sarhoş domuzcuk

1.2K 81 28
                                    

Dün gece ve eğlenceli bir günün ardından, Baekhyun uyandı ve mutfağa doğru yürüdü. Chanyeol dağınık saçlarını karıştırarak merdivenlerden aşağı inerken Baekhyun bir bardak su aldı ve yudumladı.

Baekhyun bir saniyeliğine düşündü ve evli bir çiftlermiş gibi hissetti. Aynı evde yaşıyorlardı, Chanyeol her sabah kahvaltı hazırlıyordu ve şimdi birlikte uyuyorlardı-Baekhyun ne kadar çok düşünürse, yüzü de o kadar kızarıyordu. Baekhyun'un yüzündeki kırmızı allık, Chanyeol tarafından hemen fark edildi.

"Baekhyun ne düşünüyorsun?"

"Evli bir çift gibi görünüyoruz."Baekhyun düşüncelerini yüksek sesle söyledi, sonra ne dediğini fark etti, ellerini hızla ağzının üstüne kapattı ve havaya birkaç sahte öksürük bıraktı.

Chanyeol, Baekhyun'un bu kadar künt olduğu için şok oldu ve bir kez daha onun ne kadar saf olduğunu fark etti. Buna rağmen, midesindeki kelebeklerin normalden daha hafif olduğunu hissetti ve ruh hali inanılmaz derecede iyileşti.

"Bunu bende kabul ediyorum."Chanyeol sırıttı ve Baekhyun'un bardağındaki suyun geri kalanını yutarak içti.

"Hey o benimdi!"Baekhyun Chanyeol'un bitirdiği boş bardağa bakarak söyledi.

"Ve sen de benimsin."Chanyeol göz kırptı ve kahvaltı hazırlamak için ilerledi, Baekhyun ise çok fena utandı ve mutfağın ortasında kalakaldı.

Kahvaltıdan sonra Chanyeol, evi temizlemesi için Baekhyun'a emir verdi. Baekhyun Chanyeol'a bunu istediği için kızdı ama yine de emirlerini kabul etti. Chanyeol, Baekhyun'un bu kadar çok ev işi yapması adına kötü hissetmesine rağmen, Chanyeol hakkında şikayet ederken Baekhyun'un sinirlenmiş  yüzünü izlemekten hoşlanıyordu. Baekhyun Chanyeol hakkında homurdanmasına rağmen, Chanyeol bunu çok fazla umursamadı çünkü Baekhyun'un şu anda onu düşündüğünü biliyordu ve bundan memnundu.

Chanyeol, Baekhyun'un zemini paspasladığını, köşelere ve kenarlara çok dikkat ettiğini farketti. Bununla yüzünde çok büyük bir gülümseme oluştu çünkü Baekhyun'un mükemmel bir eş olacağını hissetti.

Baekhyun'un Bakış Açısı

Chanyeol'un şirketlerin genişlemesi hakkında yöneticilerle acil bir toplantı yapması gerekmesi ile ayrılmak zorunda kaldığında köşelerin tozunu alıyordum. Onun sürekli alaylı konuşması ve onun varlığı olmadan ev oldukça boştu.

Evin çoğunu temizledikten sonra, temizliğe devam etmeden önce biraz dinlendim. Evin etrafına baktım ve yeterince ev gibi hissettirmediğini düşündüm, bu yüzden bir plan yaptım. Chanyeol'un yazıcı kağıdını buldum -ve bu sonsuza dek sürdü- ama sonunda birkaç yeni renkli kalem buldum.

Bir yandan kafamı dinlendirirken, evin etrafına baktım ve Chanyeol'un yatağın arkasındaki portrede onun sırıtan yüzünü gördüm. Sınırlı sayıdaki renklerimle onu çizmek için elimden gelenin en iyisini yaptım ama sırıtmak yerine bir tatlı gülümseme çizdim. İşim bittikten sonra, büyük portrenin yanına bir parça bantla yapıştırdım. Bu resme bakmak beni güldürdü, Chanyeol'un gülümsediği küçük bir kirpi, sırıttığı büyük bir portrenin yanında gülüyordu. Hedefime devam ederek, daha fazla resim çizdim ve boş beyaz vazoyu bahçeden aldığım taze elle toplanan çiçeklerle süsledim.

Sonra oturma odasını ve banyoları dekore etmeye çalıştım. Sonra bir yığın yapışkan not buldum, ama hepsi sarıydı, keşke kendi renklerimi getirseydim. Yine de pozitif ve komik notlar yazdım, sonra hepsini evin her yerine yapıştırdım.

Yapışkan notlar yığınının sonuna yaklaştığımda, oturma odasından bir zil sesi geldi. Ev telefonunu aldım ve bir merhaba ile karşıladım.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin