29.Bölüm; Sevgili

7.1K 1.1K 1.1K
                                    

Hayalet okurlarım... 1 tane de olsa yorum yapın lütfen. Yorumlarınızı okuyarak sizinle birlikte sevinip, heyecanlanıp üzülmeyeceksem neden yazıyorum ki bu hikayeyi?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lee know ve Prenses Elvia arasında geçen konuşma

Lee know önündeki kıza korkutucu olduğunu düşündüğü bir bakış attı. Ön yargılı davranmak istemiyordu ama kendine engel de olamıyordu.

"Sen yaptın değil mi?"

"Neyi?"

"Neyi olduğunu çok iyi biliyorsun Elvia."

"Gerçekten neyden bahsettiğini bilmiyorum oppa."

Lee know bir anlık acaba doğru mu söylüyor diye düşündü fakat daha sonra bu fikirden hemen vazgeçti, onu görmüştü. Son kozunu oynamaktan çekinmedi. Gözleri saçlarıyla uyumlu rengine dönerken yumruk yaptığı sol elini kızın yanındaki duvara geçirdi.

"Yalan söyleme!"

Kız bu hareketten oldukça korkmuş olmalı ki kafasını yere eğerek konuşmuştu.

"Evet, ben yaptım. Ona olan bakışlarını gördükten sonra düşündüm ki onu ortadan kaldırırsam birlikte olabiliriz."

Lee know bu cümleyle olabilirmiş gibi daha da sinirlenmişti. Önce yüzünü korkutucu bir gülümseme kapladı. Bu gülümseme çok kısa süreliydi. Kızın çenesinden sertçe tutup kaldırdı.

"Eğer bir daha onun saçının teline zarar vermeye kalkarsan sana yaşadığın sonsuz gökyüzünü bile zindan ederim. Anladın mı?"

Kız başını aşağı yukarı sallayarak cevapladı.

"Özür dilerim oppa. Beni affedemez misin?"

Lee know, gülümseyerek kızı sırtından ittirip yanından uzaklaştırdı.

"Siktir git."

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Ertesi gün Changbin ve Minho birlikte ortak alanda geziyorlardı.

"Hey! Sen beni dinliyor musun?"

Minho'nun sorusuna kafasını onaylar biçimde salladı fakat çok da dinlediği söylenemezdi.

"En son ne dedim Bin?"

Kafasını vitrin camlarından çekip Minho'ya çevirdi. İşte zehirli soru gelmişti. Minho Changbin'in onu dinlemediğinin farkındaydı, bu yüzden cümlesini tekrar etti.

"Dedim ki Hwang kişisi sürekli kardeşimin etrafında."

Changbin Minho'nun bu yakınmalarından sıkılmış olacak ki gözlerini devirmişti.

"Dostum, çocukları biraz rahat bırakmaya ne dersin? Hwang iki aydır yapmadığını bırakmadı. Ayrıca senden de pek çekinmiyor."

Minho Changbin'in haklı olduğunu biliyordu. Ona zaten hep güvenmişti. Hyunjin'in kendisine kafa tutması hoşuna da gidiyordu. Sonuçta kardeşi için herkese kafa tutabilir anlamına geliyordu bu.

Poisoned For You///MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin