"Belk-belki senin metresin ya da ikinci karın olabilirim." Baekhyun bir süre sonra mırıldandı.
"Ne?" Chanyeol, Baekhyun'un önerisine şaşırarak sordu.
"Başka bir karın olabilir ve sonra çocuk sahibi olabilirsin." Baekhyun gelmiş geçmiş en iyi fikirmiş gibi söyledi.
"Bekle" Baekhyun mırıldandı ve Chanyeol, Baekhyun'un bu kadar imkansız olan şeyi düşündüğüne inanamadı. Ama Baekhyun konuşması ile düşüncelerini böldü.
"Kadın çok mutlu olmazdı çünkü kim kocasını paylaşmak ister ki?" Baekhyun kendine cevap verdi ve Chanyeol, Baekhyun'un kendisi yerine başka bir kadına bakması konusunda düşünmek istemedi.
"Baekhyun başka bir eş istemiyorum ve seni başkalarından saklamak istemiyorum. Benim için tek kişi olmanı istiyorum." Chanyeol, Baekhyun'u göğsüne yaklaştırırken mırıldandı.
"Mmm Chanyeol Nayeon'u önceden tanıyorsun değil mi?" Baekhyun konuyu değiştirmek istedi.
"Evet, öyle. Onunla daha önce üniversitedeyken tanıştım ve sonra ortadan kayboldu ama sonra geri döndü. Babası bizim için bir evlilik ayarlamak istedi. İlk başta kabul ettim - "Chanyeol açıkladı.
"Elbette Nayeon çok güzel, zarif, zeki -" Baekhyun parmaklarıyla saymaya başladı.
"Yah öyle düşünme! Ve sakın kendini küçük düşürmeye cüret etme." Chanyeol uyardı.
"İlk başta kabul ettim, ama iki yıl boyunca tahmin et sürekli aklımda kim vardı?"Chanyeol cevap bekleyerek sordu.
"Um...Nayeon?"Baekhyun sordu.
"Elbette değil!" Chanyeol haykırdı ve yanlış cevap için Baekhyun'un yanağını sıkıştırdı.
"Ah! Beni çimdiklemene gerek yoktu." Baekhyun yanağını ovarken inledi.
"İki yıldır aklımdaydın. Nayeon'la evlenmeye karar verdim, böylece seni unutabilirdim ya da ağrıyan acıyı dindirebilirdim - ama işe yaramadı. Sadece daha da kötüleşti. Nayeon yerine seni hayal etmeye başladım. Resimlerini ya da yapışkan notlarını atmak için yürek bulamadım. Gözlerimi kapattığımda tek gördüğüm senin dudakların, gözlerin, gülüşündü. Hemen hemen depresyon hapları almayı denedim ama sen geri döndün." Chanyeol açıkladı.
"Eğer o hapları alsaydın, sana birkaç kafa sarsıntısı verirdim." Baekhyun tehdit etti.
"Ve benim için yeterince iyi olmadığını düşünmeyi bırak, tamam mı?" Diye sordu Chanyeol, Baekhyun'un güzel parmaklarıyla oynarken.
"Öyle düşünmemiştim." Baekhyun aksini düşünmesine rağmen sessizce mırıldandı.
"Doğru. O zaman beni üç kez terk etmezdin." Chanyeol kendini işaret etti.
"Teknik olarak sadece bir kez. İkinci kez benim rızam üzerine değildi ve üçüncü kez ise bir çeşit plandı."Baekhyun açıkladı.
"Eğer seni seviyorsam o zaman benim için yeterince iyisin, o yüzden beni bir daha bırakma." Chanyeol mırıldandı.
"Mhmh." Baekhyun ikna olmadığında söyledi.
"Bana inanmıyor musun? Tamam sana göstereyim." Chanyeol, yatak direğine ve yastıklara doğru kayarak daha dik otururken kararlı şekilde söyledi.
"Hiç kimsede görmediğim en güzel parmaklara sahipsin." Chanyeol, her birini hassas bir şekilde öperek iltifat etti. Baekhyun biraz kızardı ve küçük bir gülümseme verdi.
"Çocuksuluğuna bayılıyorum." Chanyeol diğerinin huyuna iltifat etti.
"Ama çocukça insanlardan nefret ettiğini sanıyordum." Baekhyun Nayeon'un vahyini hatırlayarak mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...