köpek yavrusu

726 65 13
                                    

Bir ay sonra.....

Başlangıçta, Chanyeol mafya işini durdurmak için değişmeye karar verdi, böylece Baekhyun geri dönecekti, ama sonra Baekhyun'u geri almanın en hızlı yolunun mafyasını genişletmek ve Baekhyun'u aramak olduğunu fark etti.

Baekhyun ayrıldıktan sonra, Chanyeol işini ve mafya işini görmezden gelmeye başlamıştı ve o zaman diğer gruplar saldırmaya başlamıştı ve Chanyeol çok zayıf olduğu için her taraftan düşmanlar onu zayıflatmaya çalışıyordu.

Şimdilik Baekhyun'u unutmaya karar verdi, böylece tekrar iç karartıcı düşüncelere sürüklenmeyecekti-ama her saniye hatırladığı tek şey kıkırdamaları, kahkahaları ve varlığı olduğunda nasıl unutabilirdi ki.

Tüm duygularını koruyan Chanyeol beklenmedik bir şekilde geri döndü ve yoluna çıkan kimseye ikinci bir şans vermeden her zamankinden daha acımasız davrandı.

Baekhyun tarafından yıkılan duvarlar, tüm duygu veya duygu kaynaklarını engelleyerek kendilerini yavaş yavaş tekrar örüyorlardı.

Yalvarıyorlardı, çığlık atıyor, tekrar yalvarıyorlardı, düşmanları sürüklenip öldürülürken her şey göz ardı etti.

Chanyeol, Baekhyun ile bağlantısı olan her şeyi satın almaya başladı. Gittikleri çarşı - rilakkuma ayıları-Baekhyun'un kıyafetlerini ve her şeyini aldığı giyim mağazaları.

Salatalık satmaya cesaret ederse, süpermarketleri işsiz bırakacak kadar ileri gitti. Bunun dışında, Chanyeol eskisinden daha çok çalıştı, açgözlülüğü ve para arzusu Baekhyun ayrıldıktan sonra on kat arttı, çünkü acıyı unutmak için bir tür anesteziydi.

Chanyeol, şirketinin çatısında durdu ve önündeki şehrin parlak ışıklar ve hareketli araçlarla dolu olduğunu gördü. Bir duman üflerken kıkırdadı, parmakları bir sigaranın etrafına sarıldı.

Artık hiçbir şey Chanyeol'u iyileştiremezdi, çünkü güç için açgözlülüğü arttı, duyguları bir canavar haline geldiğinden beri kalbinin derinliklerine gömüldü. O satın aldığı bir otelde kaldı ve düzgünce tuttuğu mektubu çıkardı.

Yavaşça çıkardı ve ufalamadan ve bir köşeye atmadan önce okudu. Chanyeol, iyi ve sevecen olmanın her zaman mutlu sonlar getirmediğine karar verdi, bu yüzden şimdi acımasızlığının en azından ona para, güç ve kontrol vereceğine karar verdi.

Her zamanki fabrikasına geri döndükten sonra, yakalanan insanların çoğu bir sonraki duyuruya kadar orada yaşadı. Fabrika eskiydi ama Chanyeol tarafından hapishaneden daha sert bir yere dönüştürüldü.

Toplamda beş kat vardı, birincisi birinin yaşayıp ölmeyeceğini belirleyen yerdi. Sonraki üç kat bulunduğu için yakalananlar için bir oda vardı. En üst kat, atış becerilerini veya konfor alanını uygulayan Chanyeol'undu.

Odalar metal çubuklarla kaplıydı ve birisi oraya dokunmaya cesaret ederse elektrik ile çarpılacaktı.

Her katta, yüzlerce farklı silah ve cihaza sahip bir işkence odası vardı, bu da en zor olanın yenik düşeceği ve gerekli bilgileri dökeceği anlamına geliyordu.

Adamları bu bölgede devriye gezerken, diğerleri ya büyük topraklara saldırıyordu ya da kendi topraklarını savunuyordu.

Chanyeol en büyük ve en kötü ölümcü olarak bilinen bir mafya olmuştu. Artık kaçış yoktu.

"Lü-lütfen! Onlar için çalışmak istemedim ama başka seçeneğim yoktu! Bay Park lütfen!"Chanyeol'un bacaklarının önündeki adam yalvardı.

"Neden seni dinleyeyim?"Chanyeol hırıltı ile adamı sorguladı.

"Ben birisine aşığım bu yüzden lütfen beni öldürme!"Yalvardı.

"O zaman bir oyun oynayalım. Eğer buraya gelirse, seni seviyor demektir o zaman seni öldürmeyeceğim, ama eğer buradan kaçarsa, seni sevmiyor demektir, o zaman bam!"Chanyeol kıkırdadı.

"T-tabii!"Adam başka bir adamın telefonunu kaptığında ve Chanyeol'a verdiğinde kabul etti. Üçüncü halkadan sonra bir kadının sesi

"Merhaba? Bugün alışverişe mi gidiyoruz sevgilim? Chanyeol,

"Erkek arkadaşın bize ihanet etti, ama buraya gelirse-" dedi.

