Ralli yapılan yere az bir yolumuz kalmıştı, ama bilin bakalım ne oldu? Benzin bitti. 5 dakikalık yolu, 2 saate bitiremedik. Begüm hanım rahat tabi, kurulmuş sürücü koltuğuna biz arkada araba itelim, birde bize emir veriyor. Benzinciye gelince kimseyi umursamadan kendimi yere attım.
"Ölüyorum ya! Allah'ım sana söz, bir daha Kayla malıyla bir yere çıkmicam. Bacaklarıma kramp girdi,"
"İrem kısa kes!" Kavga çıkmasın diye sadece göz devirdim.
"Abi su alır mısın?" Bana baktı ve sahte sahte güldü.
"Sen yoruldun, ama ben yorulmadım mı? Kalk kendin al,"
"İyi be," deyip markete girdim. Suyu aldım çıktım, arabaya geçip bitirdim, lavabo ihtiyacım gelince tekrar arabadan indim.
"Nereye lan?" Kayra abi sordu.
"İşemeye,"
"Öküz öylemi denir? Lavaboya gidiyorum da diyebilirdin." Dedi Begüm.
"Lavaboya mı işeniyor?"
"Git lan!" Tuvalete girdim. İşim bitince kabinden çıktım, ellerimi yıkarken başka bir kabinden erkek çıktı. Adam bana tip tip bakıyor, direk çıktım ve işarete baktım ulan erkekler tuvaletine girmişim. Rezil oldum. Arabaya binip hırkayla kafamı sakladım.
"Ne yapıyorsun lan mal?" Begüm sus
"Buradan hemen gide bilir miyiz?" Adam beni görürde yanıma gelir diye korkuyorum.
"Niye?"
"Şeytan gördüm," şimdi gerçeği söylesem dalga geçerler, o yüzden gerek yok.
"He he bizde yedik," Kayra'ya sinirle baktım, kafam cama gitti ve o adam beni görünce gülümsedi. Tekrar kafamı sakladım, araba hareket edince çıkardım.
"Hani benle bir yere gitmeyecektin İrem hanım?"
"Ama Kayra abicim, ben Kayla dedim. Hem isim yanlış, hemde soy adı yok," yakında kıvırmaktan dansöz olucam.
"Kıvır kıvır yakında dansöz olucan İrem." Ona doğru gittim. Ben arkada oturuyorum, Begüm'le. elimi uzattım Kayra abiye.
"Kayra abi, 2 aylık bir ateşkes imzalıyalım. Ne dersin?"
"Ne demem, bu derim." Ona tip tip bakmaya başladık.
"Hani İren dedi ya ne dersin diye, bende ona dedim öyle. Ne demem, bu derim diye esprili yani. " Hâlâ ona tip tip bakıyoruz.
"Tamam ulan kabul iğrençti. Neyse tamam imzalıyorum." Diyip elimi sıktı.
"Sağ ol," arkama yaslandım. Begüm kulaklığını takmış uyuyor. Onun hobisiydi giden arabada uyumak. Ayakkabılarını çıkardım, bacaklarını koltuğa koydum kafasını dizlerime koyup saçlarını okşadım yerine biraz daha yayıldı. Uras arkaya döndü
"Uyumuş,"
"Hı hı aynen. Kayra abi aç pal station'u kopalım azcık."
"Seve seve İren," açtı son ses.
"Geldik." Araba durdu, Begüm'ü uyandırdım kalkıp ayakkabılarını giydi. 15 dakika geç kalmışız. Ferit ile Taylan abinin yanına gittik. İzlerken önde olduğumuz ve toprak çok olunca aynı fil b*kunun altında kalmış bakıcı gibi oldum.
"Ulan ralliyi bulanın anasını-"
"İren annen arkanda," u dönüşü yaptım hemen;
"Anasını bacısını teyzesini sevim, ay ne kadarda tatlı. Ballı pare seni, yerim seni ben. Aşkım bir tanem." Bizim grup ve beni duyan bir kaç insan kahkahalara boğuldu. Arkamda kimse yok dimi? Ben nasıl kandım ya? Nasıl kandın İren?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordo Ev -Orijinal-
Humor•Bordo Ev• İlk yayımda olduğu zamanki halidir, kitapla veya diğer düzenlenmiş haliyle alakası yoktur. Sene 2016 İçinde bolca yazım hatası vardır. Sadece aile kurgusudur. Lgbti+ yoktur, karakterlerin hepsi kardeşler veya birbirlerini kardeş gibi görü...