Röportaj 7 : Uras Gökberk, Levent Gürsap

371 18 84
                                    

"Hoşgeldiniz beyler! Nasılsınız?"

"Hoşbulduk. İyiyiz," dedi Levent. Uras göz devirip;

"Sen nasılsın?" Diye sordu.

"Bende iyiyim, teşekkür ederim Uras."

"Rica ederim."

"Başlıyalım mı?"

"Tabii."

"Pekâla. mavii-pandaa 'dan toplam 6 sorunuz var. Uras sana 4, Levent sana da 2 tane sorusu var. Levent, senden başlıyorum. İlki; Levent, seni sevir sana yemin edir. Eğer evlenecek olsan eşinin nasıl biri olmasını istersin?"

"Ciddi biri olmasını isterim. Şaka yapmayacak, nerede nasıl konuşacağını bilecek. Boş konuşmaması gerek. Sonra," Levent biraz düşündükten sonra; "temiz olsun ve sorumluluklarını bilsin."

"Sert de olsun mu?" Diye alayla sordu yazar.

"Evet."

"Sıkıcı bir Levent. İkinci sorusu; Levent, en sevdiğin hayvan, yemek, renk ve araba?"

"En sevdiğim hayvan karınca, yemek patlıcan oturtma, renk lacivert, araba ise Mitsubishi."

"Mitsubishi iyi araba. Uras sana geçiyoruz. İlk sorusu; Uras, sevdiğin var mı? Daha önceden oldu mu?"

"Şu anda bir sevdiğim yok, ama önceden vardı."

"2.'si; Uras, Bordo Ev'den gitmesini istediğin biri var mı? Varsa kim?"

"Hayır. Biz hep birlikte güzeliz, birimiz bile gitse eksik kalırız. Bir elin parmakları gibiyiz."

"Sadıksın. 3. ; Uras, önceki kitapta Begüm'ü seviyordun, burada da seviyor musun?"

"Hayır. Begüm kardeşimdir ve bir ömür öyle kalacak."

"Aferin. 4; Uras, en sevdiğin yemek ve hayvan?"

"Yemek ayrımı yapmam, her yemeği severim. Hayvan ise Vombat. 5 kilometre öteden tehlikenin kokusunu alır. Tamam. Bayılıyor kokuyu alınca, ama hiç değilse 5 km öteden kokuyu alıyor."

"Çok garip birisin Uras. Pekâla. mavii-pandaa 'daya soruları için teşekkür ederiz. Sırada randomsuzolmaz6 'dan 20 sorunuz var. Başlıyorum, 1; yaz insanı mı kış insanı mısınız?"

"Ben yaz insanıyım,"

"Ben kış."

"2; kitap veya şiir yazdınız mı daha önceden?"

"Ben şiir yazıyorum," dedi Uras.

"Öyle şeylerle uğraşmak boş bir şey gibi geliyor bana. Eğer yaşamak istiyorsan daha mantıklı şeylerle savaşmalısın."

"Hobi olarak da yapabilirsin Levent,"

"Evet. Ama bana boş ve saçma geliyor. Özür dilerim bunlarla uğraşan arkadaşlardan böyle dediģim için, ama bana öyle geliyor yapacak bir şey yok."

"Ah! Pekâla. 3, Kadının ve erkeğin eşit olduğuna inanır mısınız? Yoksa birisi hep daha mı üsttedir?"

"Hayır. Kadın ve erkek haklarda eşittir. Zaten insan hakları diye geçiyor hep; kadın veya erkek hakları diye geçmiyor. Yani bu da demek oluyor ki her insan eşittir, cinsiyet, yaş fark etmez."

Bordo Ev -Orijinal-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin