Esneyen Baekhyun, Chanyeol'dan inanılmaz derecede erken uyandı. Hehe, muhtemelen dün gece benimle ilgilenmekten yorgun düşmüştü. Baekhyun kafasında düşündü.
Cumartesi olduğu için Baekhyun ne yapacağını düşündü. Aniden burnu biraz kaşındı ve hapşırdı. Baekhyun, kendi hapşırması nedeniyle kaşlarını çatan Chanyeol'un yüzüne baktı. Gülümseyen Baekhyun işaret parmağını uzattı ve Chanyeol'ün kaşlarını düzeltti. Sonra Chanyeol tekrar rahatsız bir yüz yaptığında parmaklarını burnuna sokmak için kaldırdı. Baekhyun kıkırdadı ve Chanyeol'un çenesini takip ederek onun dudaklarına dokundu.
Baekhyun, Chanyeol ağzını açtığında ve Baekhyun'un parmağını hafifçe yerinde tutarak ısırdığında geri çekilmek üzereydi. Baekhyun kafası karışmıştı çünkü Chanyeol'un gözleri hala kapalıydı ama yine de parmağının ucunda ısırmayı başarmıştı. Yavaş yavaş Baekhyun, Chanyeol'u uyandırmadan parmağını çekmeye çalıştı. İki dakika sonra Baekhyun pes etti ve hala Chanyeol'un ağzına sıkışmış parmağının ucuyla yatakta oturdu.
"Köpek yavrusunu bırakmamı mı istiyorsun?" Chanyeol mırıldandı ve Baekhyun parmağını hızlıca kendine çekme şansını yakaladı.
"Ne zamandan beri uyanıksın?"Baekhyun, Chanyeol'un koluna parmağını silerken sordu.
"Hapşırdığından beri."Chanyeol kıkırdadı. Baekhyun, yanakları kızarırken yüzünü avuçlarına gömdü. Chanyeol yüzüne dokunduğumu hissetti mi?
"Chanyeol, Cumartesi olduğu için dışarıda vakit geçirelim!"Baekhyun konuyu değiştirmeye çalıştı ve bir fikir önerdi, aynı zamanda Chanyeol'un ofiste ne kadar ciddi ve sıkıntılı göründüğünü biliyordu. Dışarıda biraz zaman geçirmeli ve onun yaşındaki insanlar gibi eğlenmeliydi.
"Tabii, nereye gidelim?"Chanyeol hala biraz uykulu sesiyle sordu.
"Söylediğim yere mi gideceğiz?"Baekhyun sorguladı.
"Mm." Chanyeol basitçe cevap verdi.
"Atari salonuna gidebilir miyiz?"Baekhyun heyecanla bir şekilde zıplayarak sordu.
"Neden? Bu çok çocukça."Chanyeol itiraz etti ve Baekhyun yatakta zıplamayı bıraktı.
"Peki."Baekhyun, bir kıyafet seçmeden önce kollarını germek için ayağa kalktığında söyledi. Chanyeol, Baekhyun banyodan çıktıktan sonra gözlerini yormadan ovuşturdu ve süt rengi bacaklarını gösteren büyük bir siyah tişört ve açık gri şort giyen Baekhyun'u gördü. Baekhyun kapıya doğru yöneldiğinde Chanyeol sordu,
"Yah! Nereye gidiyorsun?"
"Olmak istemediğin, gerçekten çocukça bir yere."Baekhyun açıkça belirtti ve kollarını çaprazladı.
"Neden atari salonuna gitmek istiyorsun? Müzeler veya sanat galerileri gibi faydalı yerlere gitmelisin."Chanyeol ısrar etti.
"Bazen de biraz eğlenmelisin."Baekhyun ona geri döndü.
"Güzel bir sanata bakmak nasıl eğlenceli değil?"Chanyeol iddia etti.
"Güzel Sanatlar da eğlencelidir ama hadi atari salonuna gidelim!"Baekhyun ısrar etti.
"Hayır, kendi başına git."Chanyeol yastığa kafasını düşürmeden yanıt verdi.
"Bende öyle yapmayı planlıyordum."Baekhyun üfledi.
"Sehun'a sorarsam muhtemelen kabul eder."Mırıldandı Baekhyun ve Chanyeol ona bakan bir gözünü açtı. Baekhyun telefonunu ararken, Chanyeol komodinden telefonuna ulaştı ve mesaj attı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece benim // chanbaek
FanfictionPark Chanyeol, Park İşletme'nin CEO'sudur ama aynı zamanda daha fazla güç ve paradan başka bir şey istemeyen acımasız ve soğuk kalpli bir mafya patronudur. Kurnaz ve hesapçıdır. Herkes hata yapar ama eğer Chanyeol'e hata yaparsan - oyunun dışında...