Bejegyzés

362 22 9
                                    

Hola Minna!

Visszatértem a japnyolommal egy nagyobb szünet után, hogy megosszak veletek pár információt. Az első, és legfontosabb, nem fogom megírni a Shounen ai szálat. Nem találtam hozzá inspirációt, meg már így is túl hosszú volt a történetem. Így nem lesz Shounen ai, az előző részeket is leszedtem. Akit érdekelt volna a befejezése, annak itt gyorsan elmondom, mi lett volna a lényege. 

-----------

Deku és Bakugou valójában már rég túl tudták magukat tenni a traumán, de volt egy szervezet, akik kémkedni akartak a hősök után, kettőjüket kihasználva. Volt a szervezetnek egy tagja, aki képes volt árnyakat létrehozni, mások alakjában, és beszéltetni tudta őket. (Valami olyasmi, mint Rena Rouge képessége a Miraculous ladybugból, ha tudjátok, miről beszélek) Ez viszont csak egy másik személy agyában tud megjelenni, így mások nem láthatták az alakokat. Ez viszont azt leszámítva, hogy egy bizonyos hatókörön belül kellett lennie a képesség használójának, az áldozat elméjét is megterhelte, így ha túl sokáig húzta, elaludt a személy. Ezért tűnt mindig egy álomnak az egész, és ezért volt egy kém a soraikban. Maga Deku és Kacchan volt a kém. Amikor Bakugou-kun kilépett a nyomozásból a szervezet után, Dekut vették célba, Kacchant békén hagyták. Bakugou állapota ezért javult, míg Izukué rohamosan romlott. És hogy hogyan szedték ki belőlük az információkat? Egy pszichológus segítségével, akit Kuramának hívnak. A megbeszéléseiken Kurama könnyedén kiszedte belőlük az információkat, mivel amit álomnak véltek a megbeszélések folyamán, az tulajdonképpen az emlékeik voltak. 

Na mármost, még egy személyről nem esett szó. A szervezet vezetőjéről. Arra gondolom már rájöttetek, hogy a képeslap, amit találtak az épület felrobbanása után, az ugyanazt a képet ábrázolta, mint ami Kurama falán volt, de kit is ábrázolt a kép? Kirát. A vörös-fehér hajú hölgyeményünket. A szervezet vezetőjét. 

Szóval miután mindenre rájött Deku és Kacchan, csapdába csalták a szervezet fejét, és Kuramát, majd felajánlották nekik a lehetőséget, hogy az ereiket ne a rosszra használják, hanem álljanak át az ő oldalukra, információkat átadva. Szóval a szervezet, amit Kira annyira szeretett megmaradhatott, nem veszett el, viszont a fontos információkat már a hősöknek szivárogtatták át. És kb ennyi. Dekut és Kacchan most már végleg békén hagyom (mármint ebben a fancitionben)

-------------------

A következő bejelenteni való, hogy most egy kicsit szünetet tartok az írásban, ugyanis találtam pár olyan írót és történetet angolul, amiket szeretnék veletek megosztani, mivel már az író is engedélyt adott a fordításra. További szép nyarat mindenkinek, élvezzétek, amíg lehet :)

Továbbá köszönök minden vote-ot, kommentet, és minden egyebet. Pont pár napja történt (A névnapomon :D), hogy egy olvasó megemlítette a történetemeta saját könyvében ihlet forrásként, ami nagyon-nagyon jól esett. (Ez is az egyik oka, hogy visszatértem, a másik, hogy végre nem angol billentyűzetű a laptopom ':) ) Ez úton is köszönöm. 

Ne aggódjatok, nem fogok eltűnni a japnyolommal, annyira nem vagytok szerencsések. Legközelebb egy fordítással jövök Clouds-tól. 

Sayonara chicos y chicas!

BNHA - Eltűnt gyermekWhere stories live. Discover now