kırmızı

569 41 2
                                    

Chanyeol'un bakış açısı

Kris ve Sehun'un kanepede uyuması ve Sünger Bob'un arka planda gülmesi dışında boş bulmak için öfkeyle merdivenlerden aşağı indim. 

Ama Baekhyun nerede? Evin içinden geçerken ön kapının biraz aralık olduğunu gördüm ve onu takip ettim. Takım elbisemi kendime sardım, son dakikada aldığım gibi iyi bir seçim olduğunu kanıtladım, rüzgar darbeleri duruşumdan geçti.  

Adrenalin devreye girdiği gibi körü körüne bir yolu geçtim, derin bir endişe içimde batıyordu. Endişeler ve sorular beni tüketiyordu. 

Baekhyun nerede? Beni bir daha terk ederse çıplak kalırım. Ona ihtiyacım var, onu seviyorum.

Lütfen, lütfen onu bulmama izin verin. Daha önce binlerce insana zarar verdiğimi biliyorum ama lütfen onu bulmama izin ver-benden bir şey almana izin vereceğim-en değerlisini alabilirsin umurumda değil sadece lütfen Baekhyun'u bulmama izin ver. Mutluluğumu elimden al. Acı çekmemi sağla umurumda değil ama Baekhyun'a şimdi ihtiyacım var. 

Rüzgar saçlarımın arasından süzülürken dudaklarımdan bulanık nefesler kaçtı. Yine koşarken gözlerim boş sokakları çılgınca aradı ve en büyük korku beni yiyip bitirdi.  Bunun tekrar olmasına izin veremem.

Tam ters yöne koşmak üzereyken onu fark ettim-saçları her yere uçuyordu ama muhteşem görünmeyi başarıyordu, minik çenesi rüzgardan titriyordu ve yüzü gözyaşlarıyla parlıyordu. Yine de başıma gelen en güzel insan ve hediyeydi.  Hafiflemiş kalbimle, onu tamamen bana doğru döndürmeden ve gitmesine izin vermeden sıkıca sarılmadan önce onu bir yan kucaklamaya soktum. 

"Baek-Baekhyun üzgünüm senden nefret edemem! Unutamayacak kadar önemlisin. Yüzünü, gülüşünü, pırıl pırıl gözlerini hiç unutmadım. Be-benimle kal lütfen. Evrendeki en büyük aptal benim ve bir daha incinip incinmemem umurumda değil. Sadece seni sevmek istiyorum. Lütfen."Baekhyun ağlayan yüzüyle baktı ve gözyaşları gözlerinin üzerinden süzülerek yüzünü daha çok parlattı. 

Ama Baekhyun bir şey söyleyemeden bana daha sıkı sarıldı ama bir anda beni itti. Silah ateşinin açık sesi yankılanırken ve hava durgunken her şey çok hızlı oldu. Yavaşça aşağı baktım ve altımdaki cüceden zayıf bir gülümseme gördüm.  

Geri gülümsemek istedim ama sonra zayıflayan esmerden acı çeken bir ifade geldi. Parmakları kavramasını gevşetiyordu ve bacakları dışarı çıkıyordu-eğer ben olmasaydım, yere düşecekti. 

Kan yavaş yavaş ellerimi boyadı ve ufak ufak dışarı döküldü. Tam bir güvensizlik içindeydim ve silahı işaret eden adama homurdandım. Bir el silahı savurduğunda beni vurmak üzereydi.

Nayeon o adamı tokatladı ve suçlu bir şekilde bana baktı.  Yumuşak bir ses beni sakinleştirip daha önce olan her şeyi unutturmayı başardığında tüm öfkemi serbest bırakıp onları öldürecektim.  

"Ch-Chanyeol seni bu sefer kurtardım. Harika değil miyim? En güçlü mafya patronunu kurtarmayı başardım. Ödül almayacak mıyım?"Baekhyun, nefesi yavaşlarken şaka yaptı. 

"Neden bu halde şaka yapıyorsun?! Lütfen uyanık kal."Nayeon doktorlarını aramakla uğraşırken bağırdım. 

"Chanyeol, umarım Nayeon ve sen birlikte mutlu bir şekilde yaşayabilirsiniz." Gözleri açık kalmaya çalışıyordu.

"Baekhyun" dedim.

Parmak uçlarımın arasında kan birikti. Normalde ellerimden kan akmasını çok severdim. Ama şimdi bu kırmızı rengin Baekhyun'dan sızdığını görmek acı verici ve korkunçtu.  Ona en değerli mutluluğumu elinden almasını söylediğimde ciddi değildim.

Başardın diye bana acı çektirmesini söylediğimde ciddi değildim. Mutluluğum gerçekten benden emildi ve acı kalbimde sert bir şekilde dövüldü, her şey bir karmaşa olana kadar her şeyi sıktı ve sıktı.

sadece benim // chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin