2 bölüm paylaştım ❤️"Günaydın Bay Wu."Selam verdim.
"Ba-Baekhyun?"Kris şok gibiydi.
"Um Evet. İçeri gelmek ister misin?"Geçen seferden nasıl farklı göründüğüne bakarak sordum. Şok olmuş ve şaşırmış gibiydi.
"İyi misiniz Bay Wu?"
"Bay Park işe gitti, akşam yemeğine kadar dönmeyecek."Devam ettim.
"Biraz çay ister misin?"Tekrar sordum. Birden bileğimi çekti ve kollarını etrafıma sararak beni göğsüne çekti.
"Bay Wu?"Sorguladım ama bana sarılmaya devam etti, bu da uzun süredir devam ettiği için sorumu havada kaldı.
Yüzünde binlerce soru vardı ama saçlarımı okşadı ve belime sıkıca sarıldı. Sonsuza dek süren şeyden sonra, yüzünde geniş bir gülümsemeyle uzaklaştı. Bana hiç cevap vermedi, ben de ona çay yapayım dedim.
Sıcak su artı çay poşeti eşittir çay! Bir fincan çayı Kris'in önüne koydum ve bir süre sonra hiçbir şey söylemedi, ben de bahçeyi süslemek için kendimi mazur gördüm. Sonunda bitirdiğimde, oturmadan ve okul işime devam etmeden önce ellerimi yıkadım ve Malzemeleri kaldırdım. Kafamı kurşun kalem silgisiyle ovalarken hala bu soruna takılmıştım.
"Uğraşıyor musun?"Derin kaba bir ses duydum ve Kris'in başını diktiğini görmek için yukarı baktım.
"Evet, biraz zor."Biraz kızararak cevap verdim çünkü Kris daha önce aniden bana sarıldı.
"Yardım etmemi ister misin?"Diye sordu Kris ve yanıma yürüdü.
"Tamam, eğer bu çok zahmet olmazsa."Diye mırıldandım.
"Hayır, hiç zahmet değil. Aslında Sehun ve Chanyeol ile birlikte her türlü iş konusunda ustalaştım." dedi Kris.
"Woah siz çalışkansınızdır."Kris arkamda manevra yaparken ve ellerini benimkinin üzerine koyarak beni masa ve onun arasına sıkıştırırken gerildim. Yüzüm biraz ısındı ama kafamı salladım ve sonunda odaklandım. En azından sandalyenin arkası onu tamamen bana yaslanmaktan ayırdı.
Kris bana yardım ettikten sonra, başımı sallayıp notlar yazarken çok daha iyi anladım. O kadar dalmıştık ki, yüksek sesle öksürük duyana kadar anahtarların çınlamasını ve ayakların adımlama seslerini duymadık.
Gözlerini devirirken, kravatını gevşetirken Chanyeol'un alay ettiğini görmek için kafamı kaldırdım. Kris hala orada duruyordu, kolları beni tutuyordu.
"İyi akşamlar Bay Park."Yüzü boşken selam verdim.
"Baekhyun, işlerini bitirdin mi?"Chanyeol elleri saçını tararken sordu.
"Ah evet-evet."Ben de cevap verdim.
"Git banyomu hazırla. Ben yorgunum."Chanyeol emretti.
"Evet Bay Park."Merdivenlerden yukarı fırlamadan önce uydum ve Kris'ten uzaklaştım.
3. kişinin bakış açısı
"Burada ne arıyorsun?"Diye sordu Chanyeol, önündeki erkeğe hafif bir hoşnutsuzlukla bakarken.
"İttifakımıza katılmakla ilgilenen mevcut liderler hakkında rapor vermek için buradayım."Kris bildirdi.
"Fırçala onları uzağa. Müttefiklere ihtiyacım yok."Chanyeol, kendine bir bardak su dökmek için mutfağa doğru ilerlerken dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...