"Hoşgeldin Ali,"
"Hoşbuldum." Ali titriyor, derin derin nefesler alıyor.
"Yara izini kapatmadığın için teşekkür ederim. Nasılsın?"
"İyiyim, sağ ol. Sen nasılsın?"
"Bende iyiyim. Heyecan böyle gitmiyor, fark etmişsindir. Başlıyalım mı?"
"Tabii."
"Pekâla. motorcu_z1000sx sormuş; İren'e yapılan şaka sana yapılsaydı tepkisi ne olurdu?" Ali kaşlarını çattı.
"Bilemiyorum. Her şeye anında tepki gösteren biri olduğum için ilk yanımdaki kişiye saldırmak olurdu. Evet Ertürk sülalesine karşı fazla vahşiyim. Ama bizim sülalede vahşi değilsen, hayatta kalamazsın." Yazar gülerek;
"Sakin ol, yoksa şimdiden kaçıcam. Zaten bir heyecan var bende de." Ali güldü.
"Soyadı Ertürk olmayanlara ısırmıyorum."
"İren'de soyadını alacak, ona öyle mi davranacaksın?" Ali şokla yazara baktı.
"Gerçekten o lafımdan, bu lafı nasıl çıkardın? Yok öyle bir şey. İren'e daha bir şey diyemiyorum, kaldı ki ona saldırıcam. Kimse inanmaz buna."
"Sakin ol, sakin ol. Geçiyorum. DurduArdic 'dan tam 6 sorun var. İren'i tek kelimeyle anlatır mısın?"
"Hayır. Tek bir kelimeye sığamayacak kadar özel ve güzel."
"10 sene sonra nerede olmak isterdin?" Ali gülümsedi.
"İren'le çocuklarımızı büyüteceğimiz evde olmak isterdim."
"Hm. Çok yakın olduğun ona çok değer verdiğin bir arkadaşın var diyelim ve bu arkadaşın İren'den hoşlanıyor. Sırf arkadaşın için İren'den uzak durmaya çalışır mısın?"
"Hayır. İren'e bırakırım kararı. O beni seçerse bırakmam, bırakırsa. Düşünmek istemiyorum."
"Ali neden arabalar ve motor?" Ali biraz düşündükten sonra verdi cevabını;
"Arabayla bir kaç kişiden fazlaysak araba, yalnızsam veya sadece yanımda bir kişi varsa motor. Motorun trafik derdi yok, o yüzden rahat. Zaten kazadan sonra arabayla trafikte aşırı hız yapamıyorum, en fazla 80'le gidiyorum."
"Kazadan çok iz kaldı sana. Hem fiziken, hem ruhen."
"Evet. Maalesef."
"Diğer sorsunua geçiyorum; Ailenden biri ile tatile gitme şansın olsa kiminle giderdin?"
"Aslan abiyle. Kuzenim diye demiyorum gerçekten insan onunla sıkılmıyor. Bomboş bir odada kilitli kalsak, gene eģlendirir. Şakacı, deli dolu biri."
"Seviyorsun yani?"
"Ne diyorsun sen ya, İren olmasa onunla evlenicem." Gülüştüler.
"Al bir deli daha. Bu son Sorusu; İren kaybolsa ve herkes onun öldüğünü düşünse, İren'i sevmekten vazgeçer misin?"
"Hayır. Şimdi kimse demesin altı üstü birbirinizi seviyorsunuz, öyle deģil. İren, ailemden sonra her kusurumla seven tek insan. Ben onun sayesinde böyle özgürce dışarlardayım. O olmasaydı evde çürüyor olacaktım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordo Ev -Orijinal-
Humor•Bordo Ev• İlk yayımda olduğu zamanki halidir, kitapla veya diğer düzenlenmiş haliyle alakası yoktur. Sene 2016 İçinde bolca yazım hatası vardır. Sadece aile kurgusudur. Lgbti+ yoktur, karakterlerin hepsi kardeşler veya birbirlerini kardeş gibi görü...