47 KESİT

949 62 12
                                    

"inanmıyorum sen ciddi misin"

"allahım bu çok güzel bir haber."

"bir daha anlatasana Yazgı nasıl teklif etti. Ne olursun hadi hadi"

Kızlara Onur'un bana evlenme teklifi ettiğini anlattığımdam bu yana neredeyse 30 defa anlatmama rağmen hala deli gibi heyecanla dinliyorlardı.

"ay kızlar kaç defa anlatacam daha ya."

Eslem kollarını açarak kocaman sardı beni.

"kızım gururlu bir anne gibiyiz şuan susar mısın"

Bende onun beline sardım kollarımı.

"özür dilerim anneciğim"

"afferin böyle akıllı ol"

"kızlar"

Arkamızdan gelen erkek sesi ile döndüğümüzde Mete'nin olduğunu gördük. Gözlerime biraz zayıflamış ve çökmüş gelmişti. Eslem den ayrılıp ona döndüm tamamen.

"Mete, selam nasılsın"

"iyi, yani iyi diyelim iyi olalım sen nasılsın"

"muhteşem ötesi o. Hayatının teklifini aldı çünkü"

Süsene hızla dönerken unuttuğu şeyleri hatırlattım ona bakışımla.

"biraz konuşabilir miyiz Yazgı"

"tabi olur."

.
.
.
.

Mete ile konuşmaya başladığımdan bu yana zorla tuttuğum yaşlarım akı vermişti.

"bir savaş halinde değildim. Ama bir umut vardı içimde işte. Belki sever. Ama anladım. Yaş ilerledikçe anladım Yazgı. Sen ondan başkasına kapalıydın. Hatta bazen diyorum ki benim sevgim onun kinin yanında az bile kalır. Bunu kabul ettim. Çünkü öyleydi. Benim kalbim annemle, ablalarımla ve kardeşimle doluyken sen girdin hayatıma. Onların yanına seni de ekledim. Ama Onur'un kalbinde kimse yoktu. Seni aldı tek sen vardın orada. Sonra annesi ve kardeşini koydu. Senin yerin hep belliydi ama. "

Mete ağladığımı görünce buruk bir tebessüm etti.

"ağlama ne olursun. Bu konuşmayı yapmak bile zorken ağlamana dayanamam. Ben gidiyorum Yazgı. Uzaklara. Çünkü böylesi daha iyi olacak. Her daim ihtiyacın olduğunda arayabileceğin bir Mete'n vad unutma. Ama beni nikahına çağırma olur mu. Bu kadarını da yapamam"

"hoşçakal güzel kız. Hoşçakal tek ve son aşkım. Hep mutlu ol olur mu"

Mete yanımdan kalkıp arkasına bile bakmadan uzaklaştı. Arkasından bakarken gözyaşlarıma hakim olamamıştım. Öyle saf ve temiz bir kalbi vardı ki. Onu kıranın ben olması kırıyordu beni.


Selaaamm canlar.
Yazgı ve Onur'u özledik demiii.
Ben çok özledim.
Son iki sınavım ve buralara dönüş yapacağım inşallah.

Cesaretin var mı Aşk'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin