11.Bölüm; Elfler

6.7K 1K 564
                                    

Selam nasılsınızz? Bazılarınıza bildirim gitmiyormuş galiba o yüzden önceki bölümleri okuduğunuzdan emin olun lütfen kurguyu kaçırmak istemezsinizzz

Yorumlarınızı bekliyorum öptümm muah

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Korkuyla bir iki adım geriye sıçradı Jisung. Kitaplığın arkasında gördüğü şey tam anlamıyla midesini bulandırmıştı. Kusmamak için kendisini zor tutuyordu.

Kitaplığı tutup kendine doğru biraz daha çekti. Geçebileceği kadar boşluk oluştuğunda duvarda bulunan geçiti görmüştü. Hiç girmek istemiyordu gerçekten. Bir ara vazgeçmeyi bile düşündü fakat bu yarışı kaybedemezdi.

Geçitin başına geldiğinde gelen iğrenç koku yüzünden kendini daha fazla tutamadı Jisung. Hemen asasıyla önüne bir bardak su, mandal ve kese kağıdı oluşturdu. Midesindeki her şeyi kağıda çıkarırken bir yandan da titriyordu.

İşi bittikten sonra kireç gibi bembeyaz olduğuna yemin edebilirdi. Hemen az önce oluşturduğu mandalı burnuna taktı ve derin bir nefes alarak geçite girdi.

İlerledikçe bayılacak gibi hissediyordu, sonunda yukarı çıkan merdivenlere ulaşmıştı. Merdivenleri çabucak çıktı. Hemen sayfayı bulup buradan defolmak istiyordu.

"Buradan çıkabilirsem 255 kere banyo yapacağım! İğrenç."

Girdiği odaya göz gezdirdi hızlıca.

⚠️⚠️
Etrafta yüzlerce elf cesedi odanın zeminine katman oluşturmuştu. Her yer kırmızı ve yeşil kanlarla kaplıydı. 650 yıldır burada oldukları baz alınırsa Jisung'un nasıl bir kokuya maruz kaldığını bilemezdiniz. Elfler öldüklerinde bedenleri hiçbir zaman tam olarak yok olmazdı. Bu doğanın bir kanunuydu.

Odada tam anlamıyla boşluk olmadığı için Jisung süpürgesini çağırmıştı. Yan bir şekilde oturup odayı turlamaya başladı. En sonunda köşeye yakın bir cesette takılı olan çanta gözüne çarpmıştı. Anında oraya giderken ellerine bulaşan kanı umursamadan çantayı alıp açtı. İçinden çıkan 14 numaralı sayfayla derin bir oh çekti. Hemen burayı terk etmeliydi.

Artık saçma kazalara sebep olmasını istemediği için geliştirdiği ışınlanma büyüsüyle bırakın evini kendisini direk banyosuna ışınlamıştı.

O sırada bulduğu kağıt ise ellerinde yok olmuş,görevin bittiğini onaylayan zarf karşısında belirmişti.

Derin bir nefes alarak kıyafetlerini çıkardı ve kendisini ılık suyun altına bıraktı. İyice temizlendiğini hissedene kadar çıkmamıştı banyodan.

Sonunda hem yorulmuş hem de uykusu gelmişti. Pijamalarını giyerek yatağına uzandı.
Gözlerini ne zaman kapatsa o iğrenç görüntü gözünün önüne gelip duruyordu. Uyuyamıyordu, ayrıca da midesi bulanmaya başlamıştı tekrar.

Bir süre daha yatakta dönüp durduktan sonra Felix'i aramaya karar verdi. Uykusundan uyandırdığı için büyük ihtimalle bir sürü küfür yiyecekti ama pek de umrunda değildi.

Asasını çıkarıp görüntülü bir arama penceresi oluşturdu. Bir süre bekledikten sonra sarı pijamalarıyla uykulu Felix ekranda belirmişti.

"Bu saatte neden arıyorsun Hanji, biraz daha beklesen çanlar çalacaktı zaten."

Şaşırmıştı Jisung, banyoda o kadar uzun mu kaldım yoksa yatakta o kadar uzun süredir mi dönüp duruyorum diye düşündü.

"Özür dilerim Lix ama bugün görevde çok zorlandım, birine anlatmam gerekiyordu."

Poisoned For You///MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin