İren'den
"Vay delikanlı gönlüm vay! Sen bu kurşunu yine mi yedin? Hani aşk bize gurbetti, yine mi sevdin?" Uras'ın mırıltısına güldüm.
"Yine mi aşık oldun, Uras?" Yanındaki boş sandalyeye oturdum.
"Yo! Ne âlaka?"
"O şarkıyı söyleyince, aşık oldun sandım." Güldü.
"Ahmet Kaya'nın 'Nereden Bileceksiniz' şarkısındaki içtiğimi kısmını söylesem, alkol alıyor mu sayılıyorum?"
"O şarkı da içtiģimi kısmı mı var?" Cahil bu Taylan abi ya.
"Hani var ya 'siz benim neden içtiğimi nerden bileceksiniz!'"
"'Siz benim neler çektiğimi nerden bileceksiniz'" Rüzgâr abi saçlarını kuruladığı havluyu omuzlarına attı.
"Bismillah deyip başlayın yemeğe," Levent'in dediğine güldüm. Babam gibi o'da.
"Valla Levent bu evde çoğu kişiden küçük, ama daha babacan tavırlı." Ferit abi, Begüm'ün dediģine göz devirdi.
"Ulan biz yapınca kabadayı, Levent yapınca babacan mı oluyor? Adalet bunun neresinde?" Kahkaha attım.
"Kıskanma abi. Yakışıklı ol, sende sevilirsin." Bana zeytin attı.
"Ama Levent bir şey desene ya!"
"Beni şu kafenin sahibi aradı. Konuştuk, bize gerek kalmamış. Yeni eleman almayı düşünmüyorlarmış," e bu güzel habere Levent niye donuk?
"Ne oldu lan sana? 1 gece de beynin mi yaşlandı? Sevinsene," Levent sahteden güldü.
"Çok mutluyum! İhihihi!" Kahkaha attık.
"Aman sen gülme Levent. Ben hayatımda o kadar itici gülüş görmedim,"
"Aman be! Yaranamıyoruz." Uzun bir süre sessizlik oldu.
"Şu Ertürk'ler nerede ya? Uzun zamandır yoklar,"
"Hani bu evde Ertürk lafı duymayacaktın, Alen bey? Hem uzun bir zaman dediğin 4 gün." Alen göz devirdi.
"Geri zekalı. Aiden, bizi korumak için bekliyormuş. Sen gün mü sayıyorsun lan?"
"He! Gün sayıyorum. Okullar açılmadan önceki gecesinde şirketlerine gitmiştim ya," takmadı.
"Ben, Mark'ı özledim lan. Sevecen adamdı," Ferit abi derin bir nefes aldı.
"Şahsen bende özledim. Ama demeye korkuyorum! Yapmışsınız beni bi' kabadayı, ne desem bir şey daha diyorsunuz!" Güldüm.
"Tamam bir daha olmaz,"
"Arasana, İren. Bugün boşuz, bir şeyler yapalım." Telefonumu cebimden çıkardım.
"Sen niye telefonu cebinde taşıyorsun?" Tam cevap verecekken;
"Sevgilin mi var lan?" Oha ama! Yuh!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordo Ev -Orijinal-
Humor•Bordo Ev• İlk yayımda olduğu zamanki halidir, kitapla veya diğer düzenlenmiş haliyle alakası yoktur. Sene 2016 İçinde bolca yazım hatası vardır. Sadece aile kurgusudur. Lgbti+ yoktur, karakterlerin hepsi kardeşler veya birbirlerini kardeş gibi görü...