"Kimden bahsettiğini bilmiyorum!"Kadın bağırdı ve kapattı.

"Ha! Evet, bu aşk."Chanyeol, yorgun ve harap olmadan önce adama bakarken sırıttı. Bileğini binlerce kez çevirdiğinde, adam sürüklendi ve muhtemelen yarın sabaha okyanusun dibinde hayatı sona ericekti.

Chanyeol sandalyesine oturdu ve tadına bakmadan önce bir bardak kırmızı şarap içti.

"Patron, Bay Oh seninle konuşmak istiyor."Chanyeol'un adamlarından biri bilgilendirdi.

"İçeri girmesini söyle."Chanyeol emretti.

"Bay Park, Baekhyun nerede?"Sehun içeri girdiğinde çılgınca sordu.

"Bilmiyorum."Chanyeol dürüstçe belirtti.

"Gps'ini kontrol ettim ama uygulamayı silmiş ve daha da kötüsü, hiç bu kadar uzun süre bir yere gitmemiş olması. Hyung ne yapmalıyım?"Sehun gözyaşlarının eşiğinde sordu.

"Beni terk etti."Chanyeol ne yazık ki bunu söylemek zorunda kaldı.

"Baekhyun seni terk etti de ne demek?"Sehun kaşlarını çattı. Her şeyi açıkladıktan sonra Sehun, Chanyeol'un üstünde atladı Chanyeol'u yumrukladı ama bu Chanyeol'un umrunda olmadı.

"Sen-eğer Baekhyun şirkette çalışırsa ne yapacağımızı bilmeyeceğine dair söz vermiştin!"Sehun bağırdı.

"Gerçeği kabul etmek için çok saf! Sen-bunu nasıl yaparsın!"Sehun, Baekhyun'u bulmak için kapıdan çıkmadan önce bağırdı.

Uzun bir günün ardından Chanyeol, tatlı hayvanlarla dolu bir evcil hayvan dükkanına girdi ve sanki evlat edinilmek için yalvarıyormuş gibi büyük sulu gözlerle ona bakan hayvanlarda gözlerini gezdirdi. Her kafes, yeni bir eve gitme konusunda hevesli olan farklı evcil hayvanlarla doluydu.

Chanyeol, son cam çerçeveye ulaşana kadar evcil hayvanlara hafif bir ilgi gösterdi. Beş yavrudan oluşan ve anne gibi görünen daha büyük bir tane vardı. Yavruların dördü anne sütü emerken, beşincisi bir köşede uyuyuyor ve top gibi içine kıvrılıyordu.

Gülümseyen Chanyeol, beyaz yavru kendini ileri geri sallarken ailesinden uzaklaştırdı. Sahibinin önünde durdu ve ona bunu alacağını söyledi. İlk başta sahibi reddetti çünkü köpek yavrusu hala ailesinden alınamayacak kadar gençti ve çok fazla dikkat gerektirme eğilimindeydiler, ancak bir tehdit ve beş bin dolar nakit ile Chanyeol bir kolunda köpek yavrusu ve diğerinde büyük bir malzeme çantası ile ayrıldı.

Adamları onu ağırlarken 90 derece eğildiğinde fabrikaya geri döndü. Asansöre adım atarak beşinci kata ulaştı ve yavruyu boş bir odaya taşıdı. Yakınına bir yatak koydu ve yavru bir seferde bir gözünü açarak gözünü karıştırmaya başladı.

Her zamanki cam çerçevesi ve ailesi dışında yeni bir yer fark eden köpek yavrusu, Chanyeol'a korku içinde baktı ve sızlandı. Gülerek, Chanyeol yavruyu beslemek için eğildiğinde ılık sütle dolu bir biberon hazırladı.

"İşte köpek yavrusu."Chanyeol, ancak sütü içmek yerine, yavru Chanyeol'un parmağını ısırdı ve şişenin düşmesine ve küçük diş izlerinin ortaya çıkmasına neden oldu. Bu Chanyeol'u kızmak yerine eğlendirdi, köpek yavrusu süt içmeye çalışarak baktı, ama başarısız oldu.

"Alıngan ve inatçı ha?"Chanyeol, mücadele eden yavruyu kaldırmaya çalıştı ve şişeyi kaparken uysalca gülümsedi. Şişenin ucunu yavaşça yavrunun dudaklarına yerleştirdi ve yavru sütü çabucak emmeye başladı. Biraz sallandıktan sonra, köpek yavrusu Chanyeol'un kollarında uyuyakaldı ve Chanyeol ona zevkle baktı.

"Sana ne isim vereyim?"Chanyeol yumuşak beyaz kürkü okşarken ve bir ton mırıldanırken düşündü.

Bazı düşüncelerden sonra, Chanyeol köpek yavrusunu "Baekkie" olarak adlandırmaya karar verdi.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin