Baekhyun'un bakış açısı
İlk iş günüm en iyisi değildi tabi, bu yüzden eve gelir gelmez dondurmam ile küvette kendimi şımartmaya karar verdim. Ama gördüklerim beni şaşırttı, iki tane iri yarı adam eşyalarımı dışarı fırlatıyordu. Eşyalarımı kurtarmak için hemen yanlarına koştum.
"Hey evlat bunların sahibi sen misin? Birisi bu daireyi kiralıyor bu yüzden kendine başka bir daire bul. Eşyaların kaldırımın üstünde." Adamlardan biri homurdanarak söyledi.
"Ben bir çocuk değilim! Ve evden atılmadan önce 1 hafta hakkım vardı." diye bağırdım.
"Üzgünüm dostum ama ben sadece işimi yapıyorum." diye cevap verdi adam.
Biraz hava almak suç değildi. Bavullarımı ve eşyalarımı kenara çektim. Yakındaki bir banka oturdum ve bir anda ağlamaya başladım. Gece ağlarken telefonum çaldı ve arayana bakmadan çağrıyı yanıtladım.
"Me-merhaba?"
"Baek-Baekhyun hyung ağlıyor musun? Sorun ne?" Sehun sordu.
"So-sonunda bana abi dedin." Gözyaşları ile boğulmuşken söyledi.
"Yah, neyin yanlış gittiğini söyle bana! Şaka yapmanın sırası değil." Sehun sordu. Ve Sehun'u rahatsız etmemeye karar verdim.
"Hahaha, seni kandırdım, değil mi? Ağlamıyordum Sehun, sadece seni korkutmak istedim. Ben iyiyim, sadece yatağa git. Çünkü gece oldu!" Çabucak kapattım ve nefesimi içime çektim. Sonra eşyalarımı düzenlemeye karar verdim. 10 dakikalık düzenlememden sonra birinin elimdem çantamı çekiştirdiğini hissettim. Birisinin eşyalarımı çalmak istediğini düşündüğümden korktum ve çığlık attım. Ayakkabımı ona doğru fırlattım. Ayakkabım adama çarptı ama bana dönünce onun Sehun olduğunu farkettim.
"S-sehun? Burada ne yapıyorsun?"
"Aish hyung, ağladığın çok açıktı." Sehun cevap verdi.
"Burada olduğumu nereden bildin?"
"Ah, telefonuna gps koymuştum, bu yüzden 7/24 neredesin görebiliyorum." Sehun sırıtarak cevap verdi.
"Ne?! Bu benim mahrimiyetimi istila ediyor!" Onu hemen azarladım.
"Çok gürültülüsün Baek. Gelde bavulları taşımama yardım et." Sehun ne yaptığını farketmediğimde söyledi.
"Ama nereye gidiyoruz?" Sehun tüm bagajı doldurduktan sonra kemerimi bağlarken sordum.
"Evime tabi seni aptal." Sehun dedi.
"Ne? Ve neden bir aptalım?" Kollarımı çaprazlayarak sordum.
"Çünkü kalacak bir yerin yok ve aptal bir dönemindesin." Sehun sırıttı.
"Ama-" itiraz etmeye başladım.
"Aması yok." Sehun cevap verdi ve arabayı sürmeye devam etti. Işıkları bir süre sonra bulanık görmeye başladım ve rüya alemime doğru sürüklenmeye başladım.
Omzuma yumuşak bir şekilde birisi dokunuyordu ama uyanmadan mırıldandım." Mmm iki dakika daha."
Sonra havaya kaldırılmış gibi hissettim ama çok önemsemedim ve sıcak bedene daha çok sarıldım. Kollarım aşağı sarkıyordu ve bacaklarım bir vücuda sarılmıştı. O kişi için üzüldüm çünkü uyurken salya akıtırdım.
Işık göz kapaklarımı rahatsız etti bu yüzden uyanmadan önce birkaç kez göz kırptım. Esneyerek gerildim ve kendimi çok rahat bir beyaz yatakta buldum. Kafamı kaşıyarak etrafa bakındım ve sonra Sehun'un beni kendi evine getirdiğini hatırladım. Sehun'un evi böyle mi görünüyordu? Aşağı indim ama Sehun'dan bir iz bulamadım. Sehun'un ismini çağırdım ama kimse cevap vermedi. Mutfağa girdiğimde, yanında bebek mavisi yapışkan bir notla bir kahvaltı vardı. Notu alıp okudum.
Hey Baekkie kahvaltı yap ve bolca dinlen. -Sehun Hyung
Ne? Sehun şimdi kendisini Hyung diye mi çağırtırıyordu? Oh şimdiden başladı bu çocuk. Bekle, bugün iş günü! Aish, beni uyandırmadığı için bu Sehun'un suçu! Maaşımın azalmasını istemiyorum. Hızlı bir şekilde kendime geldim ve kahvaltıyı süpürdüm, sadece bugünlük bir taksiye bindim ve koşarak asasöre bindim. Sonunda en üst kata ulaştım ve kapıyı açmak için uzandım. Fakat kapıyı sonra açtıktan hemen sonra Chanyeol tek kaşı havada bir şekilde bana sorgulayan bakışlar attı.
"Günaydın Bay Park." Dik duruşumu bozarak selam verdim.
"Baekhyun ne kadar geç kaldığını biliyor musun?" Chanyeol sordu.
"Tch tch, seninle ne yapcağım Baekhyun?Zaten işinin daha ilk haftasında çok fazla hata yapıyorsun." dedi Chanyeol.
Üzgün olmama rağmen, artık bu şirket için çalışmak istemiyordum. Chanyeol sinirlerimi bozuyordu,kahvaltımı yiyordu, Sehun'u tokatlıyordu, bir de üstüne ayak işlerini yaptıracaktı...belki de işi bırakmalıydım.
"Baek-" Chanyeol dikkatimi çekmeye çalıştı.
"İstifa ediyorum." Onun lafını bölerek uzaklaştım.
-------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...