aptal külçe

534 40 7
                                    

Ummmm sıcak, çok sıcak.

Yavaşça gözlerimi açtım ve kendimi hala balkonda uyurken buldum ve kafamı sallayarak uyandım. Yüzüme bakan yumuşak güneş ışığına gülümsemeye çalıştım. 

Görevlerimi hatırladım. Evet, Chanyeol'u uyandır. Yeni bir yüz maskesi takmadan önce uzuvlarımı gerdim ve odamdan çıktım. Gözlerimi ovuşturdum, göz altlarımda küçük göz torbaları hissediyordum. 

Kapıyı usulca çaldım ama kimse cevap vermeyince kapıyı açtım. Chanyeol yüzünün üzerinde bir kol ve ondan yayılan yumuşak horlamalarla uyuyordu. Saçları yumuşak battaniyeye  yayılmıştı. Ayakları ise battaniyenin dışındaydı. Bu şekilde huzurlu görünüyordu-bildiğim soğuk ve dokunulmaz Chanyeol değil. 

Onun resmini çekmek istedim ama bunun çok ürkütücü olucağını düşündüm, bu yüzden ona biraz daha bakmaya karar verdim. Gerçekten eskisinden daha kaslı görünüyordu ve bu mümkünse eğer kulakları daha da büyümüştü. 

Yavaşça omzunu okşadım ama uyanmadı. Channie'nin yarısını Chanyeol'un kafasının altında gördüğümde onu kendime almaya çalıştım.  Kötü bir şekilde gülümseyerek Channie'yi alıp onu tutmaya karar verdim. Ama tam çekeceğimde tuttuğumda -

"Yine onu çalmaya mı çalışıyorsun?"Diye sordu Chanyeol derin bariton sesiyle.  Elimi geri çekmeden önce yutkundum ve homurdandım.

"Günaydın Bay Park."Kendini yukarı kaldırdı ve bu yüzden açıkta kalan kollarına baktığımda omuzlarının kaslarıyla sıkıştığını gördüm.  Chanyeol küçük bir gülümsemeye yüzüne yerleşmeden önce yüzüme biraz baktı.

"Yüzün." Chanyeol yüzümde pembe izler olduğunu söyleyene kadar ona şaşkınlıkla baktım. Yüzümü korkuluk çubuklarına bastırarak uyuduğumu hatırladım. 

"Baekhyun neden hep o maskeyi takıyorsun?"Chanyeol duruşuma bakarak sorguladı.

"Yüzümden utanıyorum."Hızlı kurtarışım için kendimi alkışladım. 

"Çıkar hemen."Chanyeol emretti. 

"Sorun değil, bu konuda böyle daha rahatım."Diye mırıldandım.  Cümlemi bitiremeden Chanyeol maskeyi yırttı. Gözlerim şaşkınlıkla büyüdü.

"Demek takımımı mahveden sensin."Chanyeol maskemi atmadan önce sırıttı. Beyaz maskeme ulaşmaya çalıştığımda Chanyeol bileğimi tuttu.

"Yüzünü örtmeyi bırak, görmek istiyorum."Chanyeol mırıldandı ve ağzım açılmaktan neredeyse düşüyordu ama onu sıkıştırarak kapalı tuttum. Ne demek istedi?  Başımı salladım ve gözlerimi her şeyden kaçabilirmiş gibi dolaştırdım.

"Kıyafet."Chanyeol söyledi.

"Hm?" sordum. 

"Benim için bir kıyafet seç."Chanyeol emretti. 

"Tabi Bay Park."Kabul ettim ve dolaba gittim.  Her şey çok kafa karıştırıcıydı-renkler, desenler ve stiller. İç çekerek en sondan pembe bir takım elbise seçtim ama askıya ulaşmaya çalıştığımda çok yüksekti. 

Gömleği almaya çalışmadan önce önce pantolonu aldım. Belki de askı yerine gömleği almalıydım ama gömlek düğmeliydi, bu yüzden askıyla bağlantılıydı. 

Zıplamak benim için pek işe yaramadı ve neredeyse yanındaki kıyafetleri düşürüyordum ama neyse ki düşmemişti. Tekrar atlamayı denedim ama yanlışlıkla geriye doğru düştüm ve elim cam kasaya doğru kayarak çeşitli aksesuarların düşmesine neden oldu.  Pahalı kravatlara, saatlere ve yere dağılmış zarif şekilli kolonya şişelerine bakarken ağzım açıldı.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin