tatlı temas

507 38 0
                                    

Baekhyun, avucunun içindeki ev işleri listesine bakarak iç çekerken yatağına oturdu.  Bir telefonun çalması Baekhyun'un transını kırdı ve hızlı bir şekilde cevapladı. 

"Merhaba?"Diye sordu Baekhyun, Nayeon ona bu telefonu vermesine rağmen. 

"Yarın oraya geliyorum."Nayeon bilgilendirdi. 

"Chanyeol burada olmayacak."Baekhyun şaşkınlıkla dedi. 

"Bunun için gelmediğimi biliyorsun. Bana yardım edeceğine söz verdin değil mi Baekhyunshi?"Nayeon kibarca söyledi. 

"Evet, verdim. O zaman güle güle."Baekhyun bunu en kibar şekilde söylemeye çalıştı ve kapattı çünkü duygularına zarar vermek istemedi.  Baekhyun yatmadan önce içini çekti ve kısa süre sonra uyku devraldığında gözleri kapandı. 

Ertesi gün, Baekhyun Chanyeol'u bile görmedi çünkü geç uyandı ve Chanyeol onu uyandırmayı bile umursamadı. 

Baekhyun listeyi taradı ve yapması gereken garip görevlere baktı. 

Zemini bir diş fırçasıyla süpürün, saç kurutma makinesiyle kurutun, kitapları alfabetik olarak düzenleyin, , 150 mL'lik bir fincan ile bahçeyi yıkayın, her seferinde arabaları yüz havlusuyla yıkayın, Baekhyun son cümleyi okuduğunda gözleri neredeyse düştü. 

Yanaklarını şişiren Baekhyun, banyodan eski bir diş fırçası aradı ve mutfağa yerleşti. Bir yığın halinde toplanan toz parçacıkları gibi hafifçe süpürdü.  

Öğlen saatlerinde Baekhyun kapı zilinin çaldığını duydu ve Nayeon'u sol kolunda Gucci çantasıyla kısa, açık mavi bir askılı yazlık elbise ve büyük güneş gözlükleriyle gördü. 

"Merhaba Bayan Nayeon."Baekhyun karşıladı. 

"Merhaba."Nayeon dedi ve yukarı ve aşağı Zıplayan yüksek at kuyruğu ile adım attı. 

"Peki Baekhyun'un planı nedir?"Diye sordu Nayeon oturduktan sonra. 

"Bunu henüz düşünmedim."Baekhyun mırıldandı. 

"Sorun değil. Siz ikiniz nasıl tanıştınız?"Nayeon ona doğru eğilerek sordu. 

"Um.....Yanlışlıkla üzerine kahve döktüm ve o çekip gitti."Baekhyun açıkladı. 

"İlginç. O zaman Chanyeol oppa ve senin birbirinizle buluşmaya devam ettiğinizde başka ne oldu?"Nayeon, kırmızı bir tonda mükemmel bir şekilde boyanmış olan alt dudağını yalayarak sordu.  Baekhyun,

"Aslında... " diye başladı. 

"Chanyeol'u seviyorsun değil mi? O zaman cevap ver."Nayeon ne kadar soğuk konuştuğunu fark etti, bu yüzden yüzüne yumuşak bir gülümseme ve daha sıcak bir yüz ifadesi ekledi. 

"Park İşletme'de bir iş başvurusunda bulundum ve tesadüfen orada Ceo'ydu."Dedi Baekhyun ince parmaklarını döndürürken. 

"Gerçekten mi? Ve sana silah çekmedi mi?"Diye sordu Nayeon şaşırarak. 

"Çekmedi ama kafam karıştı çünkü daha düşük bir iş pozisyonuna başvurdum ama sekreteri olarak işe alındım."Baekhyun mırıldandı. 

"Oh? Asla böyle bir hata yapmazlar...tabii Chanyeol bunu yapmalarını emretmediyse."Nayeon kendi kendine fısıldadı.

"O zaman başka ne yaptınız? Nasıl oldu da burada yaşadın?"Nayeon ardı ardına soru sormaya devam etti. 

"Ah...en iyi arkadaşımla birlikte yaşayacaktım ama sonra Chanyeol çalışanların birlikte yaşayamayacağı bir politika hakkında bir şeyler söyledi ve sonra kendimi burada buldum. Arcade salonuna gittik - " dedi Baekhyun ama Nayeon'un şok içindeki yüzü tarafından kesildi.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin