Sabah uyandığında, gözlerini ovuşturup iç çekti ve başını çevirip yanında yatan Rachelle'e baktı.
Yan dönüp, dirseğinden güç alarak başını eline yaslayarak onun uyuyan yüzünü izledi.
"Uyurken daha da çocuk gibi gözüküyor."Derin bir nefes alıp vermişti Rachelle. Yerinde kıpırdandıktan sonra, yutkunup tekrar hareketsiz kalmıştı.
Levi, istemsizce gülmüştü.
Yataktan yavaşça kalktı ve altına çamaşırını geçirerek banyosunun yolunu tuttu. Yolda salondaki telefonunu da eline almıştı.
"Dün gerçekten yaşandı mı?" Diye sordu kendi kendisine.
Çünkü inanması güçtü, yaptığı işten caymak pek onluk bir şey değildi.Banyoya girip, suyu açtı ve küvetin dolmasını bekledi.
"10 bini nasıl bulabilirim..." diye düşündü kendi kendisine.
Saçlarını eliyle dağıtıp, sıkıntıyla nefesini verdi ve aynada kendisine baktı.Göğsünde ve omuzlarında ki göremese de çok yüksek ihtimalle sırtında tırnak izleri varmıştı.
"Resmen bir kedinin saldırısına uğramış gibi gözüküyorum." Dedi sırıtarak.Başını küvete çevirdiğinde, neredeyse dolmuş olduğunu fark edip suyu kapadı ve çamaşırını çıkarıp, küvete girdi.
Suyun içine oturduğunda, son birkaç haftadır yaptığı şeyleri yapmaya başladı.RachieHems : 📸 @FelixFlynn
72941 beğenme.
Yorumlar :
@FelixFlynn : Hepinizin instagram postlarını ben çekiyorum artık para alacağım bu işte >•<
@FelixFlynn : Elbette şakaydı! Böyle güzel bir kızı çekmek benim için zevkti;)
@DeanEvergardeen : al şunu tak 💍
@MichelleLangton : My bitch.
@ErenYeager : Mermiye zam gelse de ateş etmesen ahxhshzhs
Yorumlar sınırlandırıldı.
Levi, iç çekerek diğer fotoğraflarına da bakmaya başladı. Daha evvel bakmadığını söyleseydi yalan olurdu bu ancak dikkatle incelememişti.
"Al şunu takmış..."
Gözlerini devirdi.
"Şuan takıyor."Genelde profiline kendisi yerine manzara, kitap tarzı fotoğraflar koymuştu.