Az, hogy az osztálytársaim átjöttek hozzám, már fél éve történt. Azóta újra iskolába járok. Különös módon, ők négyen szintén abba az iskolába jelentkeztek, amibe én, és egy osztályba kerültünk. Azóta néha-néha segítenek nekem, hogy úgy tűnjön, mintha lenne erőm. Az első napokban az osztály többi tagja folyamatosan minket bámult, de aztán hozzá szoktak a jelenlétünkhöz. Először a tesi órák előtt amikor átöltözünk mindig éreztem a szemeiket magamon, de aztán hozzászoktak, hogy ilyen vagyok és már nem bámultak. Lassan képes voltam normális pólókat viselni, néha-néha még egy rövidujjút is megengedtem magamnak. Nem egyszer volt, hogy eljöttek hozzánk az újságtól, hogy írjanak rólam, de ezt mindig elutasítottam. Nem akartam felhajtást. Azóta is rendszeresen járok a kórházba, de semmi esélyt nem látnak arra, hogy meggyógyítsanak. És mintkiderült, ennek a szernek a hatása nem hogy lassan elmúlik, hanem folyamatosan rombolja a sejtjeimet. Vagyis, ha nem kapom meg az ellenszert, egy bizonyos időn belül, akkor örökre ilyen maradok. AZtán egy nap minden megváltozott.
Aizawa-sensei eljött hozzám, hogy beszéljünk, én peig éppen azzal a kapszulával játszottam, amit Deku adott nekem. Mikor belépett a szobámba, én éppen az íróasztalomnál ültem és forgattam a kezemben. Rám nézett és kikerekedett a szeme, majd kikapta a kezemből.
- Ezt honnan szerezted? - Nem tudtam mire vélni a dolgot és nem akartam elmondani neki, hogy mi történt, ezért ködösítettem.
- Deku adta nekem aznap, amikor elvette az erőmet a sikátorban. Miért?
- Azért, mert ezt azonnal el kellett volna juttatnod hozzánk. Miért nem tetted? - A szám elé tettem a kezemet.
- Azért, mert egy olyan módon adta nekem, amiről nem akarok beszélni. - Kérdőn nézett rám, de úgy tűnt, ezzel lezártnak tekinti a témát, mivel zsebre tette a kezét, és oda állt elém.
- Most egy másik témáról szeretnék veled beszélni. Az orvosok végleg feladták, hogy megtalálják az ellenszert. Ráadásul kivizsgálták, hogy háromnegyed éved van, amíg elveszíted az erődet. Ebből egy fél már eltelt. Vagyis három hónapod van arra, hogy visszakapd. Ezért beszéltem a feletteseinkkel. - éreztem, hogy valami olyat fog mondani, ami sem neki nem tetszik, sem nekem nem fog tetszeni.
- Mi lesz velem?
- Visszamész a Gonosztevők Szövetségébe. - Elkerekedett a szemem. Nem, ezt nem várhatja tőlem!
- Kizárt, hogy visszamenjek oda!
- Gondolkozz már nyugodtan! Csak ők tudják visszaadni az erődet és nekünk pedig szükségünk van valakire, aki naprakész információkkal szolgál. Csak jól járunk vele!
- Nem! Csak ti jártok jól vele! Én nem megyek oda vissza, még akkor sem, hogy ha ez az egyetlen esélyem, hogy újra legyen erőm! Ez lehetetlenség! Rá fognak jönni, hogy csak azért vagyok ott, hogy információkat adjak nektek, és akkor a családom is kárát látja a helyzetnek! Nem!
- Ők nem fogják kárát látni, mert megfigyeljük őket. - Lehalkította a hangját. - Nem kéne elmondanom, de van egy olyan sejtésünk, hogy van egy beépített emberük a fentieknél. És nem kicsi az esélye, hogy az orvosok között is. Ezért nem találják az ellenszert. Szükségünk van valakire, aki kinyomozza ezt. És csak te vagy képes oda bejutni, mivel ki tudja miért, igényt tartanak rád.
- Nem tudnátok mást küldeni? Vagy nem tudtátok volna ezt korábban elkezdeni kinyomozni?
