24.Bölüm; Peri Tozu

6.6K 1K 909
                                    

Jisung yeni görevini alalı iki gün olmuştu. İki gündür çeşitli yerlerde araştırma yapıyordu. Bir görev eksiği olsa da birinci olduğunu öğrendiği için içi rahattı. Sehun meselesi hala aklını karıştırıyordu. Yarışmadan çekilmeyecekti ama korkuyordu.

Bu yüzden gittiği her here Jeremy'yi de götürüyordu. Ona bir şey olması fikri bile sinirlenmesine yetiyordu. Hyunjin için endişelenmiyordu çünkü özel gücü sayesinde rakibine karşı avantajlıydı. Bin'i ise son zamanlarda sürekli Felix'i izlerken yakalıyordu. Bundan dolayı Felix için de endişesi azalmıştı.

Peri tozu ritüeli.

Görevi yine gayet anlaşılırdı ama perileri bulmak sandığınızdan daha zordu. Jisung yaşadığı şu zamana kadar tek bir tane bile peri görmemişti. İşte bu yüzden iki gündür araştırma yapıyordu. Sonucunda ise yeryüzünde oldukları kanaatine varmıştı.

Fakat bu ritüel gece vakti yapılmak zorundaydı.  Şu anda yeryüzünde gündüz vaktiydi. Yaklaşık sekiz saat sonra gece yarısı olacaktı. Bu süre zarfında ise Jisung, kütüphanede ritüel için ihtiyacı olan kitabı arıyordu. Birkaç dakikalık gezinti sonucu bulmuştu. Kitabı alarak evinin yolunu tuttu.

Gece yarısına kalan saatlerini yemek yiyip Jeremy'yle ilgilenerek geçirmişti Jisung. Sonunda vakit geldiğinde dolabının karşısına geçti. Bu ritüel için baştan aşağı siyah giyinmek ve bir pelerin takmak zorunluydu.

Üstüne siyah düz bir kazak giydi, altına ise aynı şekilde bir pantolon. Çizmelerini giyip asasını yerine koydu. Askılık tarafındaki pek kullanmadığı siyah pelerinini de giydiğinde hazırdı.

Jeremy'yi yanında götüremezdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeremy'yi yanında götüremezdi. Bu yüzden Felix'e bırakacaktı. Hyunjin kesinlikle ortalığı ayağa kaldıracaktı ama Jisung'un başka seçeneği yoktu. İhtiyacı olan kitabı, küçük bir cam şişeyi ve kirazlarından biraz cebine attı. Yılanını da alarak önce Felix'lere uğradı. Zar zor Hyunjin'i ikna edebilmişti.

Şimdi ise yeryüzüne gitmek için geçitlerden birine doğru ilerliyordu. Geçitten geçerek yeryüzüne ulaştığında bu sefer hava karanlık olduğu için mutluydu.

Kimsenin göremeyeceğine emin olarak haritasını önüne açtı. Gitmesi gereken orman Mageía* ormanıydı. Haritasını kapatarak gördüğü resmi aklında canlandırıp bedenini ışınladı. Yaptığı araştırmalar sonucunda perilerin bir tek burada yaşadığını öğrenmişti. Hiç görmemesine şaşmamalıydı.

Yeryüzünün en çok sevdiği tarafı kuşkusuz bitkiler,çiçekler ve ağaçlardı. Bundan bir kez daha emin olmuştu. Yeraltında bu kadar çok ağaç göremezdiniz. Görseniz bile bazı sihir ve büyülerle ayakta tutuluyor olurlardı.

Etrafındaki ağaçlara dokunarak ilerledi Jisung. Çizmelerinin altında ezilen dalların çıkardığı ses çok hoşuna gidiyordu. Bir süre ormanın derinliklerine doğru ilerlediğinde karanlığın içinde süzülen ışık huzmelerini görmüştü.

Poisoned For You///MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin