"Merhaba ben Byun Baekhyun, yeni hizmetçiniz. Tanıştığımıza memnun oldum Bay Park."Yatakta biraz eğildiğimde kekeledim ama neyse ki yatak çok yumuşak olduğu için kendimi düşmeden dik tutabildim. Sonra onun yatağında olduğumu ve Channie'ye sarıldığımı fark ettim. Şimdi çok garip görünüyor olmalı. Neyse ki maskem hala üzerimde olduğu için yüzümü göremiyordu. Yataktan fırlayıp gitmeye çalıştım ama Chanyeol kıpırdamadan kapının önünde durdu.
"Evet? İhtiyacınız olan bir mi var Bay Park?" diye sorduğumda elini bana doğru uzattı.
"Ayıyı bana geri ver."Chanyeol tartışmaya yer bırakmadan söyledi.
"A-ama."Bilinçsizce Channie'ye daha yakından sarılırken mırıldandım. Chanyeol, onu yanımda götüremediğim için özür dileyerek Channie'yi izlerken, Channie'yi elimden aldı.
"Banyo yapmak istiyorum, küveti doldur."Chanyeol kravatını gevşetmeye başladığında emretti.
"Evet Bay Park."Banyoda yürürken dişlerimi sıktım ve musluğu açtım.
"Aptal Chanyeol. Aptal koca kulaklar. Seni aptal."Ellerimi lavaboda çok hızlı yıkarken mırıldandım. Öfkemi dindirerek suyu kapattım ve banyodan çıktım.
Ama sonra Chanyeol'un gömleğinin düğmelerinin açmış olduğunu ve pantolonunun fermuarını açmaya başladığını gördüm.
Gözlerimi çabucak kapatıp çıkmaya çalışırken yüzüm utançla kızardı. Tabi çıkamadan başım duvara çarptı ve biraz geriye doğru tökezledim, gözlerimi açtım ve düzgün bir şekilde çıkmadan önce alnımı ovuşturdum, arkadan küçük kıkırdamalar duydum. Odama girdiğimde kapıyı kapattım ve duvara yaslanıp sırtımı aşağı kaydırdım. O kadar utanç vericiydi ki kafamı duvara çarpmıştım ve Chanyeol her şeyi görmüştü.
Masanın üstündeki ürkütücü saate baktığımda akşam yemeği hazırlamaya karar verdim. Buzdolabında bir sürü malzeme vardı ama ne yapacağımı bilmiyordum. Çok düşündükten sonra çırpılmış yumurta ve kızarmış pilav yapmaya karar verdim.
Sırıtarak, iki yumurtayı kırdım ve bir tavaya dökmeden önce onları karıştırdım. Diğer tarafta koyulaştığını gördükten sonra hemen bir tabağa aktardım ve bir çatal kullanarak yanmış parçaları kazıdım. Sonra pirincin benim için zor olduğunu hatırladım, bu yüzden başka bir şey seçtim. Marketten getirdiğim gizli silahı çekmek için odama koşarken başımda bir ampul yandı. Çabucak geri döndüm ve yemeğin sonuncusunu hazırlamayı bitirdim. Başyapıtımı bitirdiğim anda ayak seslerinden Chanyeol'ün geldiğini duydum.
Chanyeol düz bir gömlek ve gevşek eşofman giyse bile yakışıklı görünüyordu ama yine de bir şekilde korkutucu görünüyordu. Saçlarını kuruturken omuzlarına bir havlu yerleştirmişti. Masaya uzandı ve ;
"Bu nedir?"
"Çırpılmış yumurta, mini salata ve ramen erişte yaptım." Masadakileri onunla tanıştırdım. İsteksizce, bir sandalye çekti ve yumurtaları tatmadan önce çubuklarını kaldırdı. Yemek çubuklarını yerleştirdiğinde ve yumurtayı parçalamadan önce bir peçeteye tükürdüğünde bir cevap bekliyordum. Chanyeol kalkmadan önce
"Yumurtaların içinde yumurta kabukları var " dedi.
"Salatayı denemek ister misiniz?" dedim, önünü kestiğinde.
"Her şey aynı olacak. Tadı korkunç olacak."Chanyeol buzdolabından bir soda çekmeden önce dedi ve oturma odasına oturdu.
"Suşi sipariş edeceğim. - İstiyor musun?"Chanyeol oturma odasından sordu.
"Hayır, teşekkürler Bay Park."Otururken ve ramenimi açarken cevap verdim. Maskemi ağzımın üstüne gelene kadar biraz kaldırdım. Biraz vıcık vıcık olmasına rağmen yine de nefis tadı vardı.
Yumurtaları yemeyi denedim ve gerçekten içinde kabukları vardı ve de hala bazı yanmış parçalar vardı. Elbette bazılarını seçerken iç çektim. Bir el çubuklarımı çektiğinde başka bir parçaya uzanmak üzereydim. Eriştemi ağzıma atmadan önce kafamı kaldırarak Chanyeol'e baktım.
"E-Evet?"Bana derin parıltılı gözlerle bakarken biraz gergin şekilde sordum.
"Sana suşi teklif ettiysem bu yemeği atmalıydın."Chanyeol bir sebepten dolayı deli gibi ses çıkararak söyledi.
"Sorun değil. Yiyecekleri boşa harcamak istemiyorum. Ayrıca bununla başa çıkabilirim."Ben de cevap verdim. Cevap vermek yerine Chanyeol yemeğimi alıp çöpe attı ve bende hemen tepki veremeyecek kadar şaşırdım.
"Yah!"Onunla gayri resmi konuştuğumda bağırdım ve pişman oldum. Bana ruhuma sıkılan sorgulayıcı bir bakış attı ve içten içe biraz korkmuş olmama rağmen ona geri döndüm.
Suşi geldi ve Chanyeol oturma odasındaki masayı hazırlamaya gitti. İsteksizce masanın sonuna ve Chanyeol'un yanına oturdum. Parmaklarımı döndürdüm ve birkaç dakika sonra Chanyeol
"Acele et ve ye."Chanyeol birkaç parçayı bana doğru kaydırıp yemeye devam ettiğinde kalkmak üzereydim.
Yumuşacık ve nefret ettiğim bir şeye benzeyene kadar sessizce yedik. Salatalık olduğunu fark ettiğimde yüzümü çizdim ve çabucak bir peçeteye tükürdüm ve sardım.
"Ne oldu?"Chanyeol, başka bir suşi parçasındaki salatalık parçasına işaret ettiğimde sorguladı.
"Yani? Sadece bir salatalık, lütfen yiyecekleri boşa harcama."Chanyeol, ramenimi attığı için kafasına şaplak atmak istediğimde, benimle alay etti.
"Yememe g-gerek var mı?"Suşi ile diğer malzemeler arasında sıkışmış salatalığın içine delik açmasını istedim.
"Kris sana tüm kurallarıma uyman gerektiğini söylemedi mi?"Chanyeol züppeymiş gibi gözlerime bakarak sordu.
"Evet Bay Park."Cevap verdim ve yavaşça başka bir suşi yedim. İşim bittikten sonra bir bardak su içtim. Chanyeol olmasaydı, diğer kişiyi bana salatalık yedirdiği için azarlardım ve belki de ailelerine ya da polise anlatırdım.
"Burada."Chanyeol tabağıma bir tane daha koydu ve ona çok kötü bakmak istedim ama bundan kaçındım. Dudağımı ısırdıktan sonra çabucak çiğnedim ve yuttum ama tadı hala oradaydı. Chanyeol bana elini uzatana kadar ayaklarıma çarpan suyu aradım. Chanyeol tabağıma bir tane daha koymadan önce çabucak yuttum ve kendimi sakin tutmaya çalıştım.
Kendimi odaya kilitledim ve duş almaya karar verdim. Kıyafetlerimi topladıktan sonra koridorlardan bir banyoya girdim ve saçlarımı yıkarken bir şarkı mırıldandım. Su üzerime akmaya devam ederken aniden ışıklar söndü. Gerçekten korktum ve havluya uzanırken suyu kapattım. Körü körüne kendimi sildim ve bacaklarım yere kayarak eşyaların düşmesine neden oldu.
Ses etrafa çarpınca birden daha çok korktum. Hızlı bir şekilde gömleğimi ve kıyafetlerimi giydim, onları ters veya düz giyip giymemeyi umursamadım. Kapıyı açıp koridorlardan aşağı koşarken korkunç düşünceler kafamı doldurdu. Her şey o kadar karanlıktı ki hiçbir şey göremedim ve kayarak yere düşerken gözlerimi kapadım. Karanlık etrafımı sararken bir topun içinde toplandım. Ellerimde kokladığım kadar gözyaşı biriktiğini bile fark etmedim.
"C-Chanyeol!"Karanlıkta kalmaya dayanamadığım için bağırdım. Üzerinden geçen bir silueti ayırt edene kadar bir süre sonraydı.
"Baekhyun?"Chanyeol onu derin bir kucaklamaya çekerken sordu.
"Ben-çok korkuyorum."Sıcaklığa yaklaştıkça ağladım.
Sonra bir anda Chanyeol'ün sesi her zamanki gibi oldu.
"Baekhyun ne yapıyorsun?"Chanyeol'un beni ondan uzaklaştırmadan önce soğuk bir tonda sorduğunu duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...