçlüydü.
İki kişi varmış gibi görünüyordu çünkü başka bir elin ellerimin etrafına ip gibi hissettiren kalın ve çimenli bir şey sardığını hissettim.
"Patrona rapor edelim, bu küçük sapığı burada yakaladığımız için gurur duyacak."Bir adamın dediğini duydum.
"Onun tadına bakmak istiyorum, oldukça sevimli görünüyor."Başka bir adam güldü. Ne iğrenç insanlar. Tüm bu malzemeleri nereden aldıklarını bilmiyordum çünkü sonra ağzıma bir parça siyah koli bandı yapıştırdılar ve aynı zamanda gözlerime de yapıştırdılar, böylece yolu göremedim.
Bileklerimi çırpmaya ve kıvranmaya çalıştım, ama homurdandılar ve beni öne doğru çektiler, birkaç kez düşmeme neden oldular ve dizlerimin yere sert bir şekilde kazındığını hissettim. Bu kayalık yoldan sonra çizikler veya çürükler alacağımdan emindim. Uzun bir zaman geçmiş gibi hissettim ve her geçen saniye daha da korktum.
Chanyeol'u nasıl bulabilirimdim? Onu şimdi nasıl durdurabilirimdim? Düşüncelerimi bölen büyük bir kazıma sesi duydum ve paslı bir kapı ya da kapı açılma sesi gibi hissettim. İki adam silah ile beni belimden itti ve seslerden anladığım kadarıyla içeride fazla insan var gibiydi. Kaç kişi olduğunu bilmiyordum ama 10 ya da 20 gibi görünüyordu. Düzgün nefes almaya çalışıyordum ama içerisi alkol ve duman kokuyordu.
"Daehyun'un şimdi bana nerede olduğunu söyle?!"Çok tanıdık bir ses duydum ve tüm konuşmalar kesildi.
"Zavallıcık, yanlış hesap yaptınız, değil mi Bay Park? Yanlışım var mı? Artık paslandınız. Yenilmez Bay Park Chanyeol bu günlerde çok meşgul, yoksa patronumuz bölgesinin bir bölümünü istila ettiğimiz için çok mu kızgın?"Bir ses güldü.
"KAPA ÇENENİ!"Zehir ve nefret ile dolu o derin boğuk sesi duydum-bekle Chanyeol? Şu anda Chanyeol ile kim konuşuyor? Daehyun kim? Chanyeol tehlikeli bir şey mi yapıyor? Ne oluyor? Neden buradayım? Bu kadar çok soruya henüz tek bir kelime bile bulamamıştım.
"Evinizde tuttuğunuz kişi kim, Bay Park? Seni o kadar çok rahatsız ediyor ki, acımasız itibarını kaybediyorsun? Bu acımasız tavrına ne oldu? Bana Bay Park'ın aşık olduğunu söyleme sakın? "Diğer adam alay etti. Aniden o adamın çığlık attığını duydum.
"ARGH!"Çok yumruklanmış gibi sesler duydum ama cezası bitmemiş gibiydi.
"Patron biz -" sağımda beni kaçıran adamlardan biri seslendi.
"NE?!"Chanyeol'un bana doğru bağırdığını duydum, bu da beni yüksek sesle bağırışı ve sesinin sertliği yüzünden biraz sıçrattı.
"Sizi takip etmeye çalışan şüpheli bir kişi bulduk. Sence polisten mi patron? Ondan kurtulmalı mıyız?"Adam sordu. Mücadele etmeye başladım ve konuşmaya çalıştım ama hepsi boğuk ve umutsuz çığlıklar oldu.
"Çeneni kapat."Solumdaki adam dedi ve karnıma yumrukladı. Darbeden dolayı diz çöktüm ve havayı içime çekmeye çalıştım. Asfalt üzerinde gıcırtılı bir ayakkabı bana yaklaştı ve önümde durmuş gibiydi. Aniden ağzımdaki siyah bandı sert bir şekilde yırttı ve buna biraz bağırdım. Bir el çenemi tuttu, öne doğru çekti ve güvenmeye başladığım derin bir ses, omurgamı soğutan kelimeler söyledi.
"Beni takip etmek çok korkunç bir hata. Ondan kurtulun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...