zaman

556 44 0
                                    

Baekhyun'un bakış açısı

2 yıl sonra.....

Sonunda döndüm! Hyung ve adamlarının küçük kalıntılarıyla iki yıl saklandıktan sonra hyung'u geri dönmeme izin vermesi için ikna ettim.

İlk başta isteksizdi ama sonra ikna olduktan sonra kabul etti. Bana korumalar gönderecekti ama onu fırçaladım ve eğer bunu yaparsa ona hyung dememekle tehdit ettim.

İki yıllık birlikteliğimizde, hyung beni aldı ve adamlarının geri kalanı ile yaşadık. Hyung benim için biraz değişti ve bazen çocuksu ve kaygısız olduğu için minnettardım.

Hyung gizlice hala mafyanın içindeydi ama bilmiyormuş gibi yaptım, bu yüzden onu endişelendirmiyordum. Ayrıldığımız zamandan sonra hyung hakkında daha çok şey öğrendim ve bu zamanı ilişkimizi düzeltmek için kullanmaya hevesliydi. Uzun bir iş gününden sonra sevgisinden yoksun kaldığında çocukluğunu hatırladım.

"Baek~ sarılmak istiyorum."Daehyun surat astı ve ben onun sözlerine sırıttım.

"Bu kadar yapışkan olmayı bırak."Hyung kollarını etrafıma dolarken ve saçlarını kafama sokarken mırıldandım.

"Ama sadece küçük Baekhyunnie'mi sevmek istiyorum."Baekhyunnie. Sanki Chanyeol beni çağırıyordu.

"Yavaş yavaş ama."Teslim oldum ve genişçe gülümserken hyung'a sarıldım. Ben onun yüzünden geri dönmeye karar verirken hyung başka bir şehirde yaşıyordu. Daehyun isteksizdi ve neredeyse fikrini değiştiriyordu ama ona mektup falan yazacağıma dair güvence verdim.

Hyung ne zaman sigara içse, onu azarladım ve her zaman bana iç çekip sigarasını yere attı. Bana hep Chanyeol'un sigara içmesini engellediğim zamanları hatırlatıyordu.

Keşke Chanyeol burada olsaydı, yaptığı yemek en iyisi olurdu. Belki hyung benim için yemek yapabilir. Ne zaman hyung başımın tepesini öpse, keşke Chanyeol da beni öpebilseydi derim. Öpücüklerini özlüyorum-tatlı ve sahiplenici.

Hyung'la her gün eğlenceliyken ve onunla çok değerli zaman geçirmeme rağmen Kalbim Chanyeol'suz bomboş hissediyordu. Dönmemin bu kadar uzun süreceğini bilmiyordum ama sonunda tekrar buradayım.

Chanyeol'u çok özledim ve onu tekrar görebiliyorum-kalbimin her yerinde-.

Chanyeol yanımda olmadan kalbim her gün ağrıyordu. Her gün yemek yedi mi diye, eğer sigara içiyorsa, o ya da değil, eğer benim hakkımda bir süre içinde bir kez düşünüyorsa, eğer kendisinin veya dış dünya içine girişim hatırlayacak mı bakıyor diye hep merak etmişimdir.

Umarım bana kızgın değildir...Umarım aptalca bir şey yapmamıştır...Umarım beni hala seviyordur. İki yıl ayrı kaldığımız her gece olduğu gibi hafızalarımız zihnimi tekrar istila ettiği gibi kalbim de çırpındı. Neyse ki, şu anda sokaklarda yürürken, yiyeceklerin tatlı aromasına ve benliklerinde alaycı bir şekilde sergilenen renkli eşyalara hayranlıkla bakarken özgürüm.

İnsanlar buralardan geçerek sokaklarda vızıldıyordu ve akranlarıyla sohbet ederek meşgul ya da mutlu oluyorlardı. Ayrıldıktan sonra o kadar çok şeyi kaçırdım ki çatı katı, şirket, çarşı, yemek ve Channie'yi alamadığım kişi muhtemelen Chanyeol'un yatağında uyuyordu.

Baekkie'yi, Sehun'u ve tabii Chanyeol'u da özledim. Etrafa her şeye bakarken kıkırdadım ve yolda herkesi selamladım. Sonunda mini yolculuğumdan yoruldum, dışarıda sevimli bir tasarıma sahip bir kafeye girdim. İçerisi rahat ve misafirperverdi ve sırada bekledikten sonra en sevdiğim kahveyi sipariş ettim. Kahvem hazır olana kadar parmaklarımla oynadım ve gitmek için zaman saydım.

Ve her zaman ki sakarlığım ile birisinin üstüne kahve döktüm. Bu sakar hallerimden kurtulmam gerekiyordu.

"Çok özür dilerim!" Kahve döktüğüm kişiyi görmek için yukarı baktığımda şok içerisinde kaldım.....

Park Chanyeol!

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin