2 bölüm attım , önceki bölümü okumayı unutmayın ❤️"Baekhyun ne yapıyorsun?"Chanyeol'un beni ondan uzaklaştırmadan önce soğuk bir tonda sorduğunu duydum.
"Ben-ben" orada durmadan önce düşünmeye çalışıyorum, neyse ki karanlıktı yoksa yüzümü görecekti.
"Bir çalışma var, bu yüzden ışıklar yarına kadar gelmeyecek. Ve lütfen daha profesyonel ol ve ellerini kendine sakla."Chanyeol gözleri ile benimkilerini delerken açıkladı.
"Tabi Bay Park."Karanlıkta onu körü körüne takip etmeden önce mırıldandım. Odasına girdi ve ben de girmek istedim ama Chanyeol kapıyı kapattığında kapıda durdu. İsteksizce odama döndüm ve yavaş derin nefes aldım. Işık düğmesini açtım ve gerçekten de ışıklar yanmadı. Yatağımın nerede olduğunu hissetmeye çalıştım ve battaniyeye sarılmadan önce yatağa oturdum.
Gözyaşlarımdan kurtulmak için gözümü biraz kırptım ve yüzümde yuvarlanan yaşları sildim. Saçlarımın uçları hala ıslaktı ama artık buna değer verecek aklım yoktu. Hala gece geç saatlerdeydi ama ben etrafımı saran karanlık yüzünden uyuyamadım. İç çekerek hala battaniyelerime sarılı balkona yürüdüm ve bana parıldayan aya baktım. Çok parlak ve güzel, yıldızlar parlıyordu ve etrafını da güzelce parlatıyordu.
Chanyeol ile kafamda küçük mutlu anılar oynadı ve kendime yardım edemedim ama gece gökyüzünde aptalca sırıttım. Sonra olumsuz düşünceler kafamın içinde yuvarlanırken gülüşüm titredi.
Chanyeol benden gerçekten bu kadar nefret ediyor mu?
Belki de daha önce hissettiğim tüm aşk benim yanılsamamdı. Belki de çok çocukça ve çok korkağımdır. Bu şeylerden korkmamalıyım.
Üzgünüm Chanyeol, geri dönecek kadar çabalamadım ama şimdi beni unuttun. Seni belki eskisinden daha çok seviyorum ama iyi olduğun sürece mutlu olacağım. Sorun değil, her şey çok acı verecek biliyorum ama bende iyi olmaya çalışacağım.
Soğuk olmasına rağmen, başımı korkuluklara yaslarken bana eşlik eden ışığın tadını çıkardım, serinliğin beni sakinleştirdiğini hissettim.
3. kişinin bakış açısı
Chanyeol, Baekhyun'un odasını izleyen güvenlik kamerasına bakarken soğuk deri koltuğuna oturdu. Esmerin balkonda kıvrılmasını ve uyurken korkuluklara yaslanmasını izledi.
Saçlarının uçları dağınık bir şekilde kıvrıldı ve parmakları onu sıcak tutmak için ince battaniyenin etrafına kıvrıldı. Yumuşak gözyaşı damlacıkları kirpiklerinin uçlarına sarıldı ve kırılgan imajını arttırdı. Ayağa kalktı, balkona çıktı ve uçup giderken bir duman üfledi.
"Byun Baekhyun."Chanyeol bunu sırıtarak söyledi.
"Döndün demek?"Chanyeol başka bir duman üflerken düşündü.
"Eğlence başlasın o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...