Yaklaşık yarım saat daha durduktan sonra abimin komutu ile beraber evden çıkmıştık.
Mekana doğru beraber yürümeye başladık. Yolda Melis ve Cihan abiyi görmüştük."Yiğit, naber abi ya"
"iyidir Cihan senden. Mekana mı gidiyorsun sende."
"tabi oğlum başka nereye olacak"
Abimle Cihan abi önden yürürken Melia de yanıma gelip hemen koluma girdi.
"Yazgı ya okula başladın doğru düzgün yüzünü görmez oldum. Özlüyorum kızım seni"
Melisi omuzlarından tutup iyice sarmaladım.
"bende seni çok özledim canım aekadaşım"
Mete'yi daha yeni fark eden Melis benden geri çekilip ona dikti gözlerini.
"sen açılışa gelen arkadaş grubunda olan çocuksun demi. Benim Onur abiye benzettiğim"
Son cümlesine kadar her şey normalken son söylediklerine gözlerimi belerterek baktım. Melis bu halimi fark edip dudaklarını ısırarak gülmeye başladı.
"öyle mi düşünüyorsunuz. Ben pek benzetmedim de şimdi"
Meteye döndüğümde gülerek bakıyordu. Resmen arkasından dedikodu yaptığımızı sandı. Yani tamam arakasından konuştuk ama bir kaç kere.
"bu arada ben Melis, o gün kalabalıkta pek tanışamadık"
"bende Mete, memnun oldum"
Mekana vardığımızda Onur sahnede enstrümanları ayarlıyordu. Abim koşarak yanına gidip bateri nin başına oturdu.
Bizde hep beraber uzun masalardan birinin başına geçtik. Onurun yanına gelen bir çift ona bir şeyler söyledi. O da kafasını onaylar şekilde salladı. Sonra o çift sahneye çıktılar. Erkek olan abime bir şey değince o da onayladı. Sanırım şarkı söylemek istiyorlardı.
Yıkıldım artık ben
Sevemem yeniden
Başıma gelenler hep sendenBaşıma gelenler hep senin yüzünden
Ne istedin benim sevgimdenBaşıma gelenler hep senin yüzünden
Ne istedin benim sevgimdenYıkıldım artık ben sevemem yeniden
Başıma gelenler hep sendenYıkıldım artık ben sevemem yeniden
Başıma gelenler hep senden
Şarkı sözleri ile kırıcı bir şarkı gibi gelse de çalan enstrümanlarla hareketli bir parça olmuştu. Oğlan ve kızın da sesleri çok güzeldi.
Melis ile birlikte önce omuzlarımızı hareket ettirsek de zamanla iyice dans etmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cesaretin var mı Aşk'a
Teen FictionBir gün bir çılgınlık edip Seni sevdiğimi söylesem Alay edip güler misin Yoksa sen de sever misin Cesaretin var mı aşka Çarpıyor kalbim bir başka Sen de böyle sevsen keşke Desen bana yar Şarkının sözlerini söylerken karşımda son zamanlarda gözümü ka...