salatalık

1.1K 73 15
                                    

Chanyeol'un Bakış Açısı

Odaya girdim ve Baekhyun'un bana bakışlarını dikene kadar yere boş boş baktığını gördüm.

"Ch-Chanyeol ne oldu? Ko-kolun - " Baekhyun kafasını sallamaya ve ağlamaya başladı, gözünden gözyaşların düştüğünün farkında değil gibi görünüyordu.

"Shhh sorun değil."Başını okşayarak onu rahatlattım. Bir çocuğa bir şeyler açıklamak gibiydi.

"Chanyeol seni neden vurdular? On-onlar kim? "Baekhyun gözyaşı ile lekeli bir yüzle bana bakarak sordu.

"Ben CEO'yum, elbette birileri yerimi almak için bana zarar vermek istiyor."Yalan söyledim. Ama Baekhyun bana inandı ama sonra sordu.

"Ama merminin bana gelmesini engelledin."

"Beni vurabileceklerini düşünmüş olmalılar ama olay öyle olmadı, gördüğün gibi."Tekrar yalan söyledim çünkü Baekhyun'u, topraklarımı alma konusunda beni uyarmak için vurmak istediklerinden %100 emindim.

"O zaman bırak beni vursunlar! Neden engelledin, seni aptal! Bahçede eğlenirken vurulmak mı? Bunu neden yaptılar?"Baekhyun sordu.

"Çünkü incinmeni istemedim."Diye fısıldadım. Baekhyun sustu ama sonra yanıma geldi ve sonra olanlar beni çok şaşırttı. Kafamı tokatlayacağını ve bana tekrar aptal diyeceğini düşündüm, ama bunun yerine parmak uçlarında durdu ve kapalı göz kapaklarından daha fazla gözyaşı düşerek dudaklarını hafifçe benimkine bastırdı. Yavaşça uzaklaştı ve sonra başını göğsüme soktu ve bana "evrendeki en büyük aptalsın" dedi.

"Her yaralandığımda beni öpeceksen daha çok vurulmalıyım."Dedim.

"Hayır! Öyle söyleme!"Baekhyun uyardı.

"Ama neden? Öpücükler alıyorum."Ona eğlenerek takıldım.

"İn-incinmesen bile seni ö-öpeceğim, tamam."Baekhyun kırmızı yüzünü göğsüme gömerek mırıldandı.

"Gerçekten mi? O zaman...şimdi istiyorum."Dudaklarımı tekrar işaret ettim.

"Hayır."Baekhyun'un yüzü pembenin en koyu renklerinde kızarırken beni reddetti.

"Ow...ow ow ow ow ow."Yalandan kolumu tutarak sızlanmaya başladım ve tepkisini izledim.

"Ne-ne oldu? Acıyor mu? Bir doktor çağırayım mı?"Baekhyun sordu ve telaşlanmaya başladı.

"Sanırım daha iyi hissetmek için bir öpücüğe ihtiyacım var."Gülümseyerek dedim.

"Yah!"Baekhyun kafamı tokatlayarak azarladı ama tekrar sıkıca sarılmak için durdu.

"Beni böyle korkutma! Vurulduğunda öleceğini düşünmüştüm!"Baekhyun bana daha sıkı sarıldığında söyledi.

"Bundan sonra öpücükler alacaksam neden öleyim ki? Eğer ölürsem, bana öpü - " ölürsem bana bir öpücük verip vermeyeceğini soracaktım, ama Baekhyun dudaklarımı eskisinden daha sıkı öperek beni susturduğunda bir kez daha kesintiye uğradım. Dudaklarını çekip derin nefes aldığında daha derine inecektim.

Bu aptal bandajı kolumdan çıkardığımda, Baekhyun'a öpüşmeyi öğretecektim.

"Chanyeol bunu bir daha söyleme ve buraya gel."Baekhyun beni yavaşça yatağa çekerek emretti. Genellikle etrafta emir almaktan hoşlanmazdım ama Baekhyun ile hayatımın geri kalanında Baekhyun'un emirlerine uymayı umursamıyorum. Beni yatağa oturttu ve kaçmaya başladı.

"Baekhyun nereye gidiyorsun?"Adamlarım bütün mahalleyi gizli silahlarla bir şahin gibi devriye geziyor olsalar bile dışarı çıkacağından korktum.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin