"B-Baekhyun?"Diye sordu Chanyeol şaşırarak. Baekhyun ile bu kadar erken bir şekilde ve bu durumda karşılaşmayı beklemiyordu, ama yine de gerçek yavru köpeği burada olduğu için çok mutluydu.
Baekhyun cevap vermedi ama onun yerine önce burnundan ağır bir nefes verdi ve sert bir şekilde geri aldı. Chanyeol'un ağzından gelen duman kokusu ile öksürdü. Chanyeol onun rahatsızlığını fark etti ve hemen sigarayı halıya bastırdı böylece halıda küçük bir delik oluştu.
Baekhyun düzgün oturmaya çalışırken öksürmeye başladı yine sessizce ve Chanyeol bunu fark etti, onu kucağına aldı ve Baekhyun'u özel odasına getirerek yatağa yerleştirdi. Chanyeol, Baekhyun'un kazağını yavaşça çıkardı, çünkü kan içindeki gömleğinden hala kan sızıyordu. Daha sonra gömleğini yavaşça kaldırdı, çünkü keskin kırmızı kırbaç izleri esmerin sırtını ve gövdesini süslüyordu.
Chanyeol kot pantolonunu çıkardı ve Baekhyun, kumaş ikinci bir deri parçası gibi üzerinden sıyrılırken ellerini sıktı. Sütlü beyaz bacaklarının her yerinde çürükler ve kesikler vardı, yüzünde ise kaşlarının üstünde, üst dudağında ve yanaklarında kesikler vardı.
Chanyeol dudaklarını çok sert bir şekilde ısırdı, duvarı yumrukladı sonra eklemleri kanamaya başladı ve yumruklarını iyice sıktı. Adamlarına zarar vermelerini emrettiği için kendini öldürmek istedi ama o Baekhyun'un orada olacağını bilmiyordu ki. Baekhyun, yataktan kalkmadan ve titrek bacaklarının üzerinde durmadan önce etrafına baktı.
"Baekhyun nereye gidiyorsun?"Chanyeol, Baekhyun'un onu tekrar terk edeceğinden korktuğunda sordu. Cevap vermek yerine, Baekhyun banyoyu buldu ve lavaboya kan kustu.
"B-baekhyun çok ü-üzgünüm! Beni öldürebilirsin y-ya da tüm eşyalarımı a-alabilirsin umurumda değil ama l-lütfen ölme."Chanyeol gözyaşları yüzünden aşağı akarken yalvardı.
"Bıraktığım i-için üzgünüm. B-en bu kadar e-etkileneceğini bilmiyordum ama lütfen a-artık insanlara zarar verme. Seni ö-özledim."Baekhyun, dayak sırasında çok fazla çığlık attığı için sesi kısılmıştı. (baekhyun napıyo ya??!!1!1!)
"Hayır, b-bu benim hatam! Seni her zaman s-sevdim ve bugün on-onun sen olduğunu bilmiyordum. Baekhyun lütfen benimle kal. Sen asla benim oyuncağım olmadın, se-sevdiğim ilk insandın."Chanyeol itiraf etti, yere düştü, kalbi inanılmaz derecede sıkı sıkıydı.
Bir sızlanma duydular ve Baekhyun sese doğru yürüdü ve kapıyı açtı. Ona bakan küçük beyaz bir köpek yavrusu sızlanıyordu. Serbest kaldığı gibi en kısa sürede, sağında kalan Baekhyun'u geçmiş ve Chanyeol üzerinde gözyaşlarını akıtmaya başlamıştı.
Köpek Baekkie, Baekhyun'a bakarak birkaç kez göz kırptı. Kararsız bir şekilde geri yürüdü ve ona hırladı .
"Baekkie hayır! Kaba olma! Bir hafta seninle oynamak yok."Chanyeol köpek yavrusu özür dileyerek sızlanırken azarladı.
"Yah Chanyeol, neden ona kötü davranıyorsun?"Baekhyun kaşlarını çattı.
"Ama sana hırladı."Chanyeol usulca dudağını ısırarak fısıldadı.
"Yani? Yavrulara böyle davranmazsın."Baekhyun onu azarladı ve başını öpmeden önce korkmuş yavruyu yakaladı. Köpek yavrusu hemen dudaklarını yaladı ve mutlu görünüyordu.
"Bekle, onu ne diye çağırdın, Baekkie?"Diye sordu Baekhyun, yanaklarında biraz pembe belirerek.
"Ben-ben, o uygun o-oldu."Chanyeol, Baekhyun ile bir süre gerçekten sıcak ve mutlu hissettiğinde kekeledi. Chanyeol, Baekhyun'un yanağını yaladığı için köpek yavrusu için çok kıskanç hissetti, ama Baekhyun'u incittiği için de çok üzgündü.
Yine de Baekhyun'u yatağa geri çekti ve ilk yardım çantasını aldı ve Baekhyun'u dudağının köşesine bir pamuk topu sürerek çevik bir şekilde sabitledi. Baekhyun'un her beş saniyede bir inlemesi, Chanyeol'un suçlu kalbini azaltmaya yardımcı olmadı, ama sadece ona yardımcı olmak için uğraştı.
Chanyeol Baekhyun'un yaralarını tedavi ederken, acılarına yardım edemedi ama önündeki bu kırılgan meleğin kendisinin neden olduğu bu cehenneme nasıl katlandığını düşünemedi. İşkence sırasında iki kez bayıldığında Baekhyun'un yüzünü hayal etmek bile istemedi. İşi bittikten sonra Baekhyun'u yataktan geri çekti.
Yavaş yavaş Baekhyun'u banyoya götürdü ve küvete yerleştirdi. Suyu doldururken, Baekhyun yaralarına değen su ile titredi. Boxerı ıslandı ve kollarındaki köpek yavrusu Baekhyun'a sıkıca sarıldı. Chanyeol, banyo kapısından çıkmadan önce Baekhyun için bir gömlek ve bir boxer bıraktı. Baekhyun banyoda olduğu gibi birçok düşünce kafasında döndü.
Baekhyun yine iyi adam beni terk eder miydi? Ona başkalarına davrandığım gibi davranmalı mıyım? Ya kötü tarafım tekrar ortaya çıkarsa? Küçük bir şey gömleğini çektiğinde düşüncelerini bozdu.
Chanyeol, Baekhyun'un banyosunu bitirdiğini, verdiği kıyafetlere büründüğünü ve saçlarının hala ıslak olduğunu gördü. Chanyeol bir fön makinesi almaya gitti ve saçlarını kurutmadan önce Baekhyun'u bir sandalyeye oturdu.
Baekkie de yemeğini yemek için çırpındı. Baekhyun konuşmadan önce parmaklarıyla oynadı.
"Chanyeol -Daehyun'un gitmesine izin verebilir misin?"Diye sordu Baekhyun çekingen bir şekilde. Chanyeol'un midesinin içindeki iğrenç his, Baekhyun'un saçını kurutmayı bıraktığında ortaya çıktı.
"Bunu neden yapayım?" Chanyeol biraz sinirli tonda sorguladı.
"Çünkü o benim için önemli bir insan."Baekhyun usulca fısıldadı. Bu sırada Chanyeol sandalyesini sıkıca kavradı ve öfkesinin kontrolünü ele geçirmesine izin vermekten kaçınmaya çalıştı.
"Onu seviyor musun?"Chanyeol, Baekhyun'un saçlarının uçlarıyla oynarken sordu.
"Hayır -" Bu Chanyeol'u, Baekhyun devam edene kadar rahatlatmıştı:
"Aslında onu seviyorum."Chanyeol, Baekhyun'un onunla yüzleşmesini sağlamak için kendine doğru sandalyeyi döndürmeden önce dişlerini sıktı. Chanyeol, parmakları Baekhyun'daki bir kesik üzerinde kayarken tehlikeli bir şekilde kıkırdadı ve bu da küçüğü korkuttu. Baekhyun kıskandırmaya çalışmıyordu çünkü Chanyeol'u terk ettiği için zaten suçluydu ve bu da onu daha da korkunç bir insana dönüştürmüştü.
"Baekhyun bunu nasıl yaparsın?"Chanyeol sordu.
"Ne -" Baekhyun sormak istedi.
"Nasıl sahip olmak istediğim tek şeyi benden en uzaktaki adama verirsin?"Chanyeol, Baekhyun'a gözler dolu bakarken sordu.
"Ne diyorsun -" Baekhyun mırıldandı.
"Neden kalbini ona verdin?"Chanyeol üzgün bir şekilde baktı.
"Çünkü o -" Baekhyun açıklamak istedi.
"Yanlışlıkla üzerine kahve döktün mü?"Chanyeol, Baekhyun'un avuç içlerine dokunarak sordu.
"Hayır ben -" Baekhyun söylemek istedi.
"Onunla, seninle yaptığım şeyleri yaptın mı?"Chanyeol şimdi ellerini parmaklarında dolaştırırken mırıldandı.
"Chanyeol ne -" Baekhyun sormak istedi.
"Onunla yattın mı?"Chanyeol soğuk bir ses ile sordu. Baekhyun Chanyeol'un yüzüne tokat attığında yüksek bir ses yankılandı.
"Gerçekten böyle bir insan olduğumu mu düşündün?"Baekhyun ağlamanın eşiğinde iken sordu. Chanyeol, Baekhyun'un yüzüne bakmak için tekrar döndü ve şimdi yanağında koyu bir kırmızı iz kalmıştı.
"Daehyun benim kardeşim."dedi Baekhyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...