- Már volt bent valaki, aki információkkal szolgált, de egy ideje nem jelentkezett. Úgy tűnik, elkapták. Ezért szükségünk van valaki másra. És te kapcsolatba tudsz velük lépni.
- Mégis hogy?
- Nos, mivel Erőtolvaj is ott van, ezért sikerült kidolgozniuk egy olyan eszközt, amivel képesek a hangulatodat ellenőrizni. Ha sok ideig depressziós hangulatod van, akkor kapcsolatba fognak veled lépni. És akkor egyezz bele az igényeikbe, menj vissza. Azután pedig próbálj meg minél többet kémkedni, hogy információkat gyűjts nekünk.
- És a másikkal mi lesz?
- Nem tudjuk, mi történt vele, így nem is kérünk hogy kutakodni próbálj utána. Azzal magadat is veszélybe sodornád.
- És mi lesz, ha célba veszika családom? Azt nem fogják észrevenni, hogy folyamotosan figyelitek őket?
- Nos, azt fogjuk mondani, hogy azért figyeljük őket, hogy kapcsolatba lépsz-e velük. Mivel megint el fogsz tűnni, és nagy valószínűséggel megint te leszel Naifu Nage, ezért úgy kell tennünk, mintha sejtenénk, hogy megpróbálsz kapcsolatba lépni a családoddal.
- Lenne még egy kérdésem.
- Ki vele. - Egy ideje már gondoloztam rajta, de még senkit nem mertem megkérdezni.
- Miért nem látom sehol All Mightot?
- Nem mondták nkeed?
- Nos, az utolsó hírem róla, hogy aznap, amikor elfgtak, a tévében azt mondták, hogy eltűnt. Megtalálták?
- Nem. All Might eltűnt és ezt a Gonosztevők Szövetségével hozzuk kapcsolatba. De semmit nem tudunk róluk, a kémünk nem mondott erről semmit, ráadásul folyamatosan attól retteg mindneki, hogy örökre elvesztettük őt. Ez egykényes téma, így a lehető legkevesebbet beszélünk róla.
- Értem.
- Szóval, elvállalod? - Elgondolkoztam. Talán képes leszek az erőm nélkül élni, de hogy őszinte legyek, nagyon hiányzik a bizsergés, amikor felrobbantok valamit. És fontos, hogy információkat gyűjtsünk róluk. A családoma nem érheti baj, de én folyamatosan veszélyben leszek. Lehet, hogy ölnöm kell majd, hogy elhitessem velük, közéjük tartozom. Vagy kínoznom.
- Két feltétellel vállalom.
- És mik lennének azok?
- Először is. Bármit is teszek az alatt az idő alatt, amíg tart a kémkedés, amikor végeztem, semmi büntetést nem fogtok rám kiróni érte. Hiszen meg kell majd győznöm őket, hogy közéjük álltam. - Bólintott.
- Ez természetes. Az, amit művelni fogsz, teljes titokban tartjuk, és ha végeztél, az aktát töröljük.
- Másodszor. Azt, hogy hova tűntem, mit csinálok és miért, elmondja Kirishimának, Todorokinak, Urarakának és Iidának.
- Na, ez már egy kicsit keményebb dió. Nem tudjuk, hogy fogják fogadni.
- Ha nem egyezik bele a feltételeimbe, akkor nem vállalom!
- Rendben, rendben! Elmondom nekik. De nem létesíthetsz velük kapcsolatot, nehogy megsejtsenek valamit a Szövetségben. - Bólintottam. Ő felállt és elindlut kifele.
- Na, én mentem. Kösznjük a segítséget. Naifu Nage. - Majd kilépett a szobából
YOU ARE READING
BNHA - Eltűnt gyermek
FanfictionMi történik, ha a gyermekkori osztálytársad, akit folyamatosan piszkáltál erősebb lesz nálad? Mi történik, ha az erő, amit kapott, az első számú hős ereje? És ha ezt te dühből elmondod a világnak? Mert csak emiatt lett jobb nálad? És utána az osztál...