3. kişinin gözünden
Gecenin ortasında, Baekhyun tekrar hapşırarak uyandı. Aniden tuvalete gitmek istedi, bu yüzden Chanyeol'un omzuna hafifçe dokundu.
"Chanyeol uyan."Diye fısıldadı ama Chanyeol herhangi bir uyanma belirtisi göstermedi. Yataktan çıktı, yavaşça banyoya doğru yürüdü Baekhyun, ayakları soğuk karo zeminde ileriye adımlıyordu. İşini bitirdikten sonra odaya geldi, odanın kapısını itti ama Chanyeol artık yatakta değildi.
Korkmuştu ve resmen yüzünün tüm rengi gitmişti. Tek gözlü katil gelmemişti, değil mi? Chanyeol öldürülmemişti, değil mi?
Aniden Baekhyun omzunda bir dokunuş hissetti , o kadar korktu ki hemen bir top gibi kıvrıldı ve ağlamaya başladı.
"Lütfen beni öldürme!"Baekhyun titreyerek ağladı ama sonra bir kahkaha duydu-Chanyeol gülüyordu. Baekhyun arkasını döndü ve kamburlaşmış bir şekilde ona gülen Chanyeol'ü gördü. Kafasından duman çıkan ve hala biraz korkan Baekhyun ayağa kalktı ve Chanyeol'un kafasına vurdu.
Baekhyun aynı anda hapşırıp hıçkırdı ve her yerinde soğuk hissetti. Titredi ve Chanyeol'u görmezden geldi, yatağa gitti, battaniyesini çekti ve battaniyeyi etrafına sardı.
Chanyeol yatağa girdiğinde gülmeye devam etti, ancak Baekhyun'un üstündeki tüm battaniyelerle bile titrediğini fark ettiğinde durakladı. Chanyeol battaniyeyi kaldırdı miniğin elini tutmaya çalıştı ve Baekhyun'un elinin soğuk olduğunu farkett. Endişelenerek Baekhyun için sıcak bir şeyler getirmek için ayağa kalkmaya çalıştı ama onun büyük gövdesini zayıf bir el durdurdu.
"D-dur, gitme."Baekhyun hala katil hakkında oldukça endişeliydi ve bu yüzden Chanyeol'un alışılmadık derecede sıcak olan elini tuttuğunda söyledi. Chanyeol, Baekhyun'un çekiciliğine gülümsedi ve endişelenmemesini söyledi.
Chanyeol bir bardak ılık sütle döndükten sonra, Baekhyun hiçbir yerde görünmüyordu. Sonra Chanyeol yatağının altında biraz hışırtı duydu, bu yüzden bir battaniyeyle sallanan bir figür görmek için eğilmeden önce, başucu masasına elindeki bardak süt koydu.
"Boo!"Chanyeol dedi. Baekhyun küçük bir şok yaşadı ve başını kaldırdığında kafasını yatağın direğine çarptı.
"Oww!"Baekhyun mırıldandı ve başını ovuşturdu.
"Aptal .Orası kirli, gel buraya ."Chanyeol azarladı.
"Hayır. Asla!"Baekhyun onun hareketlerinden rahatsız olduğunu yatağın altında daha fazla geri çekilerek belirtti. Chanyeol bundan hoşlanmadı .Baekhyun'un bileğini yakaladı ve onu kendine doğru çekmeye başladı.
"Hayır-hayıııırrr beni öldürecek!"Baekhyun, yatak direğinin bir kısmını tutarken Chanyeol ile mücadele etti. Chanyeol iç çekerek Baekhyun'un karnını gıdıkladı ve Baekhyun hemen kavrayışını serbest bıraktı, Chanyeol onu kolayca yatağın altından çıkardı.
Baekhyun küçükten hapşırdı ve çok fazla gülmekten nefes nefese kaldı. Chanyeol, Baekhyun'un çok kolay yorulduğunu fark etti çünkü hastaydı, bu yüzden onu kızdırmayı bırakmaya karar verdi. Baekhyun'un eline bir bardak ılık süt koymadan önce oturmasına yardım etti. Baekhyun küçük bir gülümsemeyle teşekkür etti ve sütü yudumladı.
Chanyeol, Baekhyun ile bir şeyler yemek için tekrar aşağı indi, çünkü aç karnına ılık süt içmenin pek sağlıklı bir şey olmadığını hatırladı, bu yüzden Baekhyun için gece yarısı atıştırması yapmaya karar verdi.
Sonra bir zil sesi duydu Baekhyun ve kendi telefonu olduğunu fark etti. Baekhyun uykulu bir şekilde cevap verdi:
"Merhaba."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...