Döntés

1.5K 147 3
                                    

Nem tudom, mennyi időt töltöttem ott lent. Néha az egyik fal felől hallottam neszezést, de letudtam azzal, hogy bizonyára egerek is vannak itt. Néha elnyomott az álom így még a fényváltozásokat figyelembe véve sem tudtam megmondani, mennyi idő volt. Csak arra vártam, hogy 'ő' megint lejöjjön. 

Egyszer csak kinyílt a cella ajtó. Odatekintettem. Nem volt elég erőm, hogy odafordítsam a fejemet, csak a szememet mozgattam. De nem az jött be, akiben reménykedtem. Shigaraki Tomura. A kézfejes gonosztevő bezárta maga mögött az ajtót, majd elém állt. 

- Ne is reménykedj benne, hogy levesszük a láncokat, akármennyire is erőtlennek mutatod magadat. Egyszer már eljátszottad ezt a lehetőséget. Most a miénk vagy. És senki nem fog megmenteni. Ezt a helyet soha nem fogják megtalálni. Kitalálod, hogy kinek az ötlete volt, hogy itt rendezzük be a bázisunkat? Erőtolvajé. - Erre a névre megrándultam. Ne nevezze így! Ő nem gonosz! Nem tagja a szövetségüknek!

Megpróbáltam kiszabadulni, sikertelenül. De a rángatózásommal így is megijesztettem Shigarakit. Hátraugrott, majd a cella ajtaja felé fordult.

-Erőtolvaj! Biztos, hogy nem tud kiszabadulni? - És kilépett az árnyékból Deku. Szóval végig ott volt. 

-Biztos. De most komolyan. - Eltakarta az arcát, csak a válla remegését láttam. - A nevem miatt vagy kiakadva ennyire? Hát én mindjárt elbőgöm magam a röhögéstől. - Levette a kezét az arcáról. És megint az a sátáni vigyor. - Hát ez kész. Te késztetsz rá, hogy csatlakozzam a másik oldalhoz, erre nem vagy hajlandó elfogadni az új nevemet? Befejezte a mosolygást és komoly arccal ránézett Shigarakira.

-De most visszatérve a fontos dolgokhoz, hálás lehetsz. A főnöknek van egy ajánlata. 

-Igen. Szóval. Egyszer már kicsúsztál a kezünkből. de mi még igényt tartunk rád. Szóval csatlakozol hozzánk. Mit szólsz? - Ezt komolyan kérdezi? Soha! Minden erőmet beleadtam és megráztam a fejemet. Majd egy gyilkos pillantást vetettem rá. 

-Nos, így is megoldhatjuk. Majd Erőtolvaj megtör téged. Később újra megkérdezlek. - Kiment, de az ajtót nyitva hagyta. Deku utánarohant. Valamit beszéltek. de nem tudtam már kivenni, hogy mit. Elfáradtam. Aludni akartam. Ezt jelenti elveszteni az erőm 80%-át? 

Éppen becsuktam volna a szemem, mikor Deku visszajött. Levette a bilincseket a lábamról és a kezemről. Felrántott, de nem bírtam megállni a lábamon. Össze estem volna, ha nem tart meg. A hónom alá nyúlt és kicipelt engem a cellából. Alig fogtam fel az útvonalat, amin mentünk. Csak annyit érzékeltem, hogy egy másik terembe vitt engem. Valamit szöszmötölt a nyakamnál, majd egy halk kattanás után ledobott a földre. Felnyögtem. 

Újra volt hangom. Elém guggolt és megfogta az egyik csuklómat. Egy láncot rakott rá. A szemembe nézett. Megrázta a fejét. 

-Ne aggódj, nem öllek meg. a főnök ezt külön parancsba adta. Csak egy kicsit megtörlek. - Felállt, majd elment a látószögemen kívülre.

De most, hogy levette rólam azt a nyakörv szerűséget, ami eddig tehetetlenné változtatott, újra úgy éreztem, hogy gyűlik bennem az erő. Kiszabadulok innen és őt is viszem. 

Visszatért. Valamit rátett a nyakamra. Az eddig összegyűjtött erőm elszivárgott. Ránéztem.

- Komolyan azt gondoltad, hogy nem fogom gátolni a képességeidet? Csak lecseréltem egy egyszerűbbre, ami nem gátolja a hangot. - Rátette a másik kezemre a láncot. - És amit nem baj, ha összevérzel. 

Elkerekedett a szemem. Ő fog megkínozni? Utána kaptam a fejemet, akármilyen sok erőmbe került, de ő rám sem hederített. Megfogott két láncot, aminek nem láttam a végét és meghúzta. Ezzel együtt én is felemelkedtem a padlóról. A kezeim a hátamnál megfeszültek, a lábam már nem érte a földet. Felnyögtem a fájdalomtól. Körbenéztem a termen.

Mindenhol kínzószerszámok voltak kifüggesztve. Volt, amiről még a fáradtságot sem vették, hogy az előző áldozat vérét letakarítsák. Deku éppen a sarokban álló kemencénél tüsténkedett, majd a kezébe vett valamit, és odavitte hozzám. Felemelte. Egy vörösen izzó vasdarab volt, a gonosztevők szövetségének logóját formázta a feje. Megrándultam.

-Ugyan már, Kacchan. Ez nem fáj annyira. Hiszen még nem is kezdtem igazán neki a mókának. - Megkerült, lehúzta a pólóm nyakrészét, majd a vállamra nyomta a vasat. A termet betöltötte az égett hús szaga. Felüvöltöttem a fájdalomtól.


BNHA - Eltűnt gyermekWhere stories live. Discover now