{48}

1.2K 78 12
                                    

Kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyordum. Bir kaç dakika sonra sevdiğim adam ile evlilik yolundaki ilk adımımızı atacaktık. Bunun ne kadar heyecan verici olduğunu anlatmaya kelimeler yetmez.

"ayy Yazgı inanamıyorum baya baya seni istemeye geliyorlar ha"

"bende inanamıyorum ki Melis. Senin inanmaman normal"

Melis arkamda duruyordu. Makyaj masasının aynasından baktı gözlerime.

"çok güzel ve büyük bir sevdanın meyvesine şahit olmak herkese nasip olmaz bak"

"aman be Melis, abartma be kzıım"

"abartmak mı, kızım az bile anlatıyorum ben"

Yerimden kalkıp üstümü başımı düzelttim. Sonra da Melise döndüm ve omuzlarından tuttum.

"bizim sevdamız büyük ve güzel olabilir. Ama bu senin, sizinkinin de güzel olmayacağı anlamına gelmez elbette"

Melis bana utanarak bakıyordu. Berk ile olan ilişkilerinden bahsetmiyoruz diye unuttuğumu mu düşünüyor acaba.

"sence öyle miyiz"

"tabi ki de kızım. Benin nezdimde siz harika bir çiftsiniz"

Melis kocaman gülerken beraber kol kola odadan çıktık. Salona girdiğimde Halit abi, abimle konuşurken onların arkasındaki koltukta oturan Süseni görmeyi açıkcası beklemiyordum.

"Süsen ne işin var senin burada"

"aşk olsun ama Yazgı, ne demek ne işim var. Halit tek başına mı verecekti seni. Tabi ki de benim de olmam gerekli"

Onun dediklerine kocaman gülerken karşılık verdim. Ve sıkı sıkı sarıldım ona.

"iyi ki geldin o zaman"

Sarıılmamız bittiği esnada kapı çalmıştı ve hepimiz heyecanla kapıya baktık. Hepimiz susmuş sessizce kapıya baktık. Zil tekrar çalınca birimizin hareketlenemesi gerektiğini anladık.

"haydi kapıyı açın biriniz"

"Yazgı açsın"

"haydi Yazgı"

Heyecanla kapıyı açtığımda en önde Hümeyra teyze yanında Ezgi ve eşi onların hemen arkasında da ellerindeki papatyalarla Onur duruyordu. Üzerine çektiği takım elbise ile harika görünüyordu.

"hoş geliniz"

"hoş bulduk evladım"

"geçin geçin şöyle buyrun"

Hümeyra teyze, Ezgi ve eşi girdikten sonra abim ve Damla beraber arkalarından girdiler. Bende Onur'u bekledim. Ayakkabısını çıkarırken ayağına giymesi için terlik uzattım.

"hoşgeldin"

"hoş buldum, çok güzel olmuşsun"

"sende çok yakışıklı olmuşsun"

"heyecanlı mısın"

"çoook, kalbim yerinden çıkacak gibi sanki. 31 yaşında adamım ama hiç bu kadar gerildiğimi hatırlamıyorum"

Onun dediklerine karşı kıkırdadım.

"bende 24 yaşıma kadar heyecanlanmadığım kadar heyecanlıyım şuan"

Cesaretin var mı Aşk'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin