isim takmak

1K 72 11
                                    

Chanyeol'un Bakış Açısı

Ertesi sabah uyandım ve Baekhyun'un hala uyuduğunu gördüm, her yere yapışan saçlarıyla bir top gibi kıvrılmıştı.

"Mm s-su."bağırmadan önce onu duydum. Ona bir bardak su vermek için aşağı inmeden önce saçlarını okşadım ama bugün biraz yaramazlık yapmak istedim. Baekhyun'un salatalıklardan nefret ettiğini hatırlayarak, buzdolabında iki tane çıkardım ve parçalara ayırmadan önce onları yıkadım.

Sırıtarak onları bir karıştırıcıya koydum ve sıvıya dönüşene kadar karıştırdım. Koyu renkli bir bardak aldım ve salatalık suyunu döktüm. Bittikten sonra, merdivenleri tırmandım ve yatakta akşamdan kalma olan Baekhyun'u gördüm. Başını ovuşturdu ve tutarsız kelimeler mırıldandı. Yanına oturdum ve bardağı ellerine koydum.

"İşte iç."

3. kişinin Bakış Açısı

Baekhyun bardağı tuttu ve büyük bir yudum almadan önce dudaklarına bardağa yakınlaştırdı. İçince yüzü kızardı ve kaşlarını çattı. Burnu tam bir iğrenme içinde buruştu ve dilini dışarı çıkardı.

"Bundan hoşlan-madım."Baekhyun gözlerinden birini ovuşturarak mırıldandı ve  büyük ihtimal hala bir baş ağrısı ve biraz uykuya sahipti.

"Dün gece çok fazla alkol içtiğin için beynin seni mahvediyor. Şimdi biraz daha iç, böylece susuz kalmazsın."Chanyeol emretti. Baekhyun baş ağrısı ve beyninin tat tomurcuklarını karıştırması konusunda kafasını karıştırdı, bardağı kaldırdı ve bir yudum aldı.

Başka bir yüz ifadesi daha yaptı ve Chanyeol bundan çok zevk aldı. Sonra Baekhyun burnunun kemerini sıkıştırdı ve kötü bir yüz göstermeden önce kalanını yuttu.

"İyi iş Baekkie."Chanyeol dedi ve sırtını okşadı.

"Başım ağrıyor."Baekhyun başını daha fazla ovuşturarak yorumladı. Chanyeol avucunun içine iki hap koydu ve bu sefer Baekhyun'a gerçekten bir bardak su verdi. Baekhyun, daha önce içtiği sudan bir milyar kat daha iyi tadı olan boğazına dökülen ürpertici sıvı olarak daha da karıştı.

"C-Chanyeol bana daha önce verdiğin içki neydi?"Baekhyun ilacı Yuttuktan sonra sordu.

"Salatalık suyu."Chanyeol açık bir şekilde cevap verdi. Baekhyun'un gözleri parladı,

"yah Park CHANYEOL!!!"Baekhyun zorlukla yataktan mücadele ederek kalktı. Chanyeol hızla uzaklaştı ve daha yürüyemeyen Baekhyun kontrol edilemeyen bacaklarla Chanyeol'u kovaladı.

Sırıtan Chanyeol, Baekhyun'un yürümek için mücadele ettiğini görürken koridordaki bir duvara yaslandı. Düşmek üzereymiş gibi göründüğünde, Chanyeol koştu ve Baekhyun'u sabit tutmaya çalıştı.

"Sen, sen çok-kabasın!"Baekhyun azarladı ve Chanyeol'u omuzlarından hafifçe yumrukladı.

"Biliyorum, biliyorum."Chanyeol, Baekhyun'un durumuna gülümseyerek cevap verdi.

"S-salatalıklarından nefret ediyorum!"Baekhyun zıplamaya başladı ve tişörtünün bir tarafı omuzlarında biraz kayarak köprücük kemiklerinin bir kısmını ortaya çıkardı.

Chanyeol, gömleğini omzunun üzerine çekmeden önce Baekhyun'un omzunu öptü ve Baekhyun'u tekrar odaya taşıyarak yatağa koydu.

"Dinlenme vakti köpek yavrusu."Chanyeol söyledi ve Baekhyun Chanyeol'a bakarken Baekhyun'un saçlarıyla oynadı.

+++++++++++

Karanlık bir odanın içinde iki siluet oturdu.

"Patron şu anda Park'ın çok yakından ilgilendiği bir çocuk var. Onu kendine yakın tutuyor ve her talebini sevgi dolu bir köpek yavrusu gibi dinliyor."Siyah takım elbiseli adam rapor ediyordu.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin