kalmak

2K 129 69
                                    

"Sen ne?"Chanyeol gözlerinde şüphe ile baktı. 

"İstifa ediyorum dedim. Bu şirketten ve sizden hoşlanmıyorum Bay Park, bu yüzden işi bırakıyorum."Hepsini bir nefeste söyledim.  Ayrılmak için döndüm ama Chanyeol eğlenceli bir tonda;

"Ayrıldığını kim söyledi?"

"Ben."Dedim ve yürümeye devam ettim ama bileğimde demir gibi bir tutuş hissettim. 

"Byun Baekhyun bu kapıdan çıkarsan bana 80 milyon dolar borçlusun."Chanyeol beni tehdit etti. 

"Bekle,ne?! Niçin?"Ona inanmadığım için şok oldum. 

"İşinin ilk gününde imzaladığın sözleşmeyi hatırlıyor musunuz? 6pt ince baskısında, çalışanın herhangi bir koşulda istifa etmesi durumunda 80 milyon dolarlık bir ücret ödemek zorunda kalacağı yazıyor."Chanyeol çekmecesindeki bir kağıttan okudu.  İlk başta ona gerçekten güvenmedim, ama sonra gittim ve aslında küçük bir yazı olarak yazılmış bir şekilde tam olarak böyle yazdığını gördüm. 

"Ama bunu yapamazsın! Yazı okumak için çok küçüktü!"Bu aptal sözleşme hakkında çok sinirlendim. 

"Ah ah ah Bekhyun, hatırladığım kadarıyla, sizinle görüşme yapan kadın, maaşınızı okuduktan sonra sözleşmenin geri kalanını okumayı unuttuğunuzu ve de sonra adınızın altını çok hızlı bir şekilde imzaladığınızı söyledi. Ayrıca burada, adınızın altını imzalayarak, her şeyi iyice okuduğunuzu ve kurallara uyacağınızı ve herhangi birini ihlal ederseniz, ya ödeme yapacağınızı ya da mahkemeye çıkacağınızı  kabul ettiğinizi gösterirsiniz ."Chanyeol bir gerçeği açıkça yüzüme vurdu. 

Borcum için para biriktirmeyi ya da bu adam için çalışmaya devam etmeyi düşündüm.  Kolumu çekerek cevap verdim: "İyi, başka bir borcum oldu. Şimdi izin verirseniz burayı temelli terk ediyorum."

"Gitmek istediğine emin misin?"Chanyeol, zehirli kelimeleri ile sordu. 

"Evet gidiyorum. %100'de eminim."Tekrar uzaklaşarak yürümeye başladım. 

"Sehun için üzüldüm ."Chanyeol neredeyse duyamacağım bir sessizlikte söyledi.  Adımlarımı durdurdum ve arkamı döndüm. Chanyeol kendinden emin bir şekilde gülümsüyordu.

"Sehun'a ne yapacaksın?"Sehun'un hala burada çalıştığını hatırlayarak sordum. 

"Bilmiyorum, Sehun'a ne yapabilirim? Ona daha fazla iş vermek olabilir? Onu heyecan verici bir göreve mi atmalıyım  yoksa zamanı geldiğinde günah keçim mi olmalı?"Chanyeol sordu.  Yumruklarımı sıkarak fısıldadım:

"İSTİFA etmiyorum."

"Bu da neydi Baekhyun?"Chanyeol sırıtırak sordu . Beni ilk seferinde duyduğunu biliyordum, ama tekrar söylememi istedi. 

"İstifa etmeyeceğimi söyledim."Dişlerimi gıcırdatarak daha yüksek sesle söyledim. 

"Bunu duyduğuma sevindim. Baekhyun bana Kolombiya fasulyesinden yapılmış koyu bir kahve getirebilir misin?"Chanyeol sırıtarak istedi. 

"Peki Bay Park."Dedim.

"Zalim adam, lanet olası seni."Son kısmı kendi kendime mırıldandım. 

"O neydi Baekhyun?" sordu. 

"Önemli bir şey değil."Uzaklaşırken sahte bir şekilde gülümsedim. 

+++++++++++++++++++++

Baekhyun uzaklaştıktan sonra Chanyeol'ün bakış açısı

Baekhyun uzaklaştıktan sonra gerçekten gülümsedim. Nedenini bilmiyorum ama bu esmerden giderek daha fazla etkileniyordum. Bana yakın olduğunda içimi çok sıcak ve karışık hissediyorum. Kızgın olduğunda ya da konuşurken kendini kaybettiğinde da çok tatlı. Ona değer vermek istememi sağlıyor, ama aynı zamanda onun fırlama ve inatçı yüzünü görmek için insanı rahatsız ediyor.  Telefonum çaldı, düşüncelerim dağıldı.

"Merhaba Bay Park, Bay Byun'un araştırması ile ilgili yeni bir güncelleme var."Dedi Kai. 

"Ne olabilir ki?"Gülümseyerek sordum. 

Kai," Bay Byun'un dairesinden atıldığını duydum " dedi. 

"O zaman şimdi nerede yaşıyor?"Sözünü kestim. 

"Arkadaşlarından biriyle yaşıyor. Daha spesifik olarak söyleyeyim, Sehun'un yanında ."Kai cevap verdi ve fark etmeden  parmaklarım beyaza dönene kadar yumruklarımı sıktım. 

"Tamam, bu güncelleme benim için çok önemliydi, seni daha sonra ödüllendireceğim."Dedim ve telefonu kapattım.  Peki Byun Baekhyun ve Oh Sehun? Aralarındaki ilişkiyi düşündüm. 

Bir süre sonra Baekhyun kahvemle geri döndü ve o oturana kadar ona baktım. Fark etmiş olmalı ki

"Evet Bay Park, size ne konuda yardımcı olabilirim?"

"Baekhyun bu şirketteki çalışanların aynı evde birlikte yaşayamayacağını biliyor muydun?" diye sordum. İfadesi biraz sertleşti ve sonra

"Çalışanlar aynı evde yaşarsa ne olur?"

"Tabii ki kovulurlar ve sözleşmeleri bitmediyse ceza parasını öderler." Ona açıkça ima ettim. 

O yutkundu ve "Oh."dedi.

"Baekhyun bir çalışanla yaşıyor olamazsın, değil mi? Sehun'la yaşamak gibi?"

"H-hayır."Yalan söyledi. Yalan söyleyip söylemediğini anlamak çok kolaydı ve ayrıca doğrusunu zaten Kai'den öğrenmiştim. 

"Baekhyun evini ziyaret etmek istiyorum."Dedim. 

"N-neden?!"Diye sordu biraz yüksek sesle. 

"Sadece senin hakkında daha fazla şey bilmek istiyorum."Dilimi dudaklarıma gezdirirken dedim. 

"Bunu yapmak zorunda değilsiniz."dedi Baekhyun. 

"Yapmamı istemediğine emin misin? Bana yalan söylemiyorsun, değil mi?" sordum. 

"Evet Sehun ile yaşıyorum!"Ani bir patlama ile bağırdı. Bana gerçeği bu kadar çabuk söylemesine şaşırdım-o kadar masumdu ki onu korumak istiyordum. 

"Benimle yaşa."Dedim.

--------------------

--------------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin