"Bir araba kazası geçirdi."Sehun yavaşça dedi.
"Ne?"Şok bir şekilde bağırdım.
"Görünüşe göre sarhoş olmuş ve otoyolda hızlanmış, bir arabadan kaçınmaya çalıştığında etrafta yalpalanmış...sonra diğer şeritte bir kamyon zamanında duramamış ve arabasına çarpmış."Sehun açıklamaya başladı. Her bilgiyi alırken orada şaşkın bir şekilde oturdum.
"Uyandığında, onun iyi olduğunu düşündük."Sehun devam etti.
"Ama seninle ilgili her şeyi unuttu. Yine uzaklaştı. İş yükümüz tekrar arttı. Kimseye kolay kolay güvenmiyordu. Sadece gücünü genişletmeye ve daha fazla para kazanmaya odaklandı."Sehun acı bir gülümseme verdi. Dudaklarımı ısırırken Bubble Tea bardağını sıkıca tuttum.
Arabasını çarptı.
Her şeyi unuttu.
Yine mesafeli.
"Ya çatı katı?"Uzun zaman sonra sordum.
"Yine orada yaşıyor ama bugünlerde öfke sorunları var gibi görünüyor."Sehun açıkladı.
"Onu tekrar görmek istiyorum."Düşüncelerimi söyledim. İçini çeken Sehun,
"Onunla başa çıkmanın ve tanışmanın ne kadar zor olduğunu düşünürsek bu zor olacak."
"Bir yolu var mı?"Biraz umutlu sordum.
"Onun koruması olabilirsin....bekle, bu çok tehlikeli. Belki yine Park İşletmelerinde çalışan biri.....bekle hayır, çok fazla iş veriyor. Şu anda bir hizmetçi arıyor."Sehun başıboş şekilde önerdi.
"Bir hizmetçi? Sanırım o işi yapabilirim o zaman!"Mutlu bir şekilde cıvıldadım.
"Bekle...hayır, bu çok kişisel."Sehun itiraz etti.
"Neden? İlişkimiz eskiden daha derindi."Kederli bir şekilde yanaklarım biraz sıcak olduğunda söyledim.
"Baekhyunnie başka bir şeye ne dersin?"Sehun gülümseyerek sordu.
"Hayır, bu işte kararlıyım."Diye cevap verdim.
"Tamam, zaten seni seçmeyebilir."Sehun sırıttı.
"Seni velet."Diye mırıldandım.
"Baek son iki yıldır neredeydin?"Sehun sorguya çekildi.
"Önce bana hyung de."Huysuzca söyledim.
"Hyung."Sehun çabuk dedi.
"Tamam. Sana bir erkek kardeşim olduğunu söylerdim hatırlıyor musun?" sordum.
"Evet, elbette hatırlıyorum. O kadar çok ağlıyordun ki ve yanakların o kadar dolgundu ki onları sürekli kıstırdım."Sehun hatırlattı.
"Yah! Daehyun benim kardeşimdi ve onunla ve bazı adamlarıyla iki yıl geçirdim."Diye cevap verdim.
"Aman Tanrım."Sehun dedi.
"Şimdi nasılsınız?"Bubble Tea'mi yudumlarken ona bakarak sordum.
"Sorun değil. Chanyeol'un güvenilir adamlarından biri gibiyim ama hala herkesten şüphe ediyor."Sehun bacağımı tekmelerken mırıldandı.
"Yah!"Gözlerimi büyüttüm ama o beni takmayarak saçlarımı karıştırdı.
"Peki şimdi hoşça kal, ben gidiyorum."Dedim ve kalkmaya çalıştım ama Sehun bana biraz daha kalmamı söyledi.
"Hmm ne oldu?" sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...