bubble tea

535 46 3
                                    

"Hahaha ne komik bir şaka, şimdi bu hareketleri bırakabilirsin."Herhangi bir şaka olup olmadığını görmek için yüzüne bakarken güldüm.

"Bunun için zamanım yok. Bugün sana iyi davranıyorum, o yüzden gözümün önünden çekil."Chanyeol üstünü düzeltmeden önce cevap verdi.

"Oyunculukta gerçekten iyisin."Chanyeol'a rolünden vazgeçirmeye çalışıyorken söyledim.

"Aish çocuk benimle uğraşma çünkü öfkem her zaman bugünkü kadar kontrol altında değil."Chanyeol gitmeden önce mırıldandı.

Orada ne yapacağımdan emin olmadan oturdum ve hyungum yerine başka birisi bana çocuk dediği için onu azarlamadım bile. Telefon kulübesine bakarken hızlıca yanına gittim ve gerekli miktarı ekledim sonra Sehun'un telefonunu aradım.

"Ciddi misin? Canımı sıkmayı kes dedim! Ph ile ilgilenmiyorum - " Sehun'un bana bağırdığını duydum.

"Sehun?"Sözünü kesip sordum.

"Um bekle! Bu Baekhyun mu?"Diye sordu Sehun şok olmuş sesi ile.

"Hyungu unuttun seni velet."Acı acı mırıldandım.

"GERÇEKTEN Mİ?! Orada kal ve hiçbir yere gitme seni bulacağım."Sehun belirtti.

"Telefon kulübesindeyim-bip bip bip."Sehun telefonu yüzüme kapattığında konuşmaya çalıştım. İç çekerek dışarı çıktım ve yakındaki bir bankı buldum. Belki Sehun beni görmek istemiyordu... a-ama beni bulacağını söyledi.

Olumsuz düşünceler ve endişeli sorular kafamı doldururken, yüzümün önüne bir bardak çikolatalı çay itildi. Sehun'un değiştiğini ve olgunlaştığını görmek için yukarı baktım. Saçları geriye kaymış ve yüz hatları eskisinden daha yakışıklıydı. Siyah bir tişörtün üzerine deri bir ceket giymiş ve koyu renkli kot pantolonla eşleştirilmişti. Ayrıca bakışları beni delerken parfüm kokusunu aldım.

Çikolatalı çay hala yüzümün önünde dururken, ona dişli bir sırıtış verdim ve kabul ettim. Yanıma oturdu ve bir Bubble Tea içti ve bir şekilde benimkinden daha lezzetli görünüyordu. Birkaç saniyeliğine ona bakarken, onu elinden aldım, o da bana çirkin falan demişim gibi en kırgın bakışı attı. Bana verdiği çikolatalı çay ile değiştirdim ve Bubble Tea'yı çabucak içtim.

"Baekhyun geri ver."Sehun, gittikçe daha fazla dudak büzerken çocukça Bubble Tea elimden almayı istedi.

"Hayır, bugün Bubble Tea içmek istiyorum."Bir baloncuğu yalarken mırıldandım ve yaklaşmaya çalışırken elimi yüzüne koydum.

"Argh senden nefret ediyorum."Dedi ve Bubble Tea'ya bakarken kollarını birbirine geçirdi. Birkaç inciyi bitirdikten sonra beni görmezden gelen Sehun'a uzattım, sonra elindeki çikolatalı çayı aldım ve onu da bitirdim.

"Aish Byun Baekhyun!"Sehun gözlerini dikti ve kıkırdarken gerçekten yüksek sesle geğirdiğimde bana yargılayıcı bir bakış attı.

"Sehun ah" dedim, beni görmezden gelmeye devam edip arkasını dönerken onu yana ittim.

"Geçen seferden daha yakışıklı görünüyorsun."Övdüm ve kulaklarında yumuşak pembe bir renk gördüm.

"Kızarıyor musun?"Kafasını kendime çevirmeye çalışırken sordum.

"Aigoo çok tatlı."Kıkırdadım ve kıvrılmış saçlarını karıştırdım ve biraz dağınık görünmesine neden oldum. Sehun elimi ittirdi ve orada otururken mahçup bir şekilde alt dudağımı ısırıp gömleğimin eteğiyle oynadım.

Bir çift benden fotoğraf çekmelerine yardım etmemi istemeden Sehun'un sırtına tekrar baktım. Mutlu çiftin farklı pozlarda beş fotoğrafını çektikten sonra, ayakkabılarının yanındaki boş Bubble Tea bardaklarıyla hala orada oturan Sehun'a baktım.

Belki çok ileri gittim, ona çikolatalı çay ısmarlarım o zaman. Yanaklarımı şişirerek Rekreasyon merkezinden uzaklaştım ve caddede yürüdüm. İki kolun arkamdan dolandığını hissettiğimde yürüyordum. Bu sapığı yakaladığımda tekmeleyecektim.

"Nereye gidiyorsun?"Sehun'un sorduğunu duydum. Rahat bir nefes vererek,

"Tüm Bubble Tea'i içtiğim için Bubble Tea Shop'a gidiyoruz. Şimdi ağır kollarını üzerimden çek, daha da kısalıyorum."

"Bubble Tea içme cezan var. Şimdi beni oraya götür köylü."Sehun emretti. İç çekerek kollarını boynuma dolayan Sehun'u sürükledim, bana biraz ağırlık verdi ve yürümeye devam etti.

"Yorgunum. Değiştirelim."Üç adım yürüdükten sonra nefes nefese kaldım. Sehun'un kafası karışmıştı ama sonra sırtına atladığımda şikayet etti.

"Beni sırtına almadığın halde neden seni sırtıma alıyorum?"Surat asarak konuştu.

"Çünkü ben hyungum ve sen çok ağırsın."Kızgın suratına gülerek dedim. Geldiğimizde çikolatalı ve mangolu Bubble Tea sipariş ettim. Sorularına cevap verebilmem için az insanın geçtiği bir köşeye oturduk.

"Sehun, Chanyeol'a ne oldu?"Merakla sordum. Sehun bana cevap vermeden önce bir balonun içinde boğuldu.

"Bay Park, hayatından çıktığın andan itibaren her şeyi unuttu. Seninle olan her şeyi unuttu."

"Ne? !! Nasıl?"Sesim sığ ve kırık iken sorguladım. İç çekerek Sehun cevap verdi:

"Bay Park, ayrıldığınız gün bir kaza geçirdi."

"Ne kazası?"

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin