acı verici

557 42 3
                                    

Nayeon, tüm sevginin esmere yönelik olduğunu fark etti ve kendine yardım edemedi buna üzüldü.

İlk başta kızgın ve kıskanç hissediyordu ama Baekhyun çok nazik ve şefkatliydi.  Baekhyun üzgün ya da aşağı baktığında onu rahatlatsa bile çok nazik ve yardımseverdi.

Hayatının aşkını elinden alıyor olsa bile, Baekhyun kıza iyi baktı ve ona bir kız kardeş gibi davrandı.  Nayeon, ciddi Kris'in kimsenin önünde bu kadar rahatladığını hiç görmemişti.

Şimdi de Baekhyun'un kucağına uzanmaya çalışıyordu.  Nayeon şımarık maknae Sehun'u hiç kimseyi kızdırdığını görmedi ve şimdi Baekhyun'un saçlarını okşamasına izin vererek nazik davranıyordu. 

Ve Nayeon, Chanyeol'u hiç bu kadar sevecen görmemişti ki, Chanyeol'un iki yıl önce her şeyi unutup unutmadığından şüphe ediyordu. Sadece gizlice Baekhyun'a yandan bakıyordu. 

Nayeon'un bakış açısı

Gece yaklaşırken planımı formüle etmeye karar verdim. Chanyeol bazı işleri bitirmek için yukarı çıktı ve Kris ve Sehun'un Baekhyun'la dikkati dağıldığından onu kolaylıkla takip ettim. 

Yatak odasına doğru girdim ve Chanyeol arkasını döndü. Ona yaklaştığımda, arkasını dönerken kollarımı beline kaydırdım.  Geri çekildi ama kravatını tuttum ve yaklaştırdım. 

"Chanyeol lütfen."Naneli kokusu duyularımı doldururken beni içinde boğarken sızlandım. Çok güzel kokuyordu. Chanyeol;

"Baban yüzünden çok hoşgörülüydüm ama Kim Nayeon yaptığın şeyi Durdur, yoksa ... " diye tehdit etti. 

"Yoksa ne?"Geri savundum.  Chanyeol'un öfkesini kontrol etmeye çalıştığını görmek ilginçti. Çok şirin. Ne yazık ki, artık öfkeni görebiliyorum. 

"Neden birden soğuk oldun? En azından daha önce sana dokunmama izin verdin ama neden beni yine uzaklaştırıyorsun?!"Çığlık attım.  Onları indirmeden önce bileklerimi tuttu ve duygusuz gözlerle bana baktı.

"Hayır eskiden de izin vermezdim, sevecek başkasını bul. Sen iyi bir kızsın, eğer bu tavrını bırakıp bana aşık olmayı bırakırsan daha iyi olur-ben başkasına saklıyım."

"Kim-kim o? Baek-bu Baekhyun değil mi? Ama neden? İki yıl önce canını yaktı! Onu hatırlıyor musun?"Gözlerim yaşlıydı ve aniden kapıya yakın bir gölge gördüm. Chanyeol benden uzaklaşmaya çalışırken fark etmedi.   Son şansımı yakaladığımda Chanyeol'un kravatını çekip tökezlemesine neden oldum ve bunu hemen kendi yararıma kullanarak dudaklarından öptüm.

Dengesine kavuşup beni uzaklaştırmadan önce üç saniye sürdü.  Alnıma soğuk bir şey bastığını hissettiğimde odada hafif bir tık sesi geliyordu. Bu bir silahtı!

"Bu kadar çok çizgiyi geçmeyi bırak. Ne kadarını bildiğimi hafife almayacak kadar aptalsın. Artık Baekhyun'a zarar vermek gelmeyi bırak ve baban bana kurşun sıkmaya gelirse eğer öyle olsun. Bu son uyarın."Chanyeol tetiği çekerken mırıldandı.  Gözlerimi yavaşça açtım ama kurşun üzerimde değildi ve suçlu bir şekilde yukarı baktım. 

"Seni öldürmüyorum çünkü sana acıyorum. Çünkü Baekhyun bunun için beni öldürür."Chanyeol geri çekilmeden önce karanlık bir şekilde cevap verdi.  Son bir tehditkar parıltıyla, kapıdan tökezleyerek kravatını fırlattı. 

Baekhyun'un bakış açısı

Sünger Bob'u izlememiz için başlattıktan sonra Chanyeol ve Nayeon'u bizimle izlemeye davet etmeye karar verdim. Ayaklarımı merdivenlerden yukarı kaldırırken, Nayeon ve Chanyeol'un seslerini duyduğumda koridorun sonuna ulaştım.  Gülümseyerek, boşluğu gördüğümde kapıyı açmak üzereydim.

Nayeon, Chanyeol'un dudakları onun dudaklarının üstünde olduğu gibi Chanyeol'a sıkıca sarılıyordu. Öpüşmek?   O noktada her şey durdu. Kalbim milyonlarca parçaya bölündü ve görüşüm bulanıklaştı. Göğsümden hafifçe süzülürken, herhangi bir sesin çıkmasını önlemek için ağzımı kapattım. 

Kapıdan dışarı fırlarken ve Bacaklarım bana rehberlik ederken, Kris ve Sehun'u kanepede uyurken görmeye dayanamadım. İki gözümden yaşlar dökülürken soğuk hava yüzüme tokat attı. Sızlanırken avuçlarım çığlıklarımı boğdu. 

Neden bu kadar üzgünsün Baekhyun? Bunu istedin, değil mi? Bunu Chanyeol için yapıyorsun.   Ama acıyor. Kalbim, her şeyim acı veriyor. Chanyeol'un kollarında onu öpen ben olmak istiyorum. Ama bu imkansız, değil mi? Beni unuttu.  Umarım mutlu bir hayat yaşayabilir ve beni asla hatırlamaz. Belki de hyung haklıydı-ona her şeyi açıklayıp beni tekrar kabul edebileceğini düşünmek için geri gelmemeliydim.  Bacaklarım kaçmaya çalışırken düştüm-acıdan, kalbim geri dönüp Chanyeol'a her şeyi açıklamamı söyledi. 

Ben bir korkağım. Her zaman sorunlarımdan kaçarım. Ama şimdi bunu düşünmek istemiyorum. Sanki dünya bana gülüyormuş gibi hissettim-hayatımın aşkının gitmesine izin verdim ve birçok insanı incittim. Herkes için üzülüyordum-onları terk etmek, incitmek ve benim için endişelenmelerini sağlamak istedim. 

Ağlamayı bırakıp sakin nefes almaya başladığımda yavaşladım. Rüzgar titrerken sert bir şekilde uluyordu-kollarım ısınmak için kendime sardım.  Nereye gittiğimi bilmiyordum ama düz gitmeye devam ettim.

Ben sadece bir yüktüm. Daha iyisi, belki de artık kimseye zarar vermeyeceğim uzak bir yere gitmeliyim.  Başka bir ülkeye mi?

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin