Ertesi gün, güneş ışığı odayı aydınlatırken Baekhyun'un yanındaki telefon çaldı. İnleyerek telefonuna uzandı ve çağrıyı kabul etti.
"Merhaba?" Baekhyun arayana bakmadan gıcırtılı sesi ile sordu.
"Tebrikler Bay Byun. Park İşletme'de çalışmak için seçildiniz.İşinize sabah 9'da başlayabilirsiniz ve daha fazla bilgi için sonra sizinle konuşulacaktır." Diğer hattaki kadın bilgindirdi. Heyecanını içinde zor tutan Baekhyun kadına birkaç kez teşekkür etti ve acele ile iş için giyinmeye başladı.
Takım elbisesiyle ellerinde tart ve kahvesini tutarak 8.53'te Park İşletme'ye girdi.
"Byun Baekhyun." Baekhyun adını söyledi ve kadın başını sallayıp onu odaya götürmek için gülümsediğinde kadını takip etti.
"Bay Byun burada Park İşletme'de çalışmanız için 1 yıllık sözleşme var ve bazı nedenler olursa stajyerliğiniz uzaybilir." Kadın açıkladı.
Baekhyun sözleşmeyi okudu, gözleri yüksek maaş ve fazla ayrıcalıklarla büyüdü. İmzalamak için bir saniye bile kaybetmedi.
"Tamam Bay Byun, Bay Park'ın sekreteri olarak görevlendirildiniz." Kadın söyledi ve Bay Park'ın odasının yolunu anlattı.
Bay Park? CEO olamaz, değil mi? Neden işteki ilk günümden CEO'nun asistanı olayım ki?
Baekhyun kendi kendine düşünürken asansörün en üst katına tıkladı. En üst kattaki odaya ulaştıktan sonra, 'İçeri Gel' sesini duymadan önce üç kez kapıyı tıklattı.
Baekhyun saçını düzeltti ve kapı kolunu çevirip içeri girdi. Bay Park arkası dönük bir şekilde sandalyesinde oturuyordu bu yüzden Chanyeol'ün yüzünü göremedi.
Baekhyun ne yapıcağını bilemediğinden, kendini tanıtmadan 90 derece eğildi.
"Günaydın Bay Park. Ben Byun Baekhyun ve gelecekte size yardımcı olacağım. Çok sıkı çalışacağım." Daha sonra başını kaldırdı ama Bay Park'ın kim olduğunu görünce olduğu yerde kaldı.
Sırıtan Chanyeol, "Peki, tabi eğer üstüme kahve döken kişi sen değilsen." Baekhyun dudağını ısırdı ve Sehun'a tokat atan adamı hatırladı. Yani Sehun'un patronu buranın CEO'su muydu? Kaşını çattı ve başını salladı.
Chanyeol, Baekhyun'un ne kadar sevimli olduğunu düşünürken gülümsedi. Baekhyun'a işkence etmek ve Baekhyun'a hayatı dar etmek istedi.
Baekhyun'a bakarken, onun bir kağıt torba ve kahve tuttuğunu gördü.
Chanyeol gülerek sordu. "Ah, bunlar o gün yaptıkların için bir tür ödeme mi?"
Şaşkın Baekhyun, Chanyeol'e baktı ve onun kahvaltısına baktığını gördü.
"Hayır-yani demek istediğim...urgh... buyrun Bay Park." Baekhyun cevap verdi ve isteksizce kahvesiyle meyve tartını Chanyeol'ün masasına koydu. Sırıtan Chanyeol, Baekhyun'a kitaplıktaki klasörleri düzenlemesini söyledi. Baekhyun kitaplığa bakarak; 5 büyük kitaplığın, dolu klasörlerle karmakarışık olduğunu gördü.
İlk görevini alan Baekhyun başını salladı. "Tamam Bay Park."
Chanyeol bilgisayarına yazı yazarken Baekhyun'un attığı küçük bakışları fark etti. Chanyeol önce Baekhyun'un gülerken güzel olduğunu düşündü. Ama sonra aslında onun kahvaltısına baktığını fark etti.
Chanyeol sırıtarak Baekhyun'u kızdırmaya karar verdi ve kahverengi torbayı açtı. Zaten kahvaltı yapmış olmasına rağmen, meyveli tartı çıkardı ve tartın ne kadar şekerli olduğunu, çırpılmış kremalı kahvedeki kalorileri düşündükçe kaşlarını çattı. Buna rağmen meyveli tarttan bir ısırık aldı ve çok güzelmiş gibi sesler çıkardı.
Baekhyun ona baktı ve sevgili patronunun kendi nefis kahvaltısından hoşnut olduğunu görünce, hatta duyunca bilinçsizce üzüldü.
Sonra da kendi kendine sinirlendi, klasörleri temizlemeye devam ederken karnından gelen guruldamayı görmezden geldi. Chanyeol, Baekhyun'un rahatsız olmuş bakışlarını gördü ve gülümsedi. Saate baktı, öğle yemeğine daha dört saat vardı. Baekhyun'u görmezden gelerek yazı yazmaya devam etti.
Baekhyun'u izlemekten çok eğleniyordu ve bu eğlenceyi odasında tutmaya devam edecekti. Telefonu çaldı ve düşünceleri yarım kaldı, aç Baekhyun'u odada yalnız bırakarak hızlıca odadan çıktı.
Nefesini hızlıca veren Baekhyun kollarını gerdi ve yere oturdu. Kapıdan bir ses duydu ve Chanyeol'ün geri geldiğini düşündü ama gelen Chanyeol değil çocukluk arkadaşı Sehun'du. Gülümseyen Baekhyun her iki kolunu da ona doğru uzattı ve Sehun ona sarılarak yukarı doğru çekti boy farkından dolayı.
"Yah! Sehun-ah açım." Baekhyun surat astı.
"O zaman Baekhyunnie'ye bir şeyler alalım." Sehun söyledi ve rufleli saçları karıştırdı.
"Kaç defa demem ge-"
Baekhyun söylenmeye başladı ama Sehun, Baekhyun ona tekrar ders vermeden önce dışarı çıktı.
-----------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...