aşk meydanı

878 60 19
                                    

Baekhyun Chanyeol'a hikayeyi anlattıktan sonra kapı sert bir şekilde çalındı ve Chanyeol onlara içeri girmemelerini emretti. Kapı açılmadan önce bir kargaşa duyuldu ve Sehun onlardan kolayca kaçmadan önce iki adama karşı mücadele etti.Sehun içeri girdi ve Baekhyun'u her yerinde yaralarla gördü.

Chanyeol'a baktı ve onu yumruklamaya çalıştı ama Chanyeol'ün adamlarından biri tarafından geri çekildi.

"Sehun!"Baekhyun bağırdı ve kalkmaya çalıştı. Chanyeol'dan gelen bir bağırışla, iki adam kaçtı ve hatta kapıyı şaşkın bir şekilde kapattılar. Baekhyun Sehun'un yanağını okşadı ve Sehun gülümserken Baekhyun'un sırtını okşadı ve ardından Baekhyun'un kollarındaki ve bacaklarındaki tüm izlerden endişe duydu.

"Baek sana ne oldu?"Sehun ağlamaklı gözlerle sordu.

"Önemli bir şey değil. Ve bana hyung de seni velet."Baekhyun, Sehun'un kafasının arkasına şaplak atarak mırıldandı. Bu Baekhyun'dan sevgi görmenin bir yoluydu ama bazen Sehun keşke o kadar sert vurmasa diyordu.

"Oww! Baek artık beni sevmiyorsun."Sehun bayılıyormuş gibi yaptığında söyledi.

"Yah bu kadar dramatik olmayı bırak."Baekhyun azarladı ama yine de ayak parmaklarının üzerinde durarak Sehun'un alnına bir öpücük kondurdu.

"Ahem."Chanyeol sahte öksürdü ve Baekhyun'u kendine çekti. Sehun Chanyeol'a sert bir bakış attı ve Baekhyun'un elini tuttu.

"Buraya gel." Sehun Chanyeol'a sırıttığında söyledi.

Daha sonra bir şekilde Baekhyun'un ayakları Sehun'da sırtı Chanyeol'deydi. Sehun ona sırıttığında Chanyeol gözlerini devirdi ama Baekhyun sırtını göğsüne yasladığında bakışlarını yumuşattı.

Baekhyun ayağa kalkmak istedi ama Chanyeol'un beline sarılıp Sehun'un bacaklarından tutmasıyla ortada kaldı.

"Kalkmak istiyorum."Baekhyun fısıldadı ve hemen Chanyeol ve Sehun ona yardım etti. Baekhyun kızardı çünkü hayatında hiç bu kadar ilgi görmemişti.

Kapı yumuşak bir şekilde çalındı ve Kris şaşırmış bir yüz ifadesiyle içeri girdi.

"Bay Park?"Kris, önündeki olay yerine bakarken sorguladı. Chanyeol, Baekhyun'un bacaklarını taşımaya çalışırken Sehun'da belinden taşımaya çalışıyordu. Birkaç garip sessizlikten sonra Baekhyun fısıldadı:

"Beni yere bırakabilirsiniz, ben bebek değilim."Her ikisi de isteksizce Baekhyun'u yere koydu ve üç garip adamı odada bırakarak banyoya girdi.

"Peki esmerle ne yapmamı istiyorsunuz Bay Park?"Diye sordu Kris kaşını kaldırarak.

"Ben onu eve götürüyorum."Sehun atıldı.

"Ne? Hayır, benimle kalıyor."Chanyeol hırladı.

"Ama Bay Park onu bana vereceğine söz vermiştin!"

"Kris!" diye bağırdı.

"Ne?! Park Chanyeol işi bırakıyorum!"Sehun bağırdı.

"Sizi umursamıyorum çocuklar! Baekhyun benim!"Diye bağırdı Chanyeol.

"Chanyeol ama sana onun benim tutkum olduğunu söylemiştim!"Kris bağırdı.

"O zaman onun Baekhyun olduğunu bilmiyordum!"Chanyeol gürledi.

"Lütfen Chanyeol ondan gerçekten çok hoşlanıyorum."Diye yalvardı Kris.

"Ben de onu çok seviyorum!"Sehun sözünü kesti.

"Ben de onu seviyorum."Chanyeol, en iyi çalışanlarına göz kamaştırmadan önce belirtti.

"Hiç adil değil!"Sehun şikayet etti ve kafasını sağa sola salladı.

"Ona ihtiyacım var!"Kris yalvardı ve diğerine baktı.

"Hayır Baekhyun benimle geliyor!"Sehun çocukça sızlandı.

Baekhyun banyodan dışarı çıktı , yüksek seste bir sesler duymuştu ve içeri girdiğinde bu üçünün sürtüşmeleri durmuştu ve birbirlerine bakıyorlardı. Baekhyun ağır gerginliği hissetti ve yutkundu, sonra Baekkie'nin olduğu yere kaçtı.

"Hyungumu kontrol edebilir miyim?"Baekhyun sonsuza dek görünen sessizlikten sonra sordu. Chanyeol başını salladı ve diğerleri sessizce bir bakış yarışması yapıyorlardı.

Baekhyun gittikten sonra üçü kanepelere oturdular ve sorgular bir şekilde birbirlerine baktılar.

"Kris ve Sehun konuyu bırakalım ve işinize odaklanalım."Chanyeol açıkça belirtti.

"Hayır, sen sadece Baekhyun hyung'u kendine istiyorsun."Sehun mırıldandı.

"Evet adamım-Baekhyun benim için ilk görüşte aşktı."Kris homurdandı.

İç çeken Chanyeol alnına masaj yaptı ve odadan ayrılmaları için onlara homurdandı. Chanyeol'un tehditkar bakışları yüzünden ikisi de isteksizce yutkunup gittiler ama o kadar kolay pes etmeyeceklerdi. Bir tıklama ile kapının açıldığını gördü ve Chanyeol rahatsız bir şekilde bağırdı,

"Size gitmenizi söyledim!"

"Özür dilerim." Kapıyı tekrar kapatıp ayrılmaya başladığında Baekhyun mırıldandı.

"B-baekhyun sana değil, diğer insanlara söylemiştim."Chanyeol, Baekhyun'u içeri sokarken ve kapıyı kilitlerken üzgün şekilde mırıldandı. Baekhyun itaatkar bir şekilde yatağa oturdu ve parmaklarını gömleğinin eteklerine çevirdi.

"Ayrıldığım için çok üzgünüm."Baekhyun mırıldandı.

"Bir anda senin hakkında çok şey öğrenmekten bunaldım. Yaşadığımız aşkı gölgede bıraktığım için ve sorunlarımdan kaçtığım için özür dilerim."Baekhyun gözlerini aşağı indirmeye devam etti.

"Tehlikeli görevlerle ve 'her şeyle' ilgilenen bir insanla beraber olduğumu kabul etmeye hazır değildim, ancak bir süre sonra umursamadığımı fark ettim. Ve seni gerçekten çok özledim."Baekhyun gözyaşları yüzünden yuvarlanırken itiraf etti.

Aniden Baekhyun sıcak kolların onu çevrelediğini hissetti ve yatağa düşerken Chanyeol ona sarıldı. Baekhyun kalçasına sert bir baskı hissedene kadar her şey harikaydı.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin