Kitap bitiyor oylar düşüyor ben anlamadım bu işi
Jisung hamileliliğinin son ayındaydı. Karnı iyice şişmiş, hareketleri kısıtlanmıştı.
Şu anda ne mi yapıyordu peki? Minho ve Jeongin ile birlikte Chan'ın bahçesinde oturmuş, cheesecakeini yiyordu.
Sadece arkadaşlarını çağırdıkları bir nikah yapacaklardı. Bu yüzden tabii ki Chan'ın bahçesinden daha güzel bir yer olamazdı.
Jisung kekinden bir çatal daha alarak kremanın ağzında dağılışını keyifle hissetti. O sırada yanında oturan Jeongin meraklı bakışlarını Jisung'un yüzünde gezdiriyordu.
"Hyung, bebeğin ismi ne olacak; hiç düşündünüz mü?"
Jisung başını salladı onaylarcasına.
"Birkaç isim düşündük ama tabii karar vermedik henüz."
Son parçayı da ağzına attığında dudaklarını büzerek yanında oturan sevgilisine döndü. Minho bu bakışı biliyordu.
"Hayır, bir tane daha yiyemezsin."
"Ama, ama, ama..."
"Olmaz."
"İyi öyle olsun Lee know-sshi. Kızımızın alnının ortasında koca bir cheesecake izi olsun da gör. Ona bunu nasıl açıklayacaksın?"
Minho derin bir nefes vererek ayağa kalktı. Jisung ise mutlulukla tekrar Jeongin'e dönmüştü.
"Senin aklında bir isim var mı I.N? Duymak isterim."
"Hmm... bilmiyorum aslında pek düşünmedim."
Jisung onu kafasıyla onaylarken Minho'nun az önce getirmiş olduğu yeni kekten bir çatal almıştı. Mutlulukla yanında oturan sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurdu.
O sırada karşılarındaki sandalye çekilmişti. Felix gülerek konuştu.
"Gildirmi bini Lix. Kristil kirinin bizilmi ihtimili bili binim i pislikli sivişmi ihtimilimdin dihi yiksik." (Güldürme beni Lix. Kristal kürenin bozulma ihtimali bile benim o pislikle sevişme ihtimalinden daha yüksek.)
Felix kendi kendine bir de kahkaha patlattığında bilmişçe tek kaşını kaldırarak arkadaşına baktı. Ne dediğini bir tek Jisung anlamıştı. Omuzlarını silkti.
"Ne yapayım? Yaladım tükürdüğümü, oldu mu?"
"Çok güzel oldu hem de."
"Neyden bahsediyorsunuz?"
Minho masumca sorduğunda Jisung ona kocaman gülümsemişti.
"Boşver hayatımın anlamı. Deli konuşuyor işte. Konuş deli."
"Sevgilime deli deme Hanji."
Changbin kolunu Felix'in omzuna atarak yanındaki yerini almıştı. Hep birlikte gülüşürlerken sonunda bekledikleri nikah memuru bahçeye adımlamıştı.
Minho ayağa kalkıp Jisung'a yardım ederek onu da kaldırdı. Birlikte nikah memurunun yanına gittiler.
Bir süre sonra her şey hazırdı. Geriye bir tek imzaların atılması kalmıştı. Onu da hallettiklerinde artık resmî olarak evlilerdi!
Jisung mutlulukla Minho'nun boynuna sarılırken büyük olan da gülerek eşine sarılmıştı. Nikah memuru gittikten sonra gece geç saate kadar herkes eğlenmeye devam etmişti.
En son yorulduklarında bahçeye serdikleri geniş örtünün üzerine yuvarlak oluşturarak oturdular. Jisung sırtını sevgilisinin göğsüne yasladı. Minho ise elleriyle onun yuvarlak karnını okşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poisoned For You///Minsung
Fantasy(TAMAMLANDI.) Yeraltı dünyasının en inatçı ve zeki cadısı Han Jisung, en tehlikeli ve güçlü cadısı olan Lee Minho ile girmemesi gereken bir rekabete girer. Bu rekabetin sonucunda ise ne olacağını kimse bilmiyor, yıldızlar bile... TANITIMI ATLAMAYIN...