yemek pişirme

465 39 2
                                    

2 BÖLÜM YAYIMLIYORUM BU İLKİ


Baekhyun, başını kol dayanağına koyduktan sonra deri koltukta uyuyakaldı. Baekhyun usulca horlarken Chanyeol iç çekti, ellerini yumruk yaparak sıktı.

Chanyeol ona yaklaşmadı ama Baekhyun'u bir bebek olarak hayal etti-sweatshirt ondan daha büyüktü ve onu daha küçük gösteriyordu. 

Şimdi bunu düşündü-sweatshirt Baekhyun'un tarzı gibi görünmüyordu. Meraklı Chanyeol, Baekhyun'un göğsüne doğru eğildi ve kokladı. Sweati Baekhyun'un her zamanki meyveli kokusu gibi kokmadığı için sezgileri doğruydu. Onun yerine başka bir adamın parfümü gibi kokuyordu.

Baekhyun yapmazdı, değil mi?  

Duruşu düzelirken birden düşünceler Chanyeol'a sertçe çarptı.

Baekhyun'un başka bir sevgilisi olmazdı, değil mi?

İki yıl oldu, böylece her şey mümkün olabilirdi! O halde beni terk etmek istiyorsa neden burada? Beni hala seviyor, değil mi? Neden onu düşünüyorum ki? Artık benim için önemli değil. 

"Ch-Chanyeol mmph."Chanyeol, hevesle esmere doğru eğilirken Chanyeol'un düşüncelerini tekrar kırarak usulca sızlandı. 

"Ben üzgünüm."Baekhyun fısıldadı. Benim için farkeder mi? Hayır, artık onu sevmiyorum. 

"Seni seviyorum."Baekhyun usulca horlayarak mırıldandı. 

Hala sana karşı bir şeyler hissediyor muyum? 

Chanyeol, Baekhyun'un kalbini artık kırabiliyorsa ona karşı bir şey hissetmediğini düşündü, önündeki adama şaşkın bir şekilde baktığını hissetti-çünkü onu kırmak mı yoksa yanında tutmak mı istediğini bilmiyordu. 

"Hayır-umph istemiyorum."Baekhyun, Chanyeol neler olabileceğine dair kaşlarını çattığında kapalı göz kapaklarından düşen tek bir gözyaşı ile mücadele etti. 

"Sana artık yardım yok. "Ve aniden Baekhyun göğsünü yukarı kaldırarak oturdu. Gözlerini ovalayıp Chanyeol'un yanında hala ıslak giysileriyle kaplı olduğunu görene kadar uykudan sıyrılmaya çalıştı. 

"Bay Park gidip üstünüzü değiştirin."Baekhyun esnerken mırıldandı. 

"Ben iyiyim."Chanyeol inatla belirtti ve saçlarını geriye taradı. 

"Çocuk gibisin Aish."Baekhyun nefesinin altında mırıldandı ve sonra Chanyeol'u merdivenlerden yukarı itmeden önce Chanyeol'un sıcak battaniyelerinin arasından çıktı. 

"Baekhyun patronun olduğumu bilmiyor musun?"Chanyeol tartıştı. 

"Evet Evet Bay ciddi adam."Baekhyun, Chanyeol geriye yaslanmış bir basamakta duruncaya kadar Chanyeol'u daha yukarı iterek homurdandı.  

"Yah o kadar ağırsın ki, biraz hareket et."Baekhyun, üzerinde gevşeyen ağırlığı iterken şikayet etti. 

"Yah Park Chanyeol ciddiyim! Düşeceğim."Baekhyun ayağı neredeyse kayarken sızlanarak bağırdı. 

"Pekala."Chanyeol pes etti ve Baekhyun neredeyse merdivenlerden düşeceği için nefes nefese kalırken tekrar dik durdu. 

"Şimdi git sıcak bir banyo yap ve üstünü değiştir."Baekhyun Chanyeol'u koridora yönlendirirken emretti. 

"İstemiyorum."Chanyeol inledi ve orada durdu.  Baekhyun Chanyeol'dan uzak olmak istedi, bu yüzden tekrar ayrıldığında çok fazla canı acımayacaktı, ama açıkça Chanyeol'e bunu yapmak için biraz zorlanıyordu.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin