Jisung ortak alana doğru ilerlerken bittiği için az önce tekrar aldığı küçük kutusundaki kirazlardan ağzına 3 tane atmıştı.
Büyünün püf noktasını öğrendiği için bugün keyfi de yerindeydi üstelik. Dün gece sürekli deneyip durmuştu. En sonunda da uyuyakalmıştı zaten.
Her zamanki masalarına geldiğinde Felix'in yanındaki sandalyeye doğru yöneldi.
"Selam aşk bahçelerim!"
"Pardon, bu bizim tanıdığımız Hanji mi?"
Felix yanına oturan Jisung'u Hyunjin'in sözlerini doğrular biçimde omuzlarından tutup sarsmaya başlamıştı.
"Seni pis iblis, çık arkadaşımın içinden!"
"Size de güzel selam vermeye gelmiyor, bir daha yapmayacağım. Ay Lix çeksene ellerini üstümden be!"
Felix'in ellerini itmeye çalışırken söyledi Jisung.
"Baksana Hanji, Felix'le ne yapsak diye konuşurken aklımıza bir şey geldi. Bize tarot kartlarından fal baksana!"
"Evet,lütfeeen!"
Normalde olsa bu teklifi oflayıp geçiştirirdi Jisung ama bugün mutluydu, Lee know'u da bugün hiç görmemişti üstelik!
Gülümseyip arkadaşlarını onayladı ve çizmesinden asasını çıkardı.
Evindeki dolaba küçük bir geçit açıp ihtiyacı olan malzemeleri tahta masanın üstüne dizdi.Karşısında oturduğu için Hyunjin'den başlamaya karar vermişti.
"Evet Hwang ,seç hadi."
Sarışın olan heyecanla düşünmeye başladı. Gözleri sapsarı parlarken ortadaki kartı işaret etti.
Çıkan kart kuvvet kartıydı. Dikkatli ve düşünceli gözlerle süzdü Jisung sonra ise açıklamaya başladı.
"Kuvvet kartını çektin. Bu kart ruhsal sevginin kullanımını simgeler. Güç, sevgi ve anlayıştan oluşur."
"Demiştim size bu sefer gerçekten aşık oldum diye bakın işte!"
Hyunjin heyecanla bağırırken Jisung gülerek Felix'e döndü.
Felix de seçtiği kartı Jisung'a uzattı. Kılıçların şövalyesi kartını çekmişti.
Jisung'un kaşları şaşkınlıkla havalandı ve bir süre düşündükten sonra açıklamak üzere arkadaşına döndü.
"Kılıçların şövalyesi. Hiç beklemediğin olaylar olabilir. Saldırıcı,ukala tavırlar görüyorum."
Bu bir işaret miydi bilinmez ama bunu demesiyle Hyunjin'in arkasındaki masada hareketlenmeler olmuştu. Gözlerini devirdi mavi saçlı. Tam da az önce mutluyum demişti değil mi? Boşversenize.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poisoned For You///Minsung
Fantasy(TAMAMLANDI.) Yeraltı dünyasının en inatçı ve zeki cadısı Han Jisung, en tehlikeli ve güçlü cadısı olan Lee Minho ile girmemesi gereken bir rekabete girer. Bu rekabetin sonucunda ise ne olacağını kimse bilmiyor, yıldızlar bile... TANITIMI ATLAMAYIN...