7.Bölüm; Rafflesia

7.3K 1K 1.1K
                                    

Ertesi gün görevini bitirmenin verdiği rahatlıkla yine çanlardan erken uyanmıştı Jisung. Bir sonraki görevin gelmesine hala 3 gün vardı. Kahvaltısını yapıp Jeremy'yi besledikten sonra dolabının karşısına geçti. Bugün rahat olmak istediğini fark etmişti.

Altına siyah eşofmanını üstüneyse bebek mavisi geniş hoodiesini giydi. Hoodiesinin kapüşonunu kapatmadan önce üzerinde SUPREME yazan siyah beresini de takmayı ihmal etmemişti. Bugün makyaj yapmayacaktı. Aynı şekilde spor ayakkabı giydiği için asasını da koluna sıkıştırmak zorunda kalmıştı. Herkesten farklı olarak asasını çizmesinde taşımak hoşuna gidiyordu ama bugün çizme giyememişti.

Cebine kirazlarını doldurdu ve Jeremy'yi yanına almaya karar vererek sol koluna doladı.

Ortak alana doğru yürürken canı birden topitop istemişti. Arkadaşlarının yanına gitmeden önce herhangi bir markete uğrasa iyi olacaktı.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Hyunjin ve Felix karşılıklı oturmuş sohbet ediyorlardı. Daha doğrusu Felix Hyunjin'in sızlanmalarını dinliyordu çünkü hemen arkalarında Jeongin tek başına oturuyordu.

"Ay ben daha fazla dayanamayacağım Lix, hazır abisi yokken bu fırsatı kaçıramam."

Minho bugün görevini tamamlamak için kiliseye gitmişti. Felix aslında arkadaşının mutlu olmasını istiyordu ama içten içe Jeongin'in üzülmesinden de korkuyordu. Hyunjin şu an en uzun aşık kalma rekorunu kırıyor olabilirdi ama yine de belli olmazdı.

Felix tam ağzını açıp cevap verecekken Hyunjin onu beklememiş, ani bir hareketle diğer masaya geçivermişti.

"Selam!"

Jeongin saniyeler içinde gerçekleşen bu olayla afallamıştı ama hemen kendini toparladı.

"Selam."

"Nasılsın?"

"İyiyim teşekkürler,sen?"

"Ben de iyiyim, merak ediyordum da-"

Hyunjin'in sözünü kesen şey ensesinde hissettiği parmaklardı. Changbin sapsarı parlayan gözleriyle Hyunjin'i ensesinden tutarak kaldırdı. Aslında Hyunjin ondan uzundu ama acıyan ensesi yüzünden iki büklüm olmuştu.

"Ne yaptığını açıklaman için 5 saniyen var."

"Hayır, senin arkadaşımı bırakman için 5 saniyen var. Aa bak sen şu işe bunu söylerken 4 kaldı."

Felix beline bağladığı renkli fularından asasını çıkarıp önündeki bedene doğrultmuştu.

Masmavi parlayan gözleri Changbin'in sarı gözleriyle buluştuğunda yutkundu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masmavi parlayan gözleri Changbin'in sarı gözleriyle buluştuğunda yutkundu. Korkmuyor değildi, karşısındaki ona bir tane çarpsa Allah'ına kavuşurdu büyük ihtimalle.

Poisoned For You///MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin