Kitabın Tarihçesi

335 10 13
                                    

Merhaba.

Ben Ümmü Gülsüm.

Bordo Ev kitabım benim için başka dünyalara açılan kapım oldu. İlk temellerini arkadaşım @hunterbegum ile onun evinde attık, kısa süre aynı hesaptan yazmaya çalıştık ama olmadığını fark ettik ve onun okul dertleri araya girince sürdürmesi bana kaldı. 

Onunla beraber başladığında kitabımızın adı 'Erkek Misin Kızım Sen' idi. Zamanla bunun çok cinsiyetçi ve çocuk işi olduğunu fark ettim. 

İkinci adını bulmak adına Wattpad'in altını üstüne getirdim, diğer kitaplarla benzer bir ismi bulunmasını, fazla edebiyat barındırmasını istemedim ve ne akla hizmetse 'Çılgınlar' oldu. Tamam, kabul ediyorum, içindeki karakterler öyle. Yine de herhangi kitaplara bile uyumlu olmadığını anladım, zamanla gözüme battı. 

Tekrar değiştirdim. Yine günlerce Wattpad'i karıştırdım, başlıklar bulup arattım, uydurduğum hiçbir isim içime sinmedi. Bölümleri yazarken o eve, Bordo Ev'e taşındılar. Ben de düşündüm ki kitabın içinden bir şeyler olsun. 'Bordo Ev' oldu ve böyle de kaldı. 

Erkek Misin Kızım Sen 100'cü bölümlere kadar sürse de Bordo Ev kitabı artık 80 bölümdür.

Aslında bu kitap çok ağır, dram ve gözyaşları içeriyordu. Hatırlayanlar olursa önceki finalimi bilirler; herkes ölüyordu. Merak etmeyin, onu değiştirdim ama ölüm yok da değil. Her neyse.

İlk yazmaya başladığım zamanlar 14 yaşımdaydım. Yazım yanlışları, saçma sapan cümleler, anlatamayacağım kadar yanlışlar vardı. Şimdi de var. Yok değil.

Defalarca sildim, geri yükledim, bölümlerini değiştirdim. Hiçbir okuyucum, arkadaşım benden vazgeçmedi. Onlardan özür diliyor ve teşekkürlerimi sunuyorum.

Bordo Ev -Orijinal-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin