"Baekhyun, Chanyeol'u hatırlamıyor musun gerçekten?"Sehun sordu.
"Hatırlıyorum."Sehun sorduğu gibi Baekhyun mırıldandı.
"O zaman neden öyle dedin?"
"Sadece beni hala sevip sevmediğini test etmek için şaka yapmak istiyorum."Baekhyun söyledi.
"Vay be hyung, çok kötüsün."Sehun, Baekhyun'un yanağından makas alırken güldü ve Sehun devam etti.
"Kendi silahıyla onu vurdun ve bu şakayı destekliyeceğim çünkü bana iki yıl boyunca soğuk davrandı. Ayrıca sana bu şaka için kızmayacak bence."Sehun onu ikna etti.
Chanyeol'un yenilmiş ve kırılmış halini hayal ettikten sonra Baekhyun,
"Belki-belki bunu yapmamalıyım -" diye mırıldandı.
"Hayır hyung lütfen yap ~ ona şaka yapmak istiyorum."Sehun köpek gözleriyle yalvardı.
"O zaman bir günlüğüne yapacağım sadece."Baekhyun uzlaşmaya çalıştı.
"Ben sana yardım edeceğim." onlar konuştuktan sonra Kris içeri girdi.
Kris, Baekhyun'u merdivenlerden indirerek Sehun'a yardım etti.
Chanyeol onlara baktı ve sonra içtiği su şişesini tezgahın üzerine koydu. Baekhyun koltuğa otururken Sehun'un omzuna daha çok sarılırken Chanyeol daha çok somurtuyordu.
Sünger Bob televizyonda oynarken Sehun, öfkeyle bakan Chanyeol'u teselli etmeye gitti. Sehun güzel sözler söylemeye çalıştığında, Chanyeol hırladı ve onu bir tencerede kaynatmakla tehdit etti, böylece Sehun kanepeye geri döndü.
İronik olarak Chanyeol'u sakinleştirebilecek tek kişi onu unutmuştu.
Baekhyun aslında Chanyeol'un bu kadar derinden ve aşık olduğu ilk kişiydi. Ve da sonuncuydu, çünkü kimse kalbindeki Baekhyun'un yerini dolduramazdı.
Gün ilerledikçe, Chanyeol gittikçe daha fazla sinirlendi.Sehun her zaman Baekhyun'a çok yakındı - hatta bir şeyler fısıldamak için kulağına eğiliyordu ve sonra kahkahalarla gülüşüyorlardı.
Chanyeol, çalışanlarından bazı belgeleri imzalama konusunda bir çağrı aldığında, huysuzca kabul etti. Kapı çaldığında açmaya gitti. Tao ve Chen içeri girdiler ve kısa süre sonra Kris onu görünce dondu kaldı. Kanepeden kalkıp Tao'yu dışarı sürükledi ve dördünü evde bıraktı.
Chanyeol belgeleri imzalamayı bitirdikten sonra, Baekhyun bir film için kalmak isteyip istemediğini sorduğunda Chen evden çıkmak üzereydi. Chen başını evet anlamında sallamak istedi ama patronunun parıldayan gözleri altında kibarca eğildi ve kapıdan dışarı fırladı.
Chanyeol, Baekhyun'un yanındaki boş koltuğa oturdu ve küçüğe yaklaştı.
Sehun, Baekhyun dondurma istedikten ve patronundan belirsiz bir cevap aldıktan sonra dondurma almak için ayağa kalktı.
Sehun gittikten sonra Chanyeol kolunu kanepenin arkasından Baekhyun'un etrafına dolamaya çalıştı ve Baekhyun bu yakınlıktan dolayı gergince yutkundu.
"Al bakalım."Sehun her birine birer kase dondurma uzatırken cıvıldadı.
Chanyeol somurttu ve Baekhyun, bu sevimli manzaraya gülümsemekten kaçınmaya çalışırken dondurmasını yedi.
Daha sonra, Chanyeol Sehun'un varlığından çok rahatsız oldu ve diğerini terk etmesi için mesaj attı. Sehun ise kızgın bir Chanyeol ona doğru bakarken telefon ekranına güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...