Gelecek Bölümlerden Kesitler

1.3K 84 76
                                    

☘️☘️☘️

"o senin yaralarını sarıyor, benim açtığım yaraları"

"belki ben yaralarımı saranı değilde, kendi yaraları yüzünden bilmeden beni yaralayan, o yaralı adamı istiyorum"

Yeşil harelerinde gördüğüm o ufacık pırıltı için bile değerdi katlandığım her şey.

"delisin sen"

"ehh sende pek akıllı sayılmazsın. Ne demişler deli deliyi çeker"

☘️☘️☘️



Başımı yasladığım omuzu acımasın diye tüm ağırlığımı vermemeye çalışıyordum. Aşk böyle bir şey miydi. Onu, ondan daha çok düşünecek kadar sevmek. Dünyanın en zor şeyi gibi gözükse de bence en harika duygusuydu.

"ağırlığını vermiyor musun yoksa o ultra zeki beynin bu kadar hafif mi"

İşittiklerim ile dudaklarımdan firar eden kıkırtıma engel olamadım.

"sen böyle gülüyorsun, kalbim o kadar hızlanıyor ki bir anda. Tüm dünyam duruyor ve tüm algılarım sadece sana odaklanıyor"

Kafamı yüzüne daha rahat bakabilmek içşn kaldırdığımda gözlerindeki ışıltılıyı görmek en güzel şey olsa gerek.

"nasıl güzel öğrenebilmiş miyim sevebilmeyi."

"sen zaten benim bu dünyada gördüğüm, sevmeyi en güzel bilen adamsın"

Dudaklarına yerleşen kocaman gülümsemesi ile elimi kaldırıp yanağına koydum ve baş parmağım ile okşadım. Sanki bir kediymiş de sevgi görünce kendinden geçiyordu. Onun ne kadar sevgiye aç olduğunu her defasında hissediyordum.

"hani sana şey demiştim ya. Şey sevilecek en son insansın diye"

Gözlerime uzun uzun bakmaya başladı.

"onu bir anlık kızgınlıkla söyledim. Özür dilerim. Sen bu hayatta sevilmeyi en çok hak eden adamsın. Hatta benden bile çok hak ediyorsun."

Yanağımdaki elimi alıp avuç içlerimden öptü uzun uzun sonra da tekrar yanağına koydu.

"sen de bu hayatta tanıdığım en güzel kadınsın, en merhametli ve en fedekar. Kimse senin gibi olamaz."

Dayanamayıp kollarımı beline doladım ve başımı göğüsüne yasladım.

"sevilmeyi hak ediyorsun dedim ama sadece benim tarafımdan ha. Başka kadınlar yok cıs"

☘️☘️☘️


"bana bak kadın, ne olduğu belli olmayan çakma sarışın seni"

O kadar çok bağırıyordum ki elimden tutup beni çekmeye çalışan Onur'a sürekli engel oluyordum.
O annesi olacak manyak kadın onu öylesine çok üzmüştü ki artık dayanamayıp evine baskına gelmiştim.

"bak bu adama bak, bu adam senin hayatında görebileceğin en yufka yürekli en harika adam. O kadar güzel seviyor ki. Hani demişsin ya sen sevilmeyi hak etmiyorsun diye. Asıl Sen hak etmeyecek kadar zavallı bir kadınsın."

"hatta senin sorunun ne biliyor musun. Sen kendin hiç bir zaman gerçekten sevilmediğin için Onur'un bu kadar çok sevilmesini haz edemiyorsun. Ama dedim ya sen gerçekten sevmediğin için gerçekten de sevilmiyorsun."

Bakışlarım Onur'a kaydığında bana yamuk gülüşü ile bakıyordu. Gülüşünü biraz da bastırıyor gibiydi.

"bu hayata bencil gelmişsin bencil gideceksin. Bir daha Onur'u üzersen yemin ederim tüm saçlarını teker teker yolarım"


☘️☘️☘️


Uhuıuuu
Neler olacak neler dndjjd
Yeni bölümler ne zaman gelir bilmem ama Onur ve Yazgı kavuşacak gibi ha....
Sabırsızlıkla bekliyorum o günleri.

Sizi çok seviyorum güzellerim unutmadan size olan sevdamı haykırayım dedim...
🧡🧡🧡

Cesaretin var mı Aşk'aHